Bekijk volle/desktop versie : 'Rijkaard volgt Ten Cate op bij Ajax'



23-06-2007, 20:25
Uit de geruchten wereld komt het bericht dat na alle waarschijnlijkheid Frank Rijkaard volgend seizoen Henk ten Cate opvolgt als trainer bij Ajax. Ten Cate, huidige trainer van Ajax, stopt na volgend seizoen als trainer bij de Amsterdammers

Rijkaard heeft in Barcelona nog een contract tot 2009, maar de Nederlander heeft een optie in het contract staan waarbij hij eerder mag vertrekken uit Spanje. Het is een clausule waarin staat dat beide partijen na afloop van een seizoen het contract kan ontbinden. Volgens geruchten vertrekt Rijkaard in de zomer van 2009. Mogelijke opvolger is Arsene Wenger van Arsenal.

Rijkaard was trainer van Sparta en ook was hij bondscoach van het Nederlands elftal. De geboren Amsterdammer speelde als verdediger 10 seizoenen bij Ajax, en was de grote man bij de succesvolle jaren 90.


het is een gerucht..maar inshaAllah, yo frankie..neem Messi dan ff mee.
rijkaard echt een ajax mannetje..respect! wilde zn carriere ook bij ajax afsluiten en won gewoon een champions league met wereldbeker.. prachtig.

23-06-2007, 20:46


dat waren oude jodentijden, hij wil zeker niet terug, genoeg aan die joden

en nu ga je de joden verdedigen

23-06-2007, 20:52

Citaat door Marokkino:
dat waren oude jodentijden, hij wil zeker niet terug, genoeg aan die joden

en nu ga je de joden verdedigen


jij moet helemaal je bek houden prestatiefannetje van barcelona...
welke voetballers hebben barcelona groot gemaakt???

juist ja..Ajacieden...Cruijff(als speler en trainer) Neeskens..v. Gaal...en nu rijkaard... die catalanen zelf konden dat niet..
denk voortaan na voordat je wat zegt

23-06-2007, 22:36
Wat een grap weer hahahahaha!!!

Lees deze intervieuw van 2 dagen geleden van rijkaard himself!!!

http://www.fcbarcelona.com/web/english/noticies/futbol/temporada06-07/06/n070621101024.html

Als je engels kan begrijpen dan zie je dat rijkaard bij barca blijft!!

23-06-2007, 23:18



Citaat door cheb_3elel:
jij moet helemaal je bek houden prestatiefannetje van barcelona...
welke voetballers hebben barcelona groot gemaakt???

juist ja..Ajacieden...Cruijff(als speler en trainer) Neeskens..v. Gaal...en nu rijkaard... die catalanen zelf konden dat niet..
denk voortaan na voordat je wat zegt



Johan kan dan wel ajacied zijn, maar zijn verhaal bevestigd des te meer wat voor gare club ajakkes is.

24-06-2007, 00:52

Citaat door RonaldinhoXY:
Wat een grap weer hahahahaha!!!

Lees deze intervieuw van 2 dagen geleden van rijkaard himself!!!

http://www.fcbarcelona.com/web/english/noticies/futbol/temporada06-07/06/n070621101024.html

Als je engels kan begrijpen dan zie je dat rijkaard bij barca blijft!!


Hoe vaak heeft Henry in intervieuws in kranten en op tv gezegd dat hij bij Arsenal zou blijve??? Van het een op et ander moment kan alles veranderen

24-06-2007, 01:14
die ronaldildoXY begrijpt ook geen moer he...
ik leg het wel voor m uit...

ten eerste..ik heb bevestigt dat dit een gerucht is.

nu uitleg.
contract van Rijkaard loopt tot 2009. hij heeft niks verlengt en er is al lange tijd gespeculeerd over eventuele vervangers voor hem.
contract van henk ten cate loopt volgend seizoen af..wat betekent dat?? dat ajax een vervanger nodig heeft. nou zijn er namen genoemt zoals Marco van Basten, Co Adriaanse en Frank Rijkaard.
ik geloof best dat Frank nog 1 seizoen bij barca blijft. ik ga er wel van uit.
na volgend seizoen zou hij best kunnen vertrekken.
dat deed hij ook als speler..hij speelde in een wereldteam bij Milan dat barcelona toen wegveegde met 4-0 in de CL finale.
jaar later wilde hij persee zn carriere bij Ajax afsluiten en won toen nog een CL (1995) het is geen geheim dat zn liefde voor Ajax enorm is.

Are you excited about continuing?

“Yes. I’m really excited about continuing. When you finish the season you notice the tiredness. But it’s a pity we don’t have time to continue and put things right in this league. To react and demonstrate that we are a great club. Unfortunately that’s not the case but that generates a lot of excitement about change details, to improve once again the dynamic of the dressing room. It gives you the feeling that that you want to start right now”.

deze citaat gaat om volgend seizoen..en niet de jaren daarna. en ik/de tekst doelt op na volgend seizoen..volgend seizoen is laatste jaar van Ten Cate.

wat op barca tv word gezegt wil niet zeggen dat dat de waarheid is. het is ook een mediagroep zoals Ajax tv.

24-06-2007, 01:34

Citaat door cheb_3elel:
die ronaldildoXY begrijpt ook geen moer he...
ik leg het wel voor m uit...

ten eerste..ik heb bevestigt dat dit een gerucht is.

nu uitleg.
contract van Rijkaard loopt tot 2009. hij heeft niks verlengt en er is al lange tijd gespeculeerd over eventuele vervangers voor hem.
contract van henk ten cate loopt volgend seizoen af..wat betekent dat?? dat ajax een vervanger nodig heeft. nou zijn er namen genoemt zoals Marco van Basten, Co Adriaanse en Frank Rijkaard.
ik geloof best dat Frank nog 1 seizoen bij barca blijft. ik ga er wel van uit.
na volgend seizoen zou hij best kunnen vertrekken.
dat deed hij ook als speler..hij speelde in een wereldteam bij Milan dat barcelona toen wegveegde met 4-0 in de CL finale.
jaar later wilde hij persee zn carriere bij Ajax afsluiten en won toen nog een CL (1995) het is geen geheim dat zn liefde voor Ajax enorm is.

Are you excited about continuing?

“Yes. I’m really excited about continuing. When you finish the season you notice the tiredness. But it’s a pity we don’t have time to continue and put things right in this league. To react and demonstrate that we are a great club. Unfortunately that’s not the case but that generates a lot of excitement about change details, to improve once again the dynamic of the dressing room. It gives you the feeling that that you want to start right now”.

deze citaat gaat om volgend seizoen..en niet de jaren daarna. en ik/de tekst doelt op na volgend seizoen..volgend seizoen is laatste jaar van Ten Cate.

wat op barca tv word gezegt wil niet zeggen dat dat de waarheid is. het is ook een mediagroep zoals Ajax tv.


Op barca tv zie je tenminste de feiten van de persoon zelf uit zijn mond komen. En als je het over het seizoen van 2008/2009 praat dan heb ik je verkeerd begrepen. En dat mensen al gaan zoeke naar dingen over 2008/2009 is al beetje te ver voorruit denken. Laten weer eerst genieten van het aankomende seizoen want in 1 jaar kan veel gebeuren.

24-06-2007, 01:44

Citaat door RonaldinhoXY:
Op barca tv zie je tenminste de feiten van de persoon zelf uit zijn mond komen. En als je het over het seizoen van 2008/2009 praat dan heb ik je verkeerd begrepen. En dat mensen al gaan zoeke naar dingen over 2008/2009 is al beetje te ver voorruit denken. Laten weer eerst genieten van het aankomende seizoen want in 1 jaar kan veel gebeuren.


via elke zender hoor je allerlei rotzooi uit hun monden komen. zoals al die bullshit wat henry heeft geroepen..en wat blijkt nu?? je ziet t zelf.
tuurlijk moet je vooruit kijken...voetbal is een onderneming..je kan niet stil blijven zitten...bij ajax wil ik niet zelfde tafarelen als bij feyenoord.. plotseling een coach aanstellen uit nood.