Bekijk volle/desktop versie : hebben jullie dat ook?



23-06-2007, 12:49
[ ben je aan eht schoonmaken, laat je het ff staan en dan kom je weer achter de pc zitten, sta je weer op en ga je weer verder met huishoudelijke klusjes! ik vind dit zo irritant van mezelf. en dan vraag ik me altijd af waarom ben ik nooit snel klaaar met schoonmaken

hoe doen jullie het? pc uit en pas als je klaar bent met schoonmaken en dan de pc aan? of....]

23-06-2007, 12:51



Citaat door ellae:
[ ben je aan eht schoonmaken, laat je het ff staan en dan kom je weer achter de pc zitten, sta je weer op en ga je weer verder met huishoudelijke klusjes! ik vind dit zo irritant van mezelf. en dan vraag ik me altijd af waarom ben ik nooit snel klaaar met schoonmaken

hoe doen jullie het? pc uit en pas als je klaar bent met schoonmaken en dan de pc aan? of....]

heb dit soms ook en doe hem dan af,anders ben ik nooit klaar met mijn huishouden

23-06-2007, 12:53
ïk maak nooit schoon dus geen last van

23-06-2007, 12:55

Citaat door Nysha:
ïk maak nooit schoon dus geen last van
ie doet het voor je(want je bent single en woont op kot)

23-06-2007, 12:55


.. kom me echt bekend voor..

ga ff 1 bed opmaken en paar kleertje opvouwen kom ik weer zitten .. dan is een half uurtje alweer voorbij.. dan ga ik weer verder... totdat er een dag voorbij gaat

gek is dat .. Echt een verslaving

23-06-2007, 13:00
mijn mama maakt schoon....ben nu bij men ouders dus weekend sowiso nooit..

en op men kamer...wat valt daar schoon te maken...ik ben er savonds laat pas, ik eet daar niet, snel doekje en stofzuigen....klaar.

23-06-2007, 13:11
nysha ja als je weekends pas thuis bent en een hok van 2 bij 2 hebt. valt er idd weinig schoon te maken, behalve stof enzo op je boeken

23-06-2007, 13:12

Citaat door ellae:
nysha ja als je weekends pas thuis bent en een hok van 2 bij 2 hebt. valt er idd weinig schoon te maken, behalve stof enzo op je boeken



dat bedoel ik....hele week had ik maar 2 kopjes vies gemaakt...

23-06-2007, 13:55

Citaat door Nysha:
ïk maak nooit schoon dus geen last van

same here

23-06-2007, 13:57
Ik dacht ik heb daar alleen last van

23-06-2007, 14:00
deed ik paar maanden terug ook,nu niet meer.Dat ding gaat uit (soms kom ik pas in de avond online ) als de kids slapen ,en wij hebben gegeten.

23-06-2007, 14:29
ja oke, als je kinderen hebt vind ik het anders.

je kan niet de ene voeden en na een tijdtje achter de pc te gaan zitten en danw eer de andere te voeden. als mij kleine er is insha Allah zal ik de pc niet eens aan doen denk ik