Bekijk volle/desktop versie : Alle dames zijn er gericht op



Pagina's : [1] 2

28-09-2003, 13:18
Op figuranten die erg veel blinken. Die zich uitsloven en opscheppen, eigenlijk misdragen! Hij moet opvallen anders willen zij er zich niet mee verschijnen. Dat is wat hun hartje het meest verlangt.

28-09-2003, 13:32


Geef mij maar een lieve teddybeer :verliefd:

28-09-2003, 13:39
BD


Cina












28-09-2003, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door GillDeLaTouret


Cina


Voel je je aangesproken?

28-09-2003, 13:41


volgens mij willen ze eerder iemand die iedereen kan krijgen!
popie jopie

28-09-2003, 13:43
GIlle de la tourette waar is me cadeau??? Ik ben jarig geweest in de vakantie,pas als je me die geeft dan praat ik weer tegen je

28-09-2003, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door Bachelorette
volgens mij willen ze eerder iemand die iedereen kan krijgen!
popie jopie
Maar er zijn ook anderen die iedereen kunnen krijgen maar niet iedereen willen.

28-09-2003, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
GIlle de la tourette waar is me cadeau??? Ik ben jarig geweest in de vakantie,pas als je me die geeft dan praat ik weer tegen je
1- je sGrijft mn nickname verkeerd
2- ik weet niet wanneer je jarig bent
3- cadeau krijg je als je tegen me praat







Cina


02-10-2003, 21:19

Citaat:
Origineel gepost door kelly
Aangezien jij zogenaamd zoveel over vrouwen weet, dan heb ik hier een vraag voor jou? Hoe komt het dat zulke ventjes als jij denken dat ze verstand hebben over vrouwen?..... Nou, wat is jou antwoord?
Ik weet veel over jou en alle andere vrouwen, omdat ik door jullie heen kan kijken. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk doorzichtig. Zo helder als glas. Makkelijk te voorspellen. Daarnaast is dit ventje een waarzegger, ik voorspel jou de waarheid. Wil je meer weten dan moeten we elkaar gauw ontmoeten!

02-10-2003, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik weet veel over jou en alle andere vrouwen, omdat ik door jullie heen kan kijken. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk doorzichtig. Zo helder als glas. Makkelijk te voorspellen. Daarnaast is dit ventje een waarzegger, ik voorspel jou de waarheid. Wil je meer weten dan moeten we elkaar gauw ontmoeten!
Zelf ben je nu ook aardig op versiertoer! En hoezo alle vrouwen zijn stuk voor stuk doorzichtig?? Wedden dat jij niet door mij kan heenkijken?

02-10-2003, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door kickgirl
Zelf ben je nu ook aardig op versiertoer! En hoezo alle vrouwen zijn stuk voor stuk doorzichtig?? Wedden dat jij niet door mij kan heenkijken?
Ik heb al, al jou doorzichtige plekjes ontdekt. Ik kan nu bij je naar binnen kruipen en het macht over roer bij je over nemen. Ik kan op elk moment of tijdstip de baas over je zijn. Als ik wil ben ik nu heer en meester over kickgirl.

02-10-2003, 21:44
meiden waarom gaan jullie altijd op onzin in...

02-10-2003, 21:45


zoveel zinloze woorden

02-10-2003, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb al, al jou doorzichtige plekjes ontdekt. Ik kan nu bij je naar binnen kruipen en het macht over roer bij je over nemen. Ik kan op elk moment of tijdstip de baas over je zijn. Als ik wil ben ik nu heer en meester over kickgirl.


je doet je naam echt eer aan. Bla bla bla


Jij baas, heer en meester over me zijn?? Dat is er maar een en dat is Allah swt. De rest kan lekker en dus JIJ verder dromen!

02-10-2003, 21:50
Het zijn wel altijd weer dezelfde woorden die je bij de vrouwen gebruikt...

Pagina's : [1] 2