Bekijk volle/desktop versie : Turkse man schiet vrouw dood..



Pagina's : [1] 2 3 4

25-06-2007, 12:27
Vrouw doodgeschoten op station

AMSTERDAM - Drama op station Alkmaar: een Turkse man heeft op de trappen naar een perron een vrouw doodgeschoten en daarna geprobeerd zichzelf van het leven te beroven.

Reizigers zagen dat de man eerst een paar kogels afvuurde op de vrouw. Daarna zette hij het pistool op zijn eigen hoofd en drukte af. Hij is in kritieke toestand naar een ziekenhuis vervoerd. De schietpartij gebeurde rond half elf op het Centraal Station Alkmaar. Onduidelijk is of er nog iemand tussenbeide is gesprongen. Er zouden vier of vijf schoten op perron vijf gevallen zijn. Er waren twintig getuigen op het perron.

Erg hoor, Turken met hun eerwraak. Klaarlichte dag.

25-06-2007, 12:30


sodejuu.

ik ben blij dat wij marokanen watjes zijn.

25-06-2007, 12:30
Waar staat dat het om eerwraak gaat?

25-06-2007, 12:31
Pff ik heb in Alkmaar gewoond, ben er snel weer weggegaan in de tijd dat ik er zat, minder dan 1 jaar waren er 3 mensen vermoord. Ik heb vriendinnen van alle nationaliteiten, behalve Toerkies. Wonder why....

25-06-2007, 12:32


het hoeft niet persee eerwraak te zijn, hoevaak doen kaffeers dit niet? dan is het geen eerwraak, moge Allah eze vrouw vergeven en haar een plek in dennah geven, ik hop niet dat zij kinderen hadden met ekaar :S

25-06-2007, 12:32

Citaat door gwn_nadoria18:
Waar staat dat het om eerwraak gaat?


Hoorde het net op de radio. En geloof ook wel dat het zo is, 99% van Turk vermoordt vrouw is eerwraak. Of ze steken ze in de fik, met huis en kids.

25-06-2007, 12:36

Citaat door AnJari:
Hoorde het net op de radio. En geloof ook wel dat het zo is, 99% van Turk vermoordt vrouw is eerwraak. Of ze steken ze in de fik, met huis en kids.
jah dat klopt. eentje in bergen op zoom hoorde dat zijn ex wou hertrouwen. heeft ie haar overgoten met benzine. en in de fik gestoken.

heel die vrouw is verminkt meskina. en ze is ook niet meer hertrouwt.

25-06-2007, 12:44

Citaat door AnJari:
Hoorde het net op de radio. En geloof ook wel dat het zo is, 99% van Turk vermoordt vrouw is eerwraak. Of ze steken ze in de fik, met huis en kids.


Ohh wat erg, echt niet normaal wat je tegenwoordig allemaal hoort, het word met de dag gekker

25-06-2007, 12:53
Ik las het net ook bij telegraaf.nl
Verschrikkelijk!

25-06-2007, 12:59
Waarom wordt er meteen gezegd Turken dit en dat? Als Nederlanders dat over Marokkanen zeggen als een Marokkaan dat gedaan heeft, staat iedereen meteen op zn achterste benen dat het discriminatie is, maar hier mag wel gezegd worden dat Turken allemaal hun vrouw vermoorden uit eerwraak....

Vreemd....
Niet dat het niet erg is hoor, tuurlijk wel, maar om nou meteen turken over een kam te scheren is ook een beetje raar.

25-06-2007, 13:03

Citaat door ellouisa:
Waarom wordt er meteen gezegd Turken dit en dat? Als Nederlanders dat over Marokkanen zeggen als een Marokkaan dat gedaan heeft, staat iedereen meteen op zn achterste benen dat het discriminatie is, maar hier mag wel gezegd worden dat Turken allemaal hun vrouw vermoorden uit eerwraak....

Vreemd....
Niet dat het niet erg is hoor, tuurlijk wel, maar om nou meteen turken over een kam te scheren is ook een beetje raar.
wat is er mis met discriminatie.

af en toe moet het gewoon kunnen.

elk volk heeft zijn eigen gebruiken en bij turken is eerwraak een vaak voorkomend gebruik.

dus ik weet niet wat daar zo discrimenerend aan is.

25-06-2007, 13:08
Wat is eerwraak eigenlijk ??

25-06-2007, 13:10


Turken

ze zijn ervaren in het moorden.....

25-06-2007, 13:26
het gaat om een vader die zijn dochter heeft vermoord, zijn eigen vlees en bloed pffffffffffffffffffffff

25-06-2007, 13:42

Citaat door ellouisa:
Waarom wordt er meteen gezegd Turken dit en dat? Als Nederlanders dat over Marokkanen zeggen als een Marokkaan dat gedaan heeft, staat iedereen meteen op zn achterste benen dat het discriminatie is, maar hier mag wel gezegd worden dat Turken allemaal hun vrouw vermoorden uit eerwraak....

Vreemd....
Niet dat het niet erg is hoor, tuurlijk wel, maar om nou meteen turken over een kam te scheren is ook een beetje raar.



Jees man, als je moraalriddertje wil spelen moet je dat wel terecht doen. Ik zie hier niemand die zegt dat alle Turken zo zijn. Ik ook niet. Maar voortaan zullen we altijd "sommigen" bij vermelden hoor..

Pagina's : [1] 2 3 4