Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk A7la op MBC



21-06-2007, 16:46
Hoi iedereen

De mensen die naar dit programma kijken, weten dat er elk aflevering iemand wordt geholpen op het gebied van make up. Maar wat me is opgevallen is dat die joel altijd witte poeder onder ogen doet van die vrouwen. Wat voor poeder is dat eigelijk en voorwat dient het?

Grtjes Lb

21-06-2007, 16:48


die programma is echt afschuwelijk gisteren heb ik t weer gezien wajoow wat een make-up en ook nog een plastische chirurgie echt overdreven allemaal maar ik zou niet weten wat voor poeder t is

21-06-2007, 17:08

Citaat door fasila:
die programma is echt afschuwelijk gisteren heb ik t weer gezien wajoow wat een make-up en ook nog een plastische chirurgie echt overdreven allemaal maar ik zou niet weten wat voor poeder t is
wallah je hebt gelijk. Toen ik er voor de eerste keer naar keek. Dacht ik wat is ze het gezicht van die vrouw aant beschilderen ofzo.
Maar ik moet wel zeggen, de vrouwen komen er wel wawieeeeeeeeee uit!!
Mahja dat is als je een dikke laag make up op je gezicht hebt zitten

Ik was alleen benieuwd naar dat poeder, had het echt nog nooit eerder gezien. Dus ben ik echt benieuwd

22-06-2007, 22:13
kdenk dat het gewoon als beschermlaag ofzo word gebruikt. Want nadat ze de witte poeder op doet. Maakt ze tog altyd de oge op?