Bekijk volle/desktop versie : Farid En Meysam



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

24-06-2007, 22:18
Hoofdstuk 1
Het laatste slokje thee.

Daar stond ik dan onder een afdakje wachtend in de regen en kou op Farid die ik voor het eerst zou zien vandaag.Farid is een jongen die ik heb leren kennen in Den-Haag toen ik ging shoppen met mijn nicht ,het was niet eens me bedoeling om mijn nummer uit te geven aan iemand die ik niet eens kende.Ik had verleiding nodig na de breuk tussen mij en Mohammed.Ik kon er niets aan doen , Ik was juist altijd iemand geweest die tegen was om nummer weg te geven .Ik was wel heel diep teleurgesteld in me zelf, maar ik kon de tijd niet meer terug draaien.”Meysam , toch?” ik schrok toen ik plotseling een mannen stem naast me hoorde.Ik draaide me om en zag een zeer goed uitziende jonge man staan.Zijn mooie bruine ogen spraken mij gelijk aan.Ik dacht meteen aan de dag in Den-Haag Ik merkte dat we allebei elkaar aan het bestuderen waren.”Hu.Ja Farid toch? Aangenaam” zei ik terwijl ik mijn hand uitstak.We schudden elkaar handen.”Wil je hier onder deze afdakje blijven of heb je zin om wat te gaan drinken?” zei hij terwijl hij glimlachte.Ik smolt helemaal weg van zijn mooie glimlach,ik stemde toe.En we rende samen naar zijn auto.We stapten samen in .”Zo , hé hé.Vertel eens Meysam, waar wil je dat we wat gaan drinken?.” “Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit al is het bij de Bijenkorf”zei ik en ik zetten een glimlach op mijn gezicht.Hij glimlachten terug en starten de auto.Onder weg was er wel een spanning tussen ons maar dat ging heel langzaam weg,en daar zaten we dan te praten over ditjes en datjes.Het leek even net of we elkaar al jaren kende .Voor mijn gevoel klikte het meteen.Ik lachten naar al die tijd weer.”Zo is er eindelijk iemand die je aan het lachen heeft gekregen ,toch Meysam?” Langzaam verdween de glimlach van me gezicht eigelijk had ik geen zin om het daar weer over te hebben , hij merkte het en verontschuldigde zich .”Sorry ,” Ik keek hem aan.Ik zou het hem best kunnen vertellen.Hij zou het vast wel weten.Ach, wie wist het nou niet ? “Ach , Farid , weet je wat het is ,het doet gewoon pijn als je pas na 3 jaar weet hoe die persoon is ,Nee ik zeg het fout ik wist hoe die was Ik heb hem gewoon een kans gegeven iedereen verdiend toch een tweede kans maar ik heb nooit gedacht dat het aan zijn kant er nooit is geweest ,weetje wat ik daar van vindt het is allemaal mooi gespeeld.”Ik zag hoe geïnteresseerd naar me luisterde ,hij keek naar zijn hand en vervolgens schudde hij zijn hoofd en keek op. “Weetje Meysam ik begrijp je ,het is raar maar ik heb eigelijk nooit echt met een dame een goed gesprek gevoerd.Het was bij mij ook altijd echt anders ,ik ging vaak afspreken met meisjes , en het bleef nooit echt bij één.” Ik zag hoe snikjes hij lachte en dat was echt mooie bij hem.”En wat wil je met mij bereiken dan ? “ Het was stil en ik keek hem vragend aan.Zoekend naar antwoord op z’n gezicht.Maar ik kon er niks van uit lezen.
“Nou,we weten nog niet alles van elkaar ,misschien weet ik wel meer van jou dan jij van mij?” ik schrok er een beetje van , zou hij werkelijk alles van mij weten.Ach , misschien hoort dit bij al zijn gesprekken die hij ooit gevoerd heeft met die andere meisjes.Wat dacht hij van hard to get ? “Nou dan ben ik heel benieuwd naar “die dingen”die je over me weet .” “haha , nee ik dol alleen met je “ Dit was mijn kans om te zien of hij nou echt wat van me wilde of dat ik gewoon net als al die andere chicks was onder zijn ogen.”Ow dus ,dat we hier tegen over elkaar zitten behoord ook tot dollen ? Gewoon lekker rollen bollen en dan NEXT “ik had hier geen zin in ik heb wel genoeg meegemaakt met Mohammed.Ik nam mijn laatste slokje thee en liep weg.


24-06-2007, 22:19


up

24-06-2007, 22:28
kapoet mooi verhaal Ga verder

24-06-2007, 22:33

Citaat door kweetniee:
kapoet mooi verhaal Ga verder


Shoukran[/FONT]


[FONT="Tahoma"]

Hoofdstuk 2
Bloemen


Na afgelopen Zaterdag heb ik niks meer gehoord van Farid en het was wel beter zo.Misschien was het wel kinderachtig van me geweest om weg te lopen voor niks.Hij had me niet eens gekwetst .waarom heb ik dit weer ik maak me werkelijk overal druk om.Net voor ik eindelijk Mohemmed ben vergeten komt er een Farid .Ik voelde nu werkelijk haat voor jongens.En bij deze hoef ik ze niet meer ook! Het was echt vies weer de hele week.Van werk naar huis. Ik had het saai in de avonden,vaak belden Farid en ik elkaar praten en lachen tot de zonsopgang.Ik miste hem wel eigelijk.Maar ik had me zelf voorgehouden om helemaal niks meer met jongens te maken te hebben.Het was vandaag Donderdag ik besloot om maar langs Merel te gaan.Merel, is een van me beste vriendin ze is een Nederlandse .Ik kon het altijd al beter vinden met Nederlandse meisjes dan met Marokkaanse of Turkse. Ze waren meer van Bla Bla .Ik had vaak problemen gehad in mijn puberteit.het waren altijd meisjes die wat van je te weten wilden en dan over jou praten.Met mijn paraplu boven me hoofd en een dikke jas. Liep ik naar me zwarte twingo. Het werd tijd dat die vervangen werd door een Audi A3 Dat komt nog wel ff door sparen deze zomer een lief woordje doen bij familie leden en ik rij er binnenkort in mijn Audi A3. Ik stapte in en zette een leuk liedje op en niet zo zacht ook, op naar Merel.! Aangekomen voor de deur van Merel werd ik open ontvangen door haar moeder Linda.”Ach , meissie kom , binnen salaam moelaikoem “ zei en ze gaf me vier gebruikelijke kussen.Het was een schat van een vrouw die moeder van Merel.Ze verdiepte zich in de Islaam ,ik kon altijd er uitgebreid met haar over hebben.Sinds kort was ze begonnen met bidden , de maand Ramadan vertelde ze me dat ze ook mee vasten. Ik vond het goed van haar.Merel was er ook vaak mee bezig.Tegenwoordig zijn het die ongelovigen die gelovig worden en de gelovigen ongelovig.Ik vind het best jammer maar het is allemaal je eigen keuze.Ik vond het allemaal wel gezellig met Linda maar ik kwam voor Merel. “Linda, het is allemaal lief van je maar waar is Merel?” zei ik terwijl ik op stond en me jurkje glad treek.”Ik heet sinds kort Lamia , Meysam geen Linda , en Merel ligt ziekjes boven in bed.”Is goed Lamia.”zei ik en ik drukte een kus op haar wang.

Netjes klopte ik op de deur en ik liep naar binnen.Ik zag Merel op haar bed liggen met een doosje tissues.”Blijf waar je bent voor ik je aan stook met deze virus dus dit keer geen kusjes meer “ zei ze snotterend “Ach kom hier jij gek wijf”Ik gaf haar de vier gebruikelijke kussen en ging naast haar zitten op bed.”Weetje Merel we gaan er vandaag ons dagje van maken , ik rij even snel naar me neef en haal wat leuke dvd’s en dan kom ik terug oké ?“ Ze stemde toe .Al snel kwam ik aan bij me neef Yassin ik pakte” Save the last dance “ “honey” en “White chicks” deze drie dvd’s en ging er weer vandoor.Ik besloot om nog even langs de supermarkt te gaan Om iets lekkers me te nemen voor Merel.Ik besloot voor haar merci te nemen en een bos witte rozen.Ik was druk bezig met die rozen dat ik niet in de gaten had dat ik werd bestudeerd , tot ik me om draaide en iemand voor me zag staan. Ik keek op en zag tot mijn verbazing Farid staan.”Zo mevrouwtje wilt iets goeds maken ? “ “Excuse me ? Met wie moet ik iets goeds maken ?” zei ik terwijl ik hem vies aan keek. “herinner je toevallig onze afspraak je nog ? “ ik zag hoe hij me aan bleef staren. “Uhu. Jammer ik heb een black out ik weet het niet meer wil je me nu even excuseren ?” zei ik terwijl ik weg wilde lopen.Hij pakte me vast bij mijn arm “Wacht nou even.Kom op Meysam je weet dat ik helemaal niks verkeerds heb gezegd , waarom doe je nou zo?” zei hij en ik zag hoe hij me strak aan staarde .Dit was niet goed.”Farid, laat me nou onmiddellijk los en vergeet me nou maar oké .” Ik wilde weer weg lopen en weer hield hij me vast . “Meysam ,! Je doet echt kinderachtig !” Ik gaf hem een hele dodelijke blik en maakte me zelf los van hem.Zonder me nog om te draaien rekende ik af . En zo liep ik langs hem voor bij ,ik draaide me nog een keer om . Het was best zielig om hem daar zo te zien staan. Maar nee hij verdiende het ! Als die echt voor me wilt gaan dan moet ie het niet nu op geven.Zo bewijst hij ook eens of die echt ballen heeft. Ik grinnikte nog in me zelf en reed terug naar Merel.

“Zo dat duurde lang” zei Merel gapend.”Ja sorry , ik kwam die rot jonge man van een Farid tegen. En dat had alles vertraagd”Zei ik terwijl ik geïrriteerd mijn jas op haar stoel legde .”Nou , nou meid ik merk dat je het niet bepaald leuk vond dat je hem bent tegen gekomen, Ow leuk ik wil “save the last dance “ zien” ik gooide de dvd er in en gaf Merel haar Rozen en merci . Het had haar echt opgevrolijkt binnen 3seconden zat ze al te smullen als een klein kind.Samen keken we de dvd en ik vertelde de hele verhaal over Farid.” Hahha , je liep weg om niks man.Maar ik begrijp je na die sukkel van een Mo heb je geen zin meer om verkeerde stappen te zetten.Net goed .” ik keek haar aan. Het was ook zo ,het was kinderachtig ja maar het was een reactie dat puur van uit angst kwam , Ik heb absoluut geen zin , om weer huilend bij Merel aan te komen om dat ik de zelfde domme fout heb gemaakt , nee daar heb ik geen zin in.Ik voelde opeens mijn telefoon trillen.Ik zag dat het Farid was .Nou , ik heb daar absoluut geen zin in niet nu in ieder geval .”Over die sukkel gesproken belt die ander sukkel mij ?” “neem op dan” zei Merel dwingerig. “Geen zin deze dagje is vandaag lekker voor ons !”zei ik terwijl ik mijn telefoon over liet gaan.Ik had zeker wel zo’n ongeveer 33 oproepen gemist van Farid.


24-06-2007, 22:35



Citaat door Miss_Tahmiina:
heel mooi verhaal
ga verder



Shoukran ik ga jou verhaal ook ff lezen

24-06-2007, 22:37

Hoofdstuk 3

Geen Marokkaanse wijven of ..,toch wel?



Het waren echt rot dagen om eerlijk te zijn na dat Meysam bij de bloemmist heeft duidelijk heeft gemaakt dat ze niks meer ,met mij te maken wilde hebben.Ik was die Marokkaanse dames echt zat! Waarom deden ze nou zo kinderachtig? Ze maakten zich werkelijk druk om alles,ze zeiken ook overal om.Waarom zit er nou nooit tussen al die meisjes eentje die zich zelf is ? Ik nam de laatste hijs van me peuk en liep weg ,op naar Jamal .Jamal is een van mijn beste mattie die ik kende we stonden echt altijd voor elkaar klaar,Jamal is een halfbloedje zijn vader is Marokkaanse en zijn moeder is Nederlands.Zijn moeder was bekeerd tot een moslima ze was heel gepraktiseerd .Ik vindt het altijd zo prachtig hoe ze me vertelde hoe ze haar eigen man op het goede pad heeft geleid.En dat ze trots was dat ze hem heeft leren kennen.Als ik naar haar kijk dan denk ik waar zijn we überhaupt mee bezig we verkloten letterlijk onze leven ,we willen altijd het mooiste dan andere het moet altijd beter zijn dan andere ,dan vraag ik me af wanneer dringt het tot ons door dat we verkeerd bezig zijn?

Aangekomen bij Jamal zag ik hem al op me af komen lopen.”Heey broeder alles goed ? “ zei hij terwijl ik de portier voor hem opende en hij in stapte.”ja, hamdoeilah lekker man met jou?” zei ik terwijl ik weg reed. “Ja man gaat ook hamdoeilah “Samen met Jamal bleven we rondjes rijden .We zagen nog leuke chick en we verwisselden onze nummers.We hadden het over ditjes en datjes .Tot we ons richten op de liefde we hadden een hele discussie er over.”weetje Jamal, waarom zijn die Marokkaanse wijven anders.Ze maken zich druk om de kleinste dingen en zeiken .Kortom het is nooit goed ,wat je ook voor ze doet ze blijven zeuren , zeuren. “ Ik richtte me op de weg en zag een meisje lopen ,ik schrok en ik keek haar overdreven aan Zou dat geen Meysam zijn ? Toen ik wat langzamer reed zag ik dat Meysam het iet was.Ik gaf weer gas en richten me op de weg.”Wat was dat dan ? en jij loopt te zeiken over die Marokkaanse wijven,je bent zelf een wijf man.”zei Jamal,ik begon te lachen,echt Jamal weer.”Nee ff serieus , ik dacht dat het Meysam was “ Ik was echt teleurgesteld in haar, misschien had ik haar wel verkeerd in geschat.Ik vond het zo jammer ze was echt een schattige dame om te zien , lief en spontaan, ze wist echt wat ze wilden.Ik gaf niet zomaar mijn nummer aan haar.Ach , ze bleek gewoon net als die ander wijven.Ik miste haar schattige stem echt wel.We belden elkaar vaak en praten tot zonsopgang ,ik vond het echt jammer als zij het niet wilde dan ja heeft ze pech. Ik heb echt geen zin om haar achter na te gaan en uiteindelijk is blijkt ze te zeuren .ik vertelde Jamal het ook”Ze begint nu al kinderachtig te doen , kom op wat denken die wijven wel niet van tegenwoordig?” “Ach , Farid ik begrijp haar wel ze doet het niet zomaar , je moet eens goed nadenken man, ze speelt het spelletje heel goed ,je vertelde me toch dat ze een Ex heeft ene Moussa ? “ zei hij ik keek op en verbeterde zijn fout “Mohemmed ja ?” “Nou , jij weet dat ze veel heeft mee gemaakt met hem , en het bleek allemaal schijn bedriegt te zijn ,de liefde aan haar kant was er altijd , voor hem , maar zijn liefde voor haar was er nooit , het werd er alleen maar gespeeld met haar echte gevoelens .Dat ze niet eens meer realiseerde dat het haar fout niet was ,het bleek allemaal fake te zijn , snap je ze heeft nu haar ware IK terug gevonden haar zelfrespect ,ze doet dit allemaal om jou te testen wat heb je voor haar over ? Ze wilt jou testen vriend , ze wilt kijken hoe ver jij voor haar gaat? En of ze dit keer wel goed zit of het allemaal wederzijds is .Deze dame weet wat ze doet haar zelfrespect is belangrijk ze wilt zich niet weer laten gebruiken. en Farid , ik zou zeggen ga op haar af want je raakt zo iets moois kwijt.” Ik keek Jamal aan zo dat was wel een mond vol , en dat voor Jamal die altijd de player uit hangt? Ik was wel verbaasd , maar zijn woorden bleven me wel zitten in me hoofd ik dacht opeens anders , heel anders over de liefde , love en over alles eigelijk.



Ik nam afscheid van Jamal en ik reed weg naar huis,zou ik voor Meysam gaan of toch maar niet ?Ik wist et allemaal niet man.Ik heb mijnbaantje mijn auto ik heb eigelijk alles wat me hartje begeert .Ik kreeg veel sjans va meisjes dus , Ach Meysam is niet de enige dame op de wereld .


24-06-2007, 22:39
Ik ga nu ff zelf een verhaal lezen en ik plaats morgen insch -allah meer sweet dreams

Beslema

24-06-2007, 22:55
nee hoor ik hbe gereageerd

25-06-2007, 21:00

Citaat:
Sensella Uppp
welcome


Hoofdstuk 4

De belletje

Daar lag ik dan op bed nog dizzy van het uit gaan van afgelopen weken.Had weer eens wat afgesproken met leuke meiden.Maar er waren niet echt meiden bij die me echt aan spreken.Ze waren zo standaard.Ik keek naar de plafon ik zocht naar vlekken maar het was gewoon wit.Net voor ik nog me ogen wilde sluiten voelde ik mijn telefoon trillen.Ik zag dat het Meysam was ik was verbaasd na dat ik haar 33 keer heb gebeld nam ze niet op.Ik nam op “Ja , hallo?” ik hoorde gelach en gepraat,het was wel de stem van Meysam .”Ja hallo?”Herhaalde ik .Na een tijd afgeluisterd te hebben hing ik op.Om de vijf minuten ging hij over en werd er weer niet gesproken ik hoorde allemaal mensen lachen.Ik werd echt moe van.Wat was ze kinderachtig bezig , hoe oud was dat mens dat ze zo doet?

Volgens mij heb ik me echt vergist in haar, Ik besloot om haar terug te bellen.er werd maar niet opgenomen .Ik besloot haar maar te smsen.


Hoi Meysam


het is allemaal wel leuk geweest voor vandaag
Ik probeer te slapen aangezien
ik morgen vroeg op moet om te gaan werken.
Als je me nodig hebt dan praat je maar
anders bel je , je EX maar op!

GR. Farid

Ik twijfelde of ik hem nog moest gaan sturen en ik deed het toch.Na dat ik hem verstuurd had ,Realiseerde ik me pas dat ik het niet hadden moeten versturen.Het zou haar echt raken. Ik belde haar op maar ze nam maar niet op .wat zou ze nu wel niet van me denken?Ik piekerde en mompelde van alles en nog wat in me zelf en ik viel in slaap. Met Meysam in me gedachten.

25-06-2007, 21:05
Oep !

25-06-2007, 21:18

Citaat door Tamqeyast:
:duim:!


Shoukran voor reactie veel lees plezier



Hoofdstuk 5
Farid?


Mijn weken verliepen allemaal normaal.Ik ging nog vaker langs Merel en soms helemaal niet dan zat ik gewoon in me kamer.Zoals vandaag ik was helemaal ziek verkouden en ik zag er niet uit Na het smsje van Farid deed ik geen oog dicht ,het deed me echt pijn.Ik had hem toch wel verkeerd ingeschat.Ik dacht nog dat ik hard voor hem ben geweest en dat ik hem gewoon nog een tweede kan moest geven maar ik ben er blij mee dat ik het hem niet heb gegeven.

Ik dacht dat hij me begreep en hoe gevoelig het me lag de onderwerp Mohammed.Ik had veel slechte tijden gehad met hem, en dan wrijft hij dit er nog in.Ik dacht dat ik hem was vergeten maar door Farid brengt hij me telkens weer terug aan me verleden.Ik heb een fout gemaakt en ik heb er van geleerd waarom begreep niemand dat? Ik kon er helemaal niks aan doen dat mijn telefoon over ging.Het was mijn neefje Rayyan die met mijn telefoon aan het spelen was.Maar hij trekt snel zijn conclusie

Ik besloot om maar eens wat et gaan doen.Naar Merel kon ik niet gaan want ze was samen met haar moeder in Spanje.Ze hadden mij en mijn moeder nog aangeboden om mee te gaan , we konden het niet aan nemen.Ik heb nu erg veel spijt, ik heb het nu echt nodig lekker ff weg en mijn verleden uit laten waaien in Spanje .Ik besloot om in me eentje de stad in te gaan.Het waren al weer 4 weken dat ik Farid niet gesproken had.Ik snap nog steeds niet wat mijn bezielde er waren zat jongens die echt voor me zouden gaan. Ik liep winkels in en uit.Ik zag een leuke jurkje bij de Zara en ik besloot hem te gaan passen.Ik ging nog wat rekken langs in de hoop om nog wat leuks te vinden,Ik vond vele leuke kleding stukken.Dat vrolijkte me helemaal weer op.
IK paste het jurkje en ik kwam mijn pas kamertje uit toen ik tot mijn verbazing Farid voor me neus zag staan.we keken elkaar aan.Hij glimlachte naar me ,ach strik je veters en loop door dacht ik bij me zelf.Ik wierp mijn blik op de spiegel en ik bewonderde mij zelf In de spiegel zag ik dat Farid me nog aan zat te staren.We kregen nog oog contact.Ik schrok toen ik zag dat er een ,jonge dame op hem af liep en wat in z’n oor fluisterde.Er ging een steek van een jaloezie door me heen.Ze keken me allebei aan.Ze glimlachte naar me.Ik bleef haar me aan staren.Trut ! Dacht ik bij mezelf en ik ging zo snel moegelijk mijn pas kamer weer in en ik ging op stoel zitten.Ik keek me zelf aan.Het geluk was me volgens mij niet geschreven. Telkens weer val ik op de verkeerde qua uiterlijk zien ze er echt geweldig uit maar uiteindelijk zijn het toch maar zwervers die om de hoek van de straat staan en fluiten naar de eerste beste chick die langs komt lopen.Volgens mij had ik me echt vergist in hem. Misschien is het zijn zusje het kan zijn.Ze zag er nog jong uit ze was niet lelijk daar niet van ,ze leek me juist wel spontaan een tuttebelletje. Ik wist het allemaal niet meer. Ik schrok even van me zelf.Ik realiseerde me pas dat ik echt één uur in de pas kamer zat alleen maar voor 4 dingen .Ik trok snel mijn kleren aan. Ik rekende af .”Dan word het dan 65,- euro alstublieft” Ik wilde net mijn portemonnee pakken uit mijn tas toen ik realiseerde dat ik hem niet meer had.Ik excuseerde me en ik rende naar mijn paskamer.Ik keek maar ik zag niks. Ik zocht nog heel goed maar ik vond niks.

Toen ik voor 3de keer terug wilde lopen naar mijn paskamer.Stond ik even stil.”waar was ik nou allemaal heen gewest?”Dacht ik hard op in me zelf na.Ik schrok me rot toen ik opeens een tas voor me zag .”Zoek je deze ?”Ik schrok , toen ik me omdraaide zag ik Farid voor me neus staan.”Uhu,dat is mijn tas ja ?” zei ik terwijl ik mijn tas wilde aanpakken.Farid , hield de tas achter zich en begon me na te doen.”Uhu, dat is mijn tas ja ? “ “Dankjewel Farid waar heb je gevonden ? In je kleed kamer ik zag je toevallig weg lopen.Ow dankjewel. Dat had je ook best kunnen zeggen.”Ik bleef hem scheef aan staren , “dankjewel , “zei ik terwijl ik me tas wilde pakken.Het lukte niet echt.”eu eu , eerst een kusje op mijn wang?” zei hij terwijl hij naar ze wang wees.”Wat denk je wel niet zie ik er uit als je xxxx ? Vraag dat maar aan dat wijf van net, mag me tas a u b.ik moet mijn spullen nog betalen.”zei ik boos.”Dat is al gedaan, en dat wijf van net is me zusje, en nee je ziet er helemaal niet uit als me PIEP .En doe eens rustig je stem is al half weg.” Zei hij terwijl hij me mee trok de winkel uit.”Sorry hoor maar wat ben je van plan.” “Hou je mond nou eens en loop een beetje door.”zei hij geïrriteerd .

Ik zag dat e de parkeer plaats op liepen.Hij deed mijn tas in de kofferbak en hield de portier voor mijn open.en stapte daarna zelf in.wat was hij van plan?

25-06-2007, 21:29
typ maar gauw weer verder/

25-06-2007, 21:36


nog een vervolgje dan maar

25-06-2007, 21:37
Inch;allah.

25-06-2007, 21:50
upiejjj
het is echt leuk!!
ga snel verder
gr. je nieuwe fan!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30