Bekijk volle/desktop versie : vage naaimachine



25-06-2007, 09:23
salaam aleykoum dames ik heb twee maanden geleden een neiuwe naaimachne gekocht alleen de onderkant doet raar gaat helemaal in de knoop ensow, ik zit er al heel lang aan te sleutelen, maar het wil maar niet verbeteren, ik word er helemaal gek van, wie heeft er verstand van?

25-06-2007, 09:59


jouw naaimachine is bezeten, zoek een lefkih

25-06-2007, 10:00
nee zonder dollen, mijn moeder deed altijd iets met de grote knop aan de rechterkant. dat grote ronddraaiende ding had nog een knop van binnen en ze deed die middelste knop door de buitenste vast te houden ietsjes losser of strakker en daar lostte ze het mee op.

ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

25-06-2007, 10:03
Ja tis misschien iets met de regeling van de spanning

Myn gloednieuwe naaimachine deed ook zo & nu zit ie daar maar in de hoek.

Hoe je dat regelt??

I don't know

25-06-2007, 10:36


ik ehb echt van alles geprobeered, mijn nicht ook en die heeft er een beetje verstand van, ben zo teleurgesteld, want had al stof gekocht ensow, en nu zit i bij mij ook ij de hoek, en elke keer als ik er naar kijk denk ik 100 euro verspild haha noona inderdaad enge ding.

25-06-2007, 11:09

Citaat door b_karima:
salaam aleykoum dames ik heb twee maanden geleden een neiuwe naaimachne gekocht alleen de onderkant doet raar gaat helemaal in de knoop ensow, ik zit er al heel lang aan te sleutelen, maar het wil maar niet verbeteren, ik word er helemaal gek van, wie heeft er verstand van?



Ik denk dat je of je spoeltje verkeerd om doet in je spoelhuis, of dat de onderspanning niet goed is.
Kijk in je boekje met gebruiksaanwijzing daarin staat hoe je het kan afstellen.
Mocht het niet lukken, kijk of je iemand kan vinden die er verstand van heeft en vraag of die even kan kijken offffffffffffffffff............................... .
ga naar een winkel die naaimachines verkoopt en loop even binnen en leg je probleem voor, misschien dat hun aan de hand van een naaimachine kunnen uitleggen hoe en wat.

25-06-2007, 11:18
ik denk dat ik dat doe ins Allah, ik he die gebruiksaanwijzing van alle kanten gelezen en precies gedaan wat ie zegt, ins Allah zal ik hem naar denaaimachine winkel brengen, als ik ooit tijd en de zin heb hahaha barakalahoefiek, want ik heb nu egt ruzie met dat ding!

25-06-2007, 11:36

Citaat door b_karima:
ik denk dat ik dat doe ins Allah, ik he die gebruiksaanwijzing van alle kanten gelezen en precies gedaan wat ie zegt, ins Allah zal ik hem naar denaaimachine winkel brengen, als ik ooit tijd en de zin heb hahaha barakalahoefiek, want ik heb nu egt ruzie met dat ding!


Je hoeft em niet eens mee te nemen.
De meeste naaimachines zijn toch hetzelfde wat dat betreft.
Dus als je ergens loopt en je ziet een naaimachinewinkel gewoon naar binnenstappen en het vragen daar.
Wat betreft ruzie met die dingen
Soms dan wil je ze zo het raam uitknikkeren. Zeker als je bezig bent met een kledingstuk en het gaat mis

25-06-2007, 12:13
hihihih inderdaad!!! nou in iedergeval bedankt voor je advies .