Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk cocus mouse



Pagina's : [1] 2

26-06-2007, 01:42
Ik heb een tijdje terug een topic gelezen waar ze zeiden dat cocus mouse , je haar mooie krullen geeft.
Maar kan het nergens vinden bestaat het nou of nie?

26-06-2007, 04:29


Kryg je daar krullen van of verzorgt hy u krullen?

Als hy u krullen geeft wil ik ook wel wete waar je dat kunt kopen!

26-06-2007, 10:33
ej, als je weet waar je het kan kopen, pm me dan kwil het ook

26-06-2007, 11:40
Ja, ik las dat ook ergens. Maar heel veel zeiden dat het niet bestaat, omdat er niet op gereageerd werd.

Kusjes,

26-06-2007, 13:31


Bedoelen jullie niet gewoon kokosvet van het merk Palmers?

Deze kun je gewoon bij de etos/kruidvat kopen.

26-06-2007, 14:21
Nee, je moet cocoswax kopen bij de kapper, weet ff 't merk niet. Maar die van Palmers vind ik niet fijn.........

Cocoswax ruikt heerlijk........ welk merk dan ook

27-06-2007, 12:21
Cocoswax???? sorry nooit van gehoord waar haal je dat en hoe ziet het eruit?

27-06-2007, 23:09
nee ik had het in een topic gelezen en vroeg me af of het nou ec ht bestaat, ze zeiden dat het je haar heel mooi krullend maakt.

27-06-2007, 23:30
Als je kokos bedoeld voor in de haren zou ik het niet gebruiken,Mijn nicht heeft het ook gebruikt en kreeg echt veel haar uitval. Ik heb zelf ook gehoord dat het slecht is voor je haar. Ik weet het ook niet precies law3lem.

Ma3a salama

riffie_zina

27-06-2007, 23:43
Mensen roepen hier gewoon dingen uit zonder enige bronvermelding of achtergrondinformatie. Hoezo is kokos nou weer slecht voor je haar? Ik heb nog nooit gelezen dat je van kokosvet haaruitval krijgt. Waarschijnlijk is er een andere reden waardoor je nicht haaruitval heeft gekregen, lijkt me sterk dat dat door kokosvet komt.

Kokos is goed voor je haar, is wetenschappelijk bewezen. Over de geur kunnen de meningen verschillen. Ikzelf vind het vies. Ik heb een tijdje kokosvet van Palmers gebruikt, en vond de geur echt verschrikkelijk.

De Tuinen heeft wel een hele serie natuurlijke kokos-haarproducten. Zie: http://www.inecto.com, maar volgens mij zit daar geen mousse tussen.

27-06-2007, 23:45

Citaat door yemmalhbiba:
Mensen roepen hier gewoon dingen uit zonder enige bronvermelding of achtergrondinformatie. Hoezo is kokos nou weer slecht voor je haar? Ik heb nog nooit gelezen dat je van kokosvet haaruitval krijgt. Waarschijnlijk is er een andere reden waardoor je nicht haaruitval heeft gekregen, lijkt me sterk dat dat door kokosvet komt.

Kokos is goed voor je haar, is wetenschappelijk bewezen. Over de geur kunnen de meningen verschillen. Ikzelf vind het vies. Ik heb een tijdje kokosvet van Palmers gebruikt, en vond de geur echt verschrikkelijk.

De Tuinen heeft wel een hele serie natuurlijke kokos-haarproducten. Zie: http://www.inecto.com, maar volgens mij zit daar geen mousse tussen.


Meid het kan best dat ze het door een andere reden heeft gekregen. Maar ik heb gehoord dat het slecht voor je haar is.. ik weet het ook niet law3elem

17-07-2007, 11:41
Heb je hier nou een mouss van, of is het echt alleen wax van het merk plamers bijvoorbeeld????

17-07-2007, 12:35


Ik had die topic ook gevolgd over die cocus mousse..haha heb me echt rot gelachen..ik ben er nu ook nog steeds niet achter of het bestaat of niet...
Ik ben net op de west kruiskade geweest in Rotterdam, en heb een hele tas vol met zooi, maar geen cocosmousse gevonden hoor...Ik heb wel een mousse van Palmers, die is ook wel goed.....

17-07-2007, 13:00

Citaat door Bouchra55:
Ik had die topic ook gevolgd over die cocus mousse..haha heb me echt rot gelachen..ik ben er nu ook nog steeds niet achter of het bestaat of niet...
Ik ben net op de west kruiskade geweest in Rotterdam, en heb een hele tas vol met zooi, maar geen cocosmousse gevonden hoor...Ik heb wel een mousse van Palmers, die is ook wel goed.....


Whahaha jah ik begrijp er ook niets meer van!
maar mouse van plamers bestaat dat? of is dat zo'n witte flesje met rode letters? die je ook bij de kruidvat enzo kunt halen??? want dat is toch geen mouse of wel?

17-07-2007, 14:05
ja ik heb vanochtend op de kruiskade bij de toko palmers mousse gehaald...is een witte fles. Het heet palmers hair succes, setting en styling foam...zonder alcohol..het ruikt wel lekker..heb het nu ook in mijn haar, haha gelijk ingedaan toen ik op mn werk kwam...kost zes euro...
misschien dat die meiden dit bedoelden....

Pagina's : [1] 2