Bekijk volle/desktop versie : waargebeurt verkrachte meisje dat zelfmoord pleegt omdt der liefde neergeschoten is!



Pagina's : [1] 2

21-06-2007, 18:56
Ik heb dese stukje ergens gelezen en kon niet ophouden met huilen
het heeft me echt geraakt en vindt t zo erg

ik ga beginnen wnr ik veel reacties heb

21-06-2007, 18:59



Citaat door tjickita:
Ik heb dese stukje ergens gelezen en kon niet ophouden met huilen
het heeft me echt geraakt en vindt t zo erg

ik ga beginnen wnr ik veel reacties heb



HIer meld je eeeeeeeeeeeeeeeeeerste fan
ben beniieuwd

21-06-2007, 20:17
woooj dat is echt erg ]
beginn maar meid

21-06-2007, 20:24
volgens mijn weet k welke je bedoelt
heb je die verhaal op pp2g.com gevonden

bij die verhaal ga je gewoon janken

21-06-2007, 20:43


^___Oeewp


21-06-2007, 20:48
ewa begin dan met j everhaal

21-06-2007, 20:51
Waar is jou verhaal

21-06-2007, 20:51

Citaat door asma_berkania:
volgens mijn weet k welke je bedoelt
heb je die verhaal op pp2g.com gevonden

bij die verhaal ga je gewoon janken



neej niet op pp2g maar die wil ik ook wel lezen

21-06-2007, 20:54
Vroeg in de ochtend werd ik wakker gemaakt door me moeder. Ze zei er is iemand voor je. Ik dacht van ik verwacht helemaal geen bezoek? Maar ik ging douchen en kleedde me aan. (heel netjes.) Ik ging naar beneden en toen zag ik daar een jongen. Dat was namelijk mijn achter neef Faisel. Ik zat zo en we zaten gezellig te praten. Toen ik hoorde dat hij met me wou trouwen d8 ik van No way. Hij vroeg of ik met hem mee wou gaan naar een cafeetje, zodat we elkaar beter zouden leren kennen. (want ik ken hem niet zo goed) Ik ging met hem mee. We zaten daar alleen aan tafel. We gingen alleen koffie drinken. Toen wou ik weg gaan maar hij niet. Hij ging toen naar de bar en ging daar een sigaretje roken met allemaal meiden om zich heen. Toen hij klaar was, kwam hij naar me toe en vroeg of hij met mij wou trouwen."Faisel, waarom wil je met mij trouwen?" Faisels gezicht veranderde van aardig naar serieus. "Omdat je mooi bent, en gewoon, ik hou wel van je". zei hij. "Hoe kon hij nou van haar houden, hij kon haar niet eens." dacht Hayat. En dat zei ze hem ook. "Dat kan toch niet?" zei ze. "Dat groeit Hayat dat groeit, echt waar" zei Faisel. Ineens kwam het Marokkaanse meisje naar het tafeltje toe gelopen en ging bij Faisel op zijn rechter been zitten. "Maaisel, hattinie shie hasra euro? (geef me tien euro)" zei ze, en terwijl ze het zei bekeek ze Hayat. Faisel werd rood. Hij duwde het meisje van zijn schoot af en keek haar boos aan. Het meisje haalde haar hoofd op en liep weg. Nu was het voor Hayat een peulenschil. "Ik kan niet met je trouwen Faisel, ik hou gewoon niet van je. En zo te zien zijn er genoeg andere huwelijkskandidaten voor je." Faisel's gezicht vertrok. Het was goed te zien dat hij boos was. Hij was woedend. Maar hij hield zich kalm. "Oke. Dus zo een meisje ben je. Dan is dat lekker je eigen probleem. Je zult met mij trouwen. Of je wilt of niet."

05-07-2007, 16:39
wat is dit voor kxt verhaal het stopt op de eerste bladzijde dammmn

05-07-2007, 16:49
ja dan moet je maar geduld hebben he

05-07-2007, 17:04
Ga Verder Meid!

05-07-2007, 18:45


het begint al leuk egt en let niet op die domme reacties die mensen zijn self dom .ey latifa als je het een kxt verhaal vindt lees je het lekker tog niet er zijn andere mensen die het wel graag willen lezen .dus meid ga snel verder want je doet het al goed

16-07-2007, 00:44
salam tjickita
nouw meidd je hebt er nog een nieuwe fan bij.
ga gauw verder..
Het begin is egt perfect.
ga door meid.
x darkebdeni

16-07-2007, 03:47
meid mooi verhaal maar wrm ga je nniet verder et is al een maand geleden

Pagina's : [1] 2