Bekijk volle/desktop versie : Dames wees gewaarschuwd!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

24-06-2007, 23:17

Dames die jurken hier in nederland laten maken!
ga vooral niet naar die vrouwtje in rotterdam zuid( Afrikaandewijk)
ze heeft geen naam voor haar winkel er staat gewoon naaiatelie,
Kleding reperatie,.
Er staan van die marokkaanse jurken voor het raam, als je èènmaal binnenkomt geeft het al niet goed gevoel!
Ik kwam daar binnen en keek goed om me heen, ik liet haar zien wat ik precies wilde, heb haar goed uitgelegd hoe en wat ik wilde,
ze liet me een paar jurken van haar zien die ze zelf had gemaakt, het zag er best goed uit van de verte!!
ze had alles goed gemeten, ze was uiteraard nog goedkoop ook,
Deze vrouwtje vertelde me ook dat er veel meisjes kwamen dat ze niet tevreden waren over de jurken die ze hadden laten maken bij Zakia mode in denhaag.
Wat ik ook zo vaag vond, ik heb eerder jurken bij zakia gemaakt! ze is een toppie vrouwtje! met 2 rechterhanden! en hersencellen die je bij die andere vrouwtje in rotterdam niet kan vinden.
mohim, dus mijn jurk zou een week van te voren klaar zijn, ik belde haar voor die week nog op, ze stelde me gerust en zei dat ze al bijna klaar waren,
Deze jurk was belangrijk voor me omdat ik een speciale feest had die ik persee moest aandoen op die bruiloft.!
Ze was nog goedkoop ook, ik had 100euro betaald en een voorschot van 50euro,
Een dag ervoor belde ze me op, dat ze morgen de zaak zou sluiten door wat omstandigheden en of ik een andere dag kon komen voor mijn jurk, ik stemde hiermee toe en ging 4dagen erna naar haar toe voor mij jurk,
ik heb mijn stof cadeau gekregen van iemand die naar dubai was gegaan, het was een dure stof en ik was hier erg zuinig mee.
Mohim die dag kom ik daar aan!
haar kinderen liepen heen en weer door haar winkel het was een kleine winkel met wat mislukte jurken die op een koningstoel lagen,
Wat al zo smerig was, 1 van haar kinderen liep gewoon naakt door de winkel, hij had zijn handen op zijn kruis, aan de achterkant het was gewoon vies,
daarna ging hij nog spelen met die jurken.
Nu kwam het moment dat me jurk te voorschijn kwam,
ze had een paskamer van een meter waar je kon passen,
met tranen in mijn ogen keek ik naar mijn stof die zo erg mislukt was!
De riem was te groot, De armen waren scheef, de onderkant van mijn jurk was niet mooi afgewerkt, de achterkant van mij jurk zaten vol met vlekken,
De kraag was helemaaaaal verkeerd gedaan, kortom het was een ramp van een jurk!
Ik heb haar 5dagen gegeven om mijn jurk te maken net als hoe ik die wou!
een dagvan te voren ging ik even bij haar langs,
haar zus was daar of een vriendin wie het ook was kortom een lelijk puist!
Ze had de jurken niet in de winkel maar ze waren al klaar zei ze.
toen ik de volgende dag weer kwam, ging ik weer met tranen haar winkel uit,!
Nu heb ik mijn jurk opgehaald en het zie er niet uit!
ik heb zo een spijt dat ik naar haar ben gegaan,
De zelfde dag dat ik er kwam was er ook een vrouw die ruzie met haar kreeg,
Deze vrouw is niet 100% ik heb haar een voorbeeld gegeven hoe ik mijn jurk wilde, en toen ik mijn jurk kwam ophalen zei ze je hebt me nooit een voorbeeld gegeven,
Haar man nam het voor haar op en zei jij bent de einge die niet tevreden is over je jurk.
Kortom dames wees gewaarschuwd! ga naar zakia als je een jurk wilt laten maken! ga naar andere vrouwen die jurken naaien, er is ook nog eentje in tilburg zei is ook heel goed.
Laat je jurken maken in marokko!
maar nooit bij haar, ik garandeer jullie dat jullie huilend die winkel uitkomen!


24-06-2007, 23:39



Citaat door amster_dametje:

Dames die jurken hier in nederland laten maken!
ga vooral niet naar die vrouwtje in rotterdam zuid( Afrikaandewijk)
ze heeft geen naam voor haar winkel er staat gewoon naaiatelie,
Kleding reperatie,.
Er staan van die marokkaanse jurken voor het raam, als je èènmaal binnenkomt geeft het al niet goed gevoel!
Ik kwam daar binnen en keek goed om me heen, ik liet haar zien wat ik precies wilde, heb haar goed uitgelegd hoe en wat ik wilde,
ze liet me een paar jurken van haar zien die ze zelf had gemaakt, het zag er best goed uit van de verte!!
ze had alles goed gemeten, ze was uiteraard nog goedkoop ook,
Deze vrouwtje vertelde me ook dat er veel meisjes kwamen dat ze niet tevreden waren over de jurken die ze hadden laten maken bij Zakia mode in denhaag.
Wat ik ook zo vaag vond, ik heb eerder jurken bij zakia gemaakt! ze is een toppie vrouwtje! met 2 rechterhanden! en hersencellen die je bij die andere vrouwtje in rotterdam niet kan vinden.
mohim, dus mijn jurk zou een week van te voren klaar zijn, ik belde haar voor die week nog op, ze stelde me gerust en zei dat ze al bijna klaar waren,
Deze jurk was belangrijk voor me omdat ik een speciale feest had die ik persee moest aandoen op die bruiloft.!
Ze was nog goedkoop ook, ik had 100euro betaald en een voorschot van 50euro,
Een dag ervoor belde ze me op, dat ze morgen de zaak zou sluiten door wat omstandigheden en of ik een andere dag kon komen voor mijn jurk, ik stemde hiermee toe en ging 4dagen erna naar haar toe voor mij jurk,
ik heb mijn stof cadeau gekregen van iemand die naar dubai was gegaan, het was een dure stof en ik was hier erg zuinig mee.
Mohim die dag kom ik daar aan!
haar kinderen liepen heen en weer door haar winkel het was een kleine winkel met wat mislukte jurken die op een koningstoel lagen,
Wat al zo smerig was, 1 van haar kinderen liep gewoon naakt door de winkel, hij had zijn handen op zijn kruis, aan de achterkant het was gewoon vies,
daarna ging hij nog spelen met die jurken.
Nu kwam het moment dat me jurk te voorschijn kwam,
ze had een paskamer van een meter waar je kon passen,
met tranen in mijn ogen keek ik naar mijn stof die zo erg mislukt was!
De riem was te groot, De armen waren scheef, de onderkant van mijn jurk was niet mooi afgewerkt, de achterkant van mij jurk zaten vol met vlekken,
De kraag was helemaaaaal verkeerd gedaan, kortom het was een ramp van een jurk!
Ik heb haar 5dagen gegeven om mijn jurk te maken net als hoe ik die wou!
een dagvan te voren ging ik even bij haar langs,
haar zus was daar of een vriendin wie het ook was kortom een lelijk puist!
Ze had de jurken niet in de winkel maar ze waren al klaar zei ze.
toen ik de volgende dag weer kwam, ging ik weer met tranen haar winkel uit,!
Nu heb ik mijn jurk opgehaald en het zie er niet uit!
ik heb zo een spijt dat ik naar haar ben gegaan,
De zelfde dag dat ik er kwam was er ook een vrouw die ruzie met haar kreeg,
Deze vrouw is niet 100% ik heb haar een voorbeeld gegeven hoe ik mijn jurk wilde, en toen ik mijn jurk kwam ophalen zei ze je hebt me nooit een voorbeeld gegeven,
Haar man nam het voor haar op en zei jij bent de einge die niet tevreden is over je jurk.
Kortom dames wees gewaarschuwd! ga naar zakia als je een jurk wilt laten maken! ga naar andere vrouwen die jurken naaien, er is ook nog eentje in tilburg zei is ook heel goed.
Laat je jurken maken in marokko!
maar nooit bij haar, ik garandeer jullie dat jullie huilend die winkel uitkomen!



wejow wat een oplichster..
Schandalig.. ik zou zo boos worden heá..
Ik vind dat je dat niet kan maken..
Moehim bedankt voor het waarschuwen..
Is wel erg dat het je overkomen is &'nD dat niemand jou heeft kunnen waarschuwen
maarja mektab die jurk was niet voor dat feest bestemt
Sterkte ermee

25-06-2007, 01:01
Ja hoe onbetrouwbaar mensen tegenwoordig zijn...


Als je niet kan naaien ga dan wat anders doen, jeeh.

Ik zou haar die andere 50 euro echt niet betaald hebben.

25-06-2007, 10:22

Citaat door Schrijf_ster1:
Ja hoe onbetrouwbaar mensen tegenwoordig zijn...


Als je niet kan naaien ga dan wat anders doen, jeeh.

Ik zou haar die andere 50 euro echt niet betaald hebben.


dusdat ik zou die andere zelfs terugeisen

25-06-2007, 13:15


dag dames,

hier wil ik ook op reageren. ik heb ook jurk bij haar laten maken, het was ook nog duur stof geweest.
ik heb haar een voorbeeld gegeven, en gezegd dat hij niet teveel wijd moet zijn maar dathij op mijn vorm gemaakt moet worden, is goed zei ze,ik moest wel 50,00 borg betalen dat heb ik ook gedaan, ga ik 3 weken later om het op te halen. wil ik het gaan passen, ikkon niet eens mijn hoofd erin krijgen, ik zegt dat het niet klopt en dat ze de kosten moet vergoeden. nou toen kreeg je poppetjes aan de dans, haar man ging ook ermee bemoeien ik heb hun helemaal verot uitgescholden
en politie erbij gehaald. maar ze weigerd nog steeds die stof aan mij terugtegeven.
zij is een vieze gore dief

ik wil ook iedereen waarschuwen om vooral niet naar haar toe tegaan.

25-06-2007, 14:43
Zij heeft ook de jurk van mijn tante verziekt, nou eigenlijk de stof en het was nog een dure grap ook!

25-06-2007, 14:50
waar ligt deze zogenaamde zaak

25-06-2007, 15:13
haha zo erg
als ik jullie verhaaltjes lees krijg ik de neiging om haar zaak te terorriseren :P

25-06-2007, 22:52
sooow ergggg

26-06-2007, 11:13

Citaat door LellaNaima:
haha zo erg
als ik jullie verhaaltjes lees krijg ik de neiging om haar zaak te terorriseren :P


haha ja wollah wel krijg je echt de neiging in als je dat hoort

26-06-2007, 13:26

Citaat door riffie_zina:
haha ja wollah wel krijg je echt de neiging in als je dat hoort


hahaha ik zie het helemaal voor me XD
staan we daar met een groepje..
Eieren, water, slijm, Garen, veertjes, vieze onderbroeken..
die mislukte jurken nemen we mee :P
eerst plunderen we de binnenkant, dan haar zaak en dan haar huis :P

26-06-2007, 13:50
Wat is de straatnaam van de zaak??

binnenkort gaat mn nichtje ook naar rotterdam om haar jurk te laten maken

26-06-2007, 14:01



Citaat door Lady2love:
Wat is de straatnaam van de zaak??

binnenkort gaat mn nichtje ook naar rotterdam om haar jurk te laten maken


gevaarlijk waarschuw je nichtje

26-06-2007, 14:18
Salaam,

Ik wil ook een jurk laten maken.
Maar het liefst in Utrecht of vlakbij Utrecht.
Kennen jullie iemand in utrecht dat mooie jurken maakt.
PM me als jullie het weten.

Alvast bedankt.

xAngelx

26-06-2007, 14:28

Citaat door amster_dametje:

Dames die jurken hier in nederland laten maken!
ga vooral niet naar die vrouwtje in rotterdam zuid( Afrikaandewijk)
ze heeft geen naam voor haar winkel er staat gewoon naaiatelie,
Kleding reperatie,.
Er staan van die marokkaanse jurken voor het raam, als je èènmaal binnenkomt geeft het al niet goed gevoel!
Ik kwam daar binnen en keek goed om me heen, ik liet haar zien wat ik precies wilde, heb haar goed uitgelegd hoe en wat ik wilde,
ze liet me een paar jurken van haar zien die ze zelf had gemaakt, het zag er best goed uit van de verte!!
ze had alles goed gemeten, ze was uiteraard nog goedkoop ook,
Deze vrouwtje vertelde me ook dat er veel meisjes kwamen dat ze niet tevreden waren over de jurken die ze hadden laten maken bij Zakia mode in denhaag.
Wat ik ook zo vaag vond, ik heb eerder jurken bij zakia gemaakt! ze is een toppie vrouwtje! met 2 rechterhanden! en hersencellen die je bij die andere vrouwtje in rotterdam niet kan vinden.
mohim, dus mijn jurk zou een week van te voren klaar zijn, ik belde haar voor die week nog op, ze stelde me gerust en zei dat ze al bijna klaar waren,
Deze jurk was belangrijk voor me omdat ik een speciale feest had die ik persee moest aandoen op die bruiloft.!
Ze was nog goedkoop ook, ik had 100euro betaald en een voorschot van 50euro,
Een dag ervoor belde ze me op, dat ze morgen de zaak zou sluiten door wat omstandigheden en of ik een andere dag kon komen voor mijn jurk, ik stemde hiermee toe en ging 4dagen erna naar haar toe voor mij jurk,
ik heb mijn stof cadeau gekregen van iemand die naar dubai was gegaan, het was een dure stof en ik was hier erg zuinig mee.
Mohim die dag kom ik daar aan!
haar kinderen liepen heen en weer door haar winkel het was een kleine winkel met wat mislukte jurken die op een koningstoel lagen,
Wat al zo smerig was, 1 van haar kinderen liep gewoon naakt door de winkel, hij had zijn handen op zijn kruis, aan de achterkant het was gewoon vies,
daarna ging hij nog spelen met die jurken.
Nu kwam het moment dat me jurk te voorschijn kwam,
ze had een paskamer van een meter waar je kon passen,
met tranen in mijn ogen keek ik naar mijn stof die zo erg mislukt was!
De riem was te groot, De armen waren scheef, de onderkant van mijn jurk was niet mooi afgewerkt, de achterkant van mij jurk zaten vol met vlekken,
De kraag was helemaaaaal verkeerd gedaan, kortom het was een ramp van een jurk!
Ik heb haar 5dagen gegeven om mijn jurk te maken net als hoe ik die wou!
een dagvan te voren ging ik even bij haar langs,
haar zus was daar of een vriendin wie het ook was kortom een lelijk puist!
Ze had de jurken niet in de winkel maar ze waren al klaar zei ze.
toen ik de volgende dag weer kwam, ging ik weer met tranen haar winkel uit,!
Nu heb ik mijn jurk opgehaald en het zie er niet uit!
ik heb zo een spijt dat ik naar haar ben gegaan,
De zelfde dag dat ik er kwam was er ook een vrouw die ruzie met haar kreeg,
Deze vrouw is niet 100% ik heb haar een voorbeeld gegeven hoe ik mijn jurk wilde, en toen ik mijn jurk kwam ophalen zei ze je hebt me nooit een voorbeeld gegeven,
Haar man nam het voor haar op en zei jij bent de einge die niet tevreden is over je jurk.
Kortom dames wees gewaarschuwd! ga naar zakia als je een jurk wilt laten maken! ga naar andere vrouwen die jurken naaien, er is ook nog eentje in tilburg zei is ook heel goed.
Laat je jurken maken in marokko!
maar nooit bij haar, ik garandeer jullie dat jullie huilend die winkel uitkomen!


wallah dit heb ik precies ook met haar meegemaakt !!!! wat een raar wijf zeg .ze had mijn jurk getrekentoen die af , en hij was nog lelijk ook ,helemaal niet zoals ik het wou .. maar tijdens het strijken heeft ze er gele vegen in gemaakt door de oude strijkijzer ..was zo boods op haar en de volgend edag zou mijn broer gaan trouwen . de sjaal was niet af , en heb haar 8 weken de tijfd gegeven .. ik ga nooit meer naar haar , en de sjaal mocht ze hebben !!!!!die hoefde ik al niet meer .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8