Bekijk volle/desktop versie : Digitale fotocamera en een camera



24-06-2007, 13:10
Salaam allemaal ,

Ik wil voor marokko Inschallah een camera halen om te filmen en een digitale fotocamera , alleen ik weet totaal niet waar ik op moet letten en welke merk goed is enso.

Dus hebben jullie voor mij tips welke camera ik het beste kan nemen en een fotocamera ??

Het is voor in marokko waar dus veel zon is??

Groetjess

24-06-2007, 18:35


Je kunt op w w w . k i e s k e u r i g . n l ....de camera's vergelijken kwa prijs en gebruiksgemak etc.....
Ik heb er verder eigenlijk helemaal geen verstand van.


Up!!!!!!

24-06-2007, 22:12
Hey vorig jaar heb ik deze camera gekocht en ook meegenomen naar marokko. Hij doet het nog steeds goed en de fotos zijn heel erg scherp!


24-06-2007, 22:43
let erop dat je een oplaadbare batterij hebt en geen penlites. Komt je anders duur uit.

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

25-06-2007, 00:43



Citaat door ArAbIcAnGeL:
Je kunt op w w w . k i e s k e u r i g . n l ....de camera's vergelijken kwa prijs en gebruiksgemak etc.....
Ik heb er verder eigenlijk helemaal geen verstand van.


Up!!!!!!



Okey dank je wel , lief van je
k ga een kijkje nemen

25-06-2007, 00:45

Citaat door miss_maroca:
Hey vorig jaar heb ik deze camera gekocht en ook meegenomen naar marokko. Hij doet het nog steeds goed en de fotos zijn heel erg scherp!




Okey dank je wel , maar is dat een fotocamera of een camera die opneemt want die zoek ik namelijk ook..

BEDANKT HE

25-06-2007, 00:46

Citaat door miss_maroca:
Hey vorig jaar heb ik deze camera gekocht en ook meegenomen naar marokko. Hij doet het nog steeds goed en de fotos zijn heel erg scherp!




Okey dank je wel , maar weet je ook een goeie camera die opneemt ??
En hoeveel is die fotocamera ??

BEDANKT HE

25-06-2007, 00:47

Citaat door bazatoen:
let erop dat je een oplaadbare batterij hebt en geen penlites. Komt je anders duur uit.

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!



okey dank je wel maar wat is penlites??

25-06-2007, 10:37
Als je batterijen leeg zijn moet je weer nieuwe kopen.
Dus idd je kan liever oplaadbare batterijen nemen
En let op megapixels.. hoe hoger hoe beter die camera op de afbeelding daar boven is wel een goeie camera idd het het 6.0 megapixels en je krijgt er oplaadbare batterijen bij geloof ik :O

25-06-2007, 17:53

Citaat door SWEET_ANISSA:
Okey dank je wel , lief van je
k ga een kijkje nemen



AlStU!!!

25-06-2007, 17:55

Citaat door SWEET_ANISSA:
okey dank je wel maar wat is penlites??



Penlites zijn gewone batterijen...Oplaadbare batterijen zijn beter....Als die op zijn do je ze gewoon even in de oplader en kun je ze weer gebruiken.Die kun je eventueel nog zelf kopen (als je ze niet bij de camera krijgt!)

Je hebt zelfs camera''s die je moet opladen..dus zonder normale batterijen


25-06-2007, 19:51

Citaat door SWEET_ANISSA:
Okey dank je wel , maar weet je ook een goeie camera die opneemt ??
En hoeveel is die fotocamera ??

BEDANKT HE


Ik ben zelf ook nog op zoek naar een DVDcam. Deze camera heeft oplaadbare batterij dus die kun je steeds opladen, is indd goekoper. Je kunt er ook filmpjes mee maken en ze zijn heel scherp, alleen als je echt lange filmpjes gaat maken of bijvoorbeeld op een bruiloft zou ik wel een aander camera nemen en niet deze camera. Ik dacht dat ik hem voor 220 had gekocht en geheugenkaart van 1GB (ongeveer 600 fotos, ligt aan het formaat van de foto) die was 80 euro. Maar het is wel een jaar geleden, misschien is de prijs nu wat minder.

Graag gedaan