Bekijk volle/desktop versie : Ouders vergeten baby voor 2e keer



Pagina's : [1] 2

21-06-2007, 13:06
Ouders vergeten baby voor 2e keer


Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2007 @ 23:11

Een baby van 19 maanden is dood aangetroffen in een auto in Béziers, Frankrijk. Zij was door haar vader ‘vergeten’. De vader zou ‘s ochtends het kindje naar de crèche brengen. Onderweg stopte de man even op kantoor waarna hij het meisje is vergeten. Toen de moeder vanmiddag bij de crèche aankwam, bleek de vader die ochtend daar niet geweest te zijn. De moeder sloeg meteen alarm.

Volgens de weerberichten was het vandaag 27 graden in Béziers. De auto stond echter in de zon en de binnentemperatuur was een stuk hoger. De hulpdiensten konden alleen maar constateren dat het kindje een vier- tot vijftal uren voordat zij gewaarschuwd werden, was overleden.

Het was niet de eerste keer dat deze ouders een kind verloren door onoplettendheid. Een soortgelijk geval overkwam hen in juli 2002. Toen verloren zij een vier maanden oude baby, In die tijd waren zij eigenaars waren van een bar en toen zij op een dag bij hun werk aankwamen dachten ze dat de ander al voor het kindje had gezorgd. De baby bleek echter nog in de auto te zitten, die wederom in de volle zon geparkeerd was. Ondanks de pogingen van ambulancepersoneel lukte het niet meer om het kindje te reanimeren.



Castreren allebei.

21-06-2007, 13:08


ahudiebillah triest echt triest

21-06-2007, 13:08



Het komt te vaak voor de laatste tijd begin me af te vragen of het echt met vergeetachtigheid te maken heeft

21-06-2007, 13:14
2 KINDEREN.. ALLEBEI vergeten.. HOE???? hoe kan je in godsnaam je kindje VERGETEN.... ik begrijp gewoon niet HOE...

als je carierre voorgaat dan moet je GEEN kinderen nemen.. tot je weet hoe je het gaat aanpakken... sjonge jongze zeg

21-06-2007, 13:14


ik merk wel elke keer dat als zoiets gebeurt dat het altijd te maken heeft met werk.. dat ze gaan werken en de kinderen vergeten weg te brengen. Lijkt wel of ze alleen maar aan werk werk en nog eens werk denken..

En deze twee ouders snap ik dus echt niet ze hebben al een kind verloren in zoon situatie

21-06-2007, 13:16
Het lijkt wel een rage.

Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je twee keer je kind in de auto vergeet.
Wat hebben ze in hun hoofd zitten?

21-06-2007, 13:16
Ohh wat verschrikkelijk!
Echt vreselijk, zit hier met kippevel, wat doen ze die arme zieltjes toch aan...

21-06-2007, 13:19
Kan me niet voorstellen hoe iemand zijn eigen kinderen kan vergeten! echt ergggg..

Toen ik net was bevallen droomde ik er wel over.. echt nachtmerries waren het

21-06-2007, 13:21
als ik het zo lees dan zou ik bijna denken dat het met opzet is gedaan wa allaho a3lam je gaat je kind toch niet voor de tweede keer vergeten in een hete auto

21-06-2007, 13:25
Idioten. Zo zie je maar hoe belangrijk kinderen voor ze zijn. Wash zit je de hele dag met je baan in je kop of met je kinderen. Tering!

23-06-2007, 17:49
ik vind het supper supper dom dom dom ik vind dat echt niet normaal hoor.ik bedoel sorry hoor.maar bij mij zou het nooit gebeuren.mijn moeder instinkt is wel heel erg sterk

23-06-2007, 19:51

Citaat door boug85:
Kan me niet voorstellen hoe iemand zijn eigen kinderen kan vergeten! echt ergggg..

Toen ik net was bevallen droomde ik er wel over.. echt nachtmerries waren het

Ik had die nachtmerries toen ik zwanger was, elke keer vergat ik hem, een keer droomde ik dat ik hem een weekend lang vergeten was onder een tafel en ik bleef maar zeggen ben geen goede moeder

Maar snap eigelijk ook niet goed hoe je een kind kunt vergeten

23-06-2007, 19:57


Allah yestir

23-06-2007, 20:08
ik heb ook ergens gelezen dat de vader ook dood is? door ten laste leggen van schuld..

23-06-2007, 20:32
Zo wat erg, en dat nog wel voor de tweede keer. Ik kan er echt niet bij dat je gewoon je kind kan vergeten.

Pagina's : [1] 2