Bekijk volle/desktop versie : Dromen over een zwart gezicht van een overleden persoon



24-06-2007, 12:06

Citaat door ShadowCatcher:
Salaam,

Ik wil weten wat het betekend als je over iemand droomt dat ie in zijn graf een zwart gezicht heeft. Die persoon is in het echt ook op die dag begraven.
De droom gaat zo; je zit bij elkaar met de hele familie terwijl de overledene begraven wordt.
Iemand van het gezin komt net van de begrafenis vandaan en verteld wat hij heeft gezien, namelijk; dat het gezicht van de overledene zwart begon te worden, en steeds meer zwarter werd.


Weet iemand wat dit betekend?
.

24-06-2007, 13:39


Salaam Wa Aleikum wr wb,

Allahoea3lam maar wat ik heb gehoord en gelezen is dat als het huid van een overledene zwart wordt dat het betekent dat de overledene niet bidde of niet goed (dus niet op tijd,de ene keer wel andere keer niet) maar nogmaals Allahoea3lam ik heb geen tekst uit de koran waar het in staat Allah swt weet het beste.

Salaam Aleikum.

26-06-2007, 00:31

Citaat door ZinetleBnet:
Salaam Wa Aleikum wr wb,

Allahoea3lam maar wat ik heb gehoord en gelezen is dat als het huid van een overledene zwart wordt dat het betekent dat de overledene niet bidde of niet goed (dus niet op tijd,de ene keer wel andere keer niet) maar nogmaals Allahoea3lam ik heb geen tekst uit de koran waar het in staat Allah swt weet het beste.

Salaam Aleikum.
Niet "bidde". Het is "bad". En betekent het feit dat je het gehoord of gelezen had ook dat je het gelooft?