Bekijk volle/desktop versie : shab elghariez in marokko



Pagina's : [1] 2 3 4

25-06-2007, 10:02
damn zodra die voet aan land zetten daar voelen ze zich de koning van het rijk...


strooien met geld, keiharde muziek over de boulevards asociaal gedrag enz enz enz

waarom, waarom gedragen sommige mensen zich zo anders daar....
meesten zijn hier heel rustig maar zodra ze in marokko zijn wayow...


en van de ouders kan en mag alles als je in marokko

25-06-2007, 10:03


Ik voel mij daar altijd gelijk gediscrimineerd
Maar toch houd ik van het land



ps; leuke ot

25-06-2007, 10:04
Ik snap dat ook niet ik kan daar echt niet tegen.. Ze voelen zich het iets.. Terwijl ze hier alleen maar soep eten en daar doen alsof ze de rijkste zijn van weet ik veel..

25-06-2007, 10:06

Citaat door MissesD:
Ik voel mij daar altijd gelijk gediscrimineerd
Maar toch houd ik van het land



ps; leuke ot




tuurlijk hou ik van me land... maar als ik zie hoe asociaal sommige zijn(vooral fransen) dan et tmelled



ps thanx me Nr one fan

25-06-2007, 10:07



Citaat door Machi_Hs0ma:
Ik snap dat ook niet ik kan daar echt niet tegen.. Ze voelen zich het iets.. Terwijl ze hier alleen maar soep eten en daar doen alsof ze de rijkste zijn van weet ik veel..



juist jah!!!

25-06-2007, 10:10

Citaat door mieneer_kaktus:
damn zodra die voet aan land zetten daar voelen ze zich de koning van het rijk...


strooien met geld, keiharde muziek over de boulevards asociaal gedrag enz enz enz

waarom, waarom gedragen sommige mensen zich zo anders daar....
meesten zijn hier heel rustig maar zodra ze in marokko zijn wayow...


en van de ouders kan en mag alles als je in marokko



En wat ik vooral niet begrijp. Ik zie sommige jongeren in Marokko lopen, waarvan ik weet dat zij tot over hun oren in de schulden zetten en erbij lopen net alsof er niks aan de hand is. Ze rijden dikke wagens die ze gehuurd hebben (let maar op de reclameteksten onder de kentekenplaten).
Hebben leningen afgesloten om die wagen te kunnen huren, en om op vakantie te gaan. Wat ik mij dan afvraag, hoe kunnen ze 's avonds nog in slaap vallen? Hoe leven ze verder als ze eenmaal weer in Nederland zijn?

25-06-2007, 10:11

Citaat door mieneer_kaktus:
juist jah!!!


Ik zeg het ze ook nog eens.. Ze moeten weten dat ik weet hoe hun praktijken zijn.

25-06-2007, 10:17

Citaat door mieneer_kaktus:
tuurlijk hou ik van me land... maar als ik zie hoe asociaal sommige zijn(vooral fransen) dan et tmelled



ps thanx me Nr one fan

Fransen zijn echt “te” .






Ps; Voel me vereerd

25-06-2007, 10:19

Citaat door Aruit_23:
En wat ik vooral niet begrijp. Ik zie sommige jongeren in Marokko lopen, waarvan ik weet dat zij tot over hun oren in de schulden zetten en erbij lopen net alsof er niks aan de hand is. Ze rijden dikke wagens die ze gehuurd hebben (let maar op de reclameteksten onder de kentekenplaten).
Hebben leningen afgesloten om die wagen te kunnen huren, en om op vakantie te gaan. Wat ik mij dan afvraag, hoe kunnen ze 's avonds nog in slaap vallen? Hoe leven ze verder als ze eenmaal weer in Nederland zijn?




ik snap dat ook niet.....maar blijkbaar vinden ze daar hun heil in...

hier in nl 3 ploegendiensten draaien in de weekenden tomaten plukken en weet ik veel allemaal en dan nog sjiekie doen

25-06-2007, 10:20

Citaat door mieneer_kaktus:
damn zodra die voet aan land zetten daar voelen ze zich de koning van het rijk...


strooien met geld, keiharde muziek over de boulevards asociaal gedrag enz enz enz

waarom, waarom gedragen sommige mensen zich zo anders daar....
meesten zijn hier heel rustig maar zodra ze in marokko zijn wayow...


en van de ouders kan en mag alles als je in marokko

Echt Wel!..De meeste van hun werken heel het jaar hier om die auto'tje te kopen om daar ze3ma te tonen ik ben van Al Gharizj.
Doen alsof dat ze daar ik weet niet wie zijn, hoogmoed a volonté.
Geen wonder dat die marokkaanen van daar naar hier willen komen, ze denken dat het hier paradijs is door hun broeders van hier daar te zien met laatste nieuwe auto's, met geld strooien, etc..etc...

25-06-2007, 10:20

Citaat door MissesD:
Fransen zijn echt “te” .






Ps; Voel me vereerd



fransen zijn gewoon te Frans, ze hebben die kapsones en arrogantie overgenomen




ps waarom moet jij je vereerd voelen
zing jij mee??

25-06-2007, 10:22

Citaat door mieneer_kaktus:
ik snap dat ook niet.....maar blijkbaar vinden ze daar hun heil in...

hier in nl 3 ploegendiensten draaien in de weekenden tomaten plukken en weet ik veel allemaal en dan nog sjiekie doen


Degene die ik ken, zie ik alleen maar voor een marokkaanse café hangen en vlak voor de vakantie, even snel een baantje regelen (hebben een contract nodig voor die lening) en vervolgens op vakantie gaan. Bij terugkomst, zie je ze weer op dezelfde plek, weer in dezelfde kleren, dag in, dag uit.

En wat mij nog meer is opgevallen: ik zie nu zelfs vrouwen dat doen...

25-06-2007, 10:23



Citaat door geschenkje:
Echt Wel!..De meeste van hun werken heel het jaar hier om die auto'tje te kopen om daar ze3ma te tonen ik ben van Al Gharizj.
Doen alsof dat ze daar ik weet niet wie zijn, hoogmoed a volonté.
Geen wonder dat die marokkaanen van daar naar hier willen komen, ze denken dat het hier paradijs is door hun broeders van hier daar te zien met laatste nieuwe auto's, met geld strooien, etc..etc...




ze zien mohand die pas vorig jaar naar spanje is gegaan terugkeren met een jeep die gehuurd, goude kettingen en neppe kleren binnen komen en storten zichzelf vervolgens in de zee

25-06-2007, 10:24
rivaliteit onder de marokkanen is ernstig groot.

shikie oe zjib gawi, hahahahahaha

maar ja, waarom zou je je erom druk maken.

je materiaal vergaat als je ziel je lichaam verlaat.

25-06-2007, 10:25

Citaat door mieneer_kaktus:
ze zien mohand die pas vorig jaar naar spanje is gegaan terugkeren met een jeep die gehuurd, goude kettingen en neppe kleren binnen komen en storten zichzelf vervolgens in de zee

Inderdaad, Allah é Hsan 3awen

Pagina's : [1] 2 3 4