Bekijk volle/desktop versie : Verboden liefde!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-06-2007, 15:23
Hallo allemaal, ik lees hier altijd verhalen en vond t leuk om ook een verhaal te schrijven, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Het is 9 uur zaterdagochtend, Samira zit op de bank tv te kijken met haar kleine broertje naast haar. Voor haar staat een bord met haar ontbijt, waar ze nog helemaal geen zin in heeft. Ze kijkt naar het bord van haar broertje, die is al leeg. Hij is 15 en heeft altijd honger! Nordin, wil je mijn ontbijt? Vraagt ze aan haar broertje, die geeft geeneens antwoord en propt het al naar binnen, Samira lacht hard om hem, het is een leuk joch, ook al heeft ie zo zijn streken, hoe vaak hebben ze al telefoontjes van school gehad dat er een gesprek moest komen om zijn gedrag.
Dan komt er een slaperige Bilal de kamer binnen lopen, Bilal is Samira's grote broer. Hij is 20, 3 jaar ouder dan Samira en is groot en breed. Veel jongens zijn bang voor hem, behalve Nordin want die weet dat hij toch harder kan rennen dan zn broer.
''Ik ga douchen en dan wil ik ontbijt'' zegt Bilal met een blik op Samira, die weet wat ze moet doen en knikt naar Bilal. Altijd op zaterdag gaat hun moeder 's ochtends vroeg naar de markt met hun tantes en dan zorgt Samira voor haar 2 broers, hun vader ligt nog op bed en meestal wordt hij wakker gemaakt door hun moeder die roept dat hij een luie man is en dat hij zijn zoons moet opvoeden. Terwijl Samira het ontbijt voor haar broer maakt denkt ze aan haar ouders en haar broers, Samira is de lieveling thuis, ze is het enige meisje en luisterd altijd goed naar wat er tegen haar gezegt wordt. Nog nooit is ze ongehoorzaam geweest. Eigenlijk is haar leven perfect, niets te klagen.
Ze hoort Bilal roepen dat hij klaar is en ze brengt het ontbijt naar de kamer waar Bilal en Nordin nu ruzie hebben om de afstandsbediening. Samira zet het eten neer en loopt naar boven, als die 2 ruzie hebben loopt het meestal uit op vechten en dat loopt altijd uit de hand. Ze pakt kleren en loopt naar de badkamer. Eerst wast ze zich en dan kleed ze zich aan. Haar haren vlecht ze in, vandaag blijft ze lekker de hele dag binnen, dus ze doet makkelijk. Ze ruimt eerst haar kamer op en besluit dan beneden een proefwerk te gaan leren voor maandag. Beneden is het een grote puinhoop! Bilal en Nordin zijn weg en ze hebben niks opgeruimd. Samira legt haar boeken op de tafel en gaat eerst opruimen, dan hoort ze haar moeder thuis komen, ze kijkt op de klok, het is al 12 uur!
''Samiraaa!" Hoort ze haar moeder roepen en ze loopt snel naar de deur, ze pakt de tassen van haar moeder aan, ze ruikt het verse fruit al wat haar moeder heeft gekocht. Samira en haar moeder ruimen samen de spullen op die haar moeder heeft gekocht en net als Samira wil gaan leren gaat de deurbel. Het zal Bilal of Nordin wel zijn, die nemen nooit een sleutel mee! Ze doet de deur open en ja hoor het is Nordin, hij is buiten adem, Samira lacht, hij zal wel weer hebben moeten rennen voor Bilal. ''Kon je geen sleutel meenemen?'' Vraagt Samira hem. Er komt geen woord uit dus Samira geeft hem een duw tegen zijn schouder, hij loopt nog steeds te hijgen. Dan zegt hij moeilijk: '' Bilal.... Buiten.... Vechten.... Bloed''
Samira schrikt, wat is er gebeurd?


Ik schrijf straks verder, ik hoop dat jullie het leuk vinden?!

23-06-2007, 15:26


ik vind hem zeker leuk meid
mooi begin
ga gauw verder

23-06-2007, 16:08
Oké nog een stukje

Samira schrikt! "Wat is er aan de hand? Vertel!'' Nordin loopt nog steeds te hijgen en houd zijn hand op zijn borst, hij heeft hard gerend. ''Bilal en Ayoub slaan een jongen'' komt er moeilijk uit. Ayoub is hun neef, hij woont een paar huizen verderop en hij en Bilal zijn even oud, ze doen altijd alles samen. ''Waarom?'' wil Samira weten, maar Nordin schud zijn hoofd, hij weet het niet. Samira pakt haar jas en bind snel een doek om haar hoofd terwijl ze al naar buiten loopt, Nordin loopt haar achterna. Ze weet dat ze niks tegen haar ouders moet zeggen want dan word Bilal het huis uitgezet. Hij heeft al veel geflikt en haar vader vind het genoeg. Ze moet zorgen dat de jongens ophouden!
Ze hoort de jongens als schreeuwen en Nordin wijst richting het voetbalveldje wat een stukje verder achter een school ligt. Als ze aan komt lopen ziet ze al allemaal jongens staan kijken, haar nicht Sarah staat ook te kijken, Sarah is het zusje van Ayoub en is een jaar ouder dan Samira. Zij is net zo goed met haar bevriend als Bilal met Ayoub. Snel loopt Samira naar Sarah toe, Nordin is naar zijn vrienden gelopen.
''Sarah! Wat is er aan de hand?'' Sarah kijkt om, en haalt haar schouders op. ''Ayoub en Bilal hebben ruzie met twee andere jongens'' zegt ze. Samira kijkt richting de jongens midden op het plein, ze zijn al uit elkaar gehaald en ze lopen nu alleen maar te schreeuwen en te schelden, allemaal door elkaar en Samira kan er niks van verstaan. Ayoub heeft een bloedneus en Bilal wrijft over zijn vuist. Een van de andere jongens houd zijn hand bij zijn kaak, Bilal zal hem wel goed geraakt hebben.
Dan horen ze het geluid van een politie auto, een van de buren zal wel gebeld hebben, de jongens horen het ook en beginnen te rennen, Ayoub en Bilal verdwijnen de straat uit en de andere twee jongens gaan er snel vandoor in een auto. De mensen die stonden te kijken gaan ook allemaal langzaam naar huis, Sarah vraagt of Samira mee gaat naar haar huis, maar Samira zegt dat ze moet leren. ''O ik ook, dan kom ik zo wel naar jou, dan kunnen we elkaar overhoren'' zegt Sarah. Sarah en Samira doen dezelfde opleiding. Als Samira naar huis loopt ziet ze dat Nordin met een van de agenten staat te praten. Die kletst zich er wel uit denkt Samira, die kan verhalen ophangen dat is niet te geloven!
Thuis gaat Samira snel aan tafel zitten met haar boeken, haar moeder komt net uit de keuken, ze heeft ontbijt gemaakt voor Samira's vader en heeft niet eens gemerkt dat ze weg was, gelukkig maar denkt Samira, want anders moest ze Bilal wel verraden. Haar moeder zet het ontbijt naast Samira's boeken op tafel en loopt naar boven, Samira hoort haar moeder tegen haar vader roepen dat hij uit zijn bed moet komen en Samira moet lachen. Dan komt haar vader naar beneden met een slaperig gezich en gaat tegenover haar zitten en begint aan zijn ontbijt. ''Sarah komt zo hierheen om te leren'' zegt Samira. ''Dat is goed, jullie zijn goede meisjes'' antwoord haar vader liefdevol.

10 Minuten later gaat de bel en Samira loopt naar de deur ''dat is Sarah'' zegt ze tegen haar vader en hij staat op om de meisjes ruimte te geven aan de tafel. ''Heeee!'' Sarah stapt vrolijk binnen, ''ik heb al samenvattingen gemaakt dus dat moet het leren makkelijker te maken'' zegt ze trots. ''Je bent een engel'' antwoord Samira.
Tijdens het leren praten ze over de bruiloft van hun nicht die al snel zal zijn, ze hebben er allebei heel veel zin in. ''Eindelijk weer feest!'' zegt Sarah blij. Het feest is al over 2 weken en Sarah en Samira spreken af dat ze volgend weekend samen kleding gaan uitzoeken voor het feest, dat doen ze altijd samen. Terwijl ze samen praten over bruiloften gaat de bel, Samira loopt naar de deur, het is Nordin. Samira wil gaan zitten en verder met Sarah praten, maar Nordin komt er bij zitten. ''Ga eens weg!" roept Samira, Nordin is wel de laatste die ze erbij wil hebben als ze met Sarah over bruiloften praat. ''Luister'' zegt Nordin op geheimzinnige fluistertoon, ''ik weet waarom Bilal en Ayoub aan het vechten waren. Sarah en Samira kijken elkaar nieuwsgierig aan. ''Vertel!'' Zegt Sarah terwijl ze Nordin bij zijn arm pakt zodat hij niet weg kan.

23-06-2007, 16:14
thnx meid
je bent online, kan je misschien nog een vervolg schrijven voor mij plss

23-06-2007, 16:15



Citaat door Miss_Tahmiina:
thnx meid
je bent online, kan je misschien nog een vervolg schrijven voor mij plss



Voor jou zal ik er nog een vervolgje aan maken

23-06-2007, 16:19
yepiee thnx meid

23-06-2007, 16:23
Nieuwe Fantje
Ga gauw verder

LADYTJE

23-06-2007, 16:23
Nieuwe Fan :d
Ga D00r Meid
Leuke Verhaal Wollah Maar Zekkr
Om Drugs En Geld Hebben Ze Gevochten:d
Xxx=my
Veder
Veder
Veder
Veder
Veder
Up
Upup
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Up
Veder
Veder
Veder
Veder
Veder
Veder
Xxx=my
Maar Veder
Kom Op
Veder
Veder
Veder.

23-06-2007, 16:25
salaam moelaikom,

het is een hele mooie begin ik wil meer en ik kan niet w8 en je bent dus online dus aub nog een vervolg..
kus hanan

23-06-2007, 16:32
Nordin kijkt om zich heen, er is niemand in de kamer. ''Het is niet echt leuk nieuws, dus bereid je voor, niet gaan huilen en gillen enzo, wat jullie meisjes altijd doen, want dan moeten we het gaan uitleggen en dan hebben ze een probleem.'' Sarah en Samira knikken. ''Goed, luister'' zegt Nordin met een ernstig gezicht. "Die jongens waar ze mee aan het vechten waren, daar hebben ze een handel mee. Die jongens kregen nog geld van Ayoub, daarom zijn ze hier heen gekomen om dat te halen. Als Bilal er niet bij was geweest hadden ze hem met zn tweeen helemaal kapot geslagen!" Sarah en Samira drukken tegelijk hun handen tegen hun mond om het niet uit te schreeuwen. Samira haalt haar handen voor haar mond vandaan ''Nordin wat voor handel? Hoezo kregen ze nog geld van Ayoub? En wat heeft Bilal hier mee te maken?'' Nordin kijkt weer om zich heen en buigt zich nog verder naar de meisjes toe ''Ik heb het over drugshandel, en Ayoub koopt drugs op om het door te verkopen, maar hij moet dan die jongens waarvan hij het koopt wel betalen, dat had hij nog niet gedaan. En Bilal doet hetzelfde, ze doen het samen!'' Samira dacht dat de grond onder haar voeten wegzakte, ze zag tranen in de ogen van Sarah en zelf voelde ze dat ze het benauwd kreeg, alsof haar strot dichtgeknepen werd. Bilal en Ayoub hadden al veel uitgehaald maar zo erg was het nog nooit geweest! Nordin keek naar de grond, het leek alsof hij het nu ook pas echt besefte. Samira wist dat ze weg moest, als nu een van haar ouders binnenkwam zagen ze meteen dat er wat was. ''Ik ben met Sarah en Nordin naar de stad, ik en Sarah moeten nieuwe pennen en papier hebben en Nordin gaat met ons mee!'' Riep ze snel, iets beters kon ze niet bedenken. Ze hoorde haar vader roepen dat het goed was en Nordin maakte een diepe zucht, snel pakte ze hun jassen en liepen ze naar buiten. ''Waar gaan we heen?'' Vroeg Nordin terwijl hij zijn zus vragend aankeek. ''Ik weet het ook niet'' Antwoord Samira, ze kan het nog steeds niet geloven. ''Kom, ik weet wat'' Sarah pakt Samira bij haar arm en ze lopen de straat uit.

23-06-2007, 16:34
Sorry het is een beetje een kort stukje, ik ga kijken hoeveel ik er nu nog bij kan schrijven. Bedankt voor alle reacties

23-06-2007, 17:08
Ze lopen richting de winkels, niemand zegt wat. Nordin is bleek en Samira heeft tranen in haar ogen. Sarah kijkt strak voor zich uit en trekt Samira nog steeds mee aan haar arm, als ze bijna bij de winkels zijn slaat Sarah ineens links een straatje in. Nordin en Samira kijken haar vragend aan. Sarah loopt nog steeds stevig door. Dan komen ze bij een klein restaurantje, Sarah loopt naar binnen en trekt Samira mee, Nordin kijkt stomverbaasd maar loopt dan ook naar binnen. Sarah gaat aan een tafeltje zitten en er komt een vrouw naar haar toe, ''wat mag het zijn?'' Sarah wil een thee en besteld er meteen voor Samira ook een, Nordin wil een cola. Sarah zegt nog steeds niks en Nordin en Samira houden ook hun mond maar, ze weten niet waar ze zijn en wat ze hier doen. De vrouw komt het drinken brengen en als ze weer weg is begint Sarah te praten.
''Sorry dat ik niks zei dat ik jullie hier heen heb gebracht maar ik wist dat hier bijna nooit mensen zijn dus hier kunnen we rustig praten. We mogen over wat Nordin ons net vertelde nooit met iemand praten, dit blijft tussen ons. Ook als onze ouders hier ooit achter komen dan weten wij van niks.''
Nordin en Samira knikken, ze begrijpen dat als hun ouders het weten dat er dan grote chaos uitbreekt! Sarah gaat verder ''We moeten hier meer over te weten komen, Nordin jij kan van die jongens op straat vast wel wat te weten komen, ik ga Ayoubs kamer doorzoeken en Samira die van Bilal!''
Samira kijkt Sarah verbaasd aan ''Hoe moet ik dat gaan doen? Straks komt hij thuis als ik onder zijn bed lig te zoeken naar dingen, wat ga ik dan zeggen?'' Sarah schud haar hoofd ''Nordin gaat op wacht staan, nu keek Nordin verbaasd. ''Nordin gaat op wacht staan en laat je telefoon overgaan als hij eraan komt, dan zorgt hij dat hij hem tegenhoud, ga irritant doen ofzo, zodat Samira tijd heeft om uit zijn kamer te gaan" zegt Sarah.
Zo gaat Sarah nog een tijdje door, ze heeft een heel plan bedacht om uit te vinden wat de jongens precies doen. Als ze alles hebben afgesproken betaald ze het drinken en ze gaan terug naar huis. Samira is nog steeds helemaal van de kaart, Nordin lijkt het wel spannend te vinden dit complot want hij is weer helemaal zichzelf en loopt te irriteren en te schreeuwen. Ze zijn weer thuis aangekomen en Sarah neemt afscheid ''Ik kom morgen weer langs om verder te leren, tot morgen!'' en ze loopt naar haar voordeur. Samira en Nordin lopen verder, Samira gaat meteen naar binnen maar Nordin loopt door naar zijn vrienden. Samira denkt dat hij meteen zijn opdracht gaat uitvoeren en straks met bergen informatie thuiskomt.
Samira probeert nog wat te leren, maar ze kan zich niet concentreren. Ze zegt tegen haar moeder dat ze hoofdpijn heeft en dat ze gaat slapen, haar moeder vraagt nog of ze niet wat moet eten maar ze zegt van niet. Ze heeft eigenlijk hele erge honger maar ze durft niet bij haar ouders aan tafel te zitten omdat ze bang is dat ze dan moet huilen of dat ze merken dat er wat met haar is. Ze gaat in bed liggen maar kan niet slapen. Die nacht wordt ze wel tien keer wakker, ze heeft de hele tijd nachtmerries, dat Bilal en Ayoub worden vermoord door handelaren.

23-06-2007, 17:20


merci voor je vervolg
uppp

23-06-2007, 17:22
Ik denk dat ik nog wel stukje kan schrijven, ik hoop dat het nog lukt, ik heb niet zo heel veel tijd, maar zal wel even speedy gonzales typen

23-06-2007, 17:32
Zondagochtend, het is half 9 en Samira komt kapot uit haar bed, haar moeder zal wel denken, ze is om 6 uur naar bed gegaan en nog is ze moe. Samira wast eerst haar gezicht om er wakkerder uit te zien en dan gaat ze naar beneden. Wat ze dan ziet! Haar moeder zit te huilen op de bank, Nordin zit naast haar en probeert haar stil te krijgen want haar vader is aan de telefoon, Samira snapt er niks van. ''Wat heb ik fout gedaan? Waarom wordt ik gestraft? Ik heb toch altijd goed geleefd, heb ik niet genoeg liefde aan mijn kinderen gegeven?'' Huilt haar moeder terwijl Nordin een beetje hulpeloos haar hand vasthoud. Samira staat nog steeds midden in de kamer. ''Waar is Bilal?'' Vraagt ze en daarop begint haar moeder nog harder te huilen. Nordin loopt naar haar toe en fluisterd ''Bilal is vannacht opgepakt.'' Nu begint ook Samira te huilen en haar moeder komt naar haar toe, ze vallen in elkaars armen en huilen. Nordin wordt nu helemaal gek, hij kan er helemaal niet tegen als er mensen moeten huilen, al helemaal niet als het zijn moeder en zus zijn.
Dan komt Samira's vader de kamer binnenlopen, hij heeft de telefoon nog in zijn hand, hij ziet er moe uit. ''De politie wil niks zeggen, we moeten naar het buro voor meer informatie. En we moeten zijn spullen brengen, paspoort enzo, Nordin en ik gaan daarheen, Samira blijf hier bij je moeder en zorg dat ze rustig word.'' Samira kijkt haar vader verdrietig aan, het enige wat ze kan doen is ja knikken.

Sorry dat het weer zo'n kort stukje is, ik ga snel weer verder!

Pagina's : [1] 2 3 4 5