Bekijk volle/desktop versie : Safia.........

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

10-08-2002, 20:34
come on with the storieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,bring it on girlie girl,dont let us wait pleasssssssseeeeeeeeeeeeeeee

11-08-2002, 16:55

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida
[B]......bordeaux rode Esprit trui aan....... B]
UHMMMM........Is dat niet de mijne waar allemaal verfvlekken op zitten????

11-08-2002, 17:28
OH NEE ZEG ME NIET DAT EEN VAN HAAR BROERS OF VADER HAAR HEEFT GEZIEN
KOMOP MEID IK WIL SNEL VERVOLG

11-08-2002, 19:24
vervolgggggggggggggggggggggggggg

11-08-2002, 22:18

he meid we hebben nu genoeg gesmeekt vind je niet kom op met het vervolg
pleassssssssssssssssssssssseeeeee
liefs hansie

11-08-2002, 22:22
kom op met t vervolg,we smeken al zovee.moeten we nog voor je op de knieen????

11-08-2002, 23:25
Sorry mensen maar ik had het druk, ik heb wel al een hele stuk af maar heb haast geen tijd om het te posten

Toen zag ik Mohammed mijn broer die ik allang niet meer heb gezien, met een vrouw dat vast wel zijn vrouw moet voorstellen en een kinderwagen waar vast wel zijn kind in moet zitten maar ik nog niet van afwist. Even stond ik daar in een trance, ik was aan de ene kant zo gelukkig dat ik hem zag maar aan de andere kant weer zo bang dat ik nu mijn vader of Najim zou tegen komen want die hebben me verboden om maar een enkel vorm van contact met Mohammed te gaan zoeken. Tfoe vloekte ik in mezelf waarom leid ik dit kxtleven? Ik kan zo gelukkig zijn maar leef in het ongelukkige. Ach wat a fxck ik stap gewoon op hem af het is tenslotte mijn broer en ik hou van hem, misschien nog wel meer dan dat ik van Najim hield. Mohammed!! riep ik zijn richting op. Hij keek om zich heen maar zag me niet, nogmaals riep zijn naam en toen zag hij me. Zijn gezichtsuitdrukking van zijn gezicht was onbeschrijfelijk hij was zo verrast en blij tegelijk. Ik liep naar hem toe en omhelsde hem, ik gaf mijn schoonzus ja want het is toch mijn schoonzus 4 kussen en keek nieuwsgierig naar de kinderwagen, nieuwsgierig naar wat het is. Is het nou een jongen of een meisje, zou het een beetje op me lijken? Safia laat ik je maar eerst voorstellen aan mijn vrouw, dit is Sahira en dit is mijn 6 maanden oude kindje Tarik- Nabil. Je bent dus al 6 maanden tante zonder dat je het maar wist. Oh Mohammed barstte ik in tranen uit, ik had zo graag nog contact met je gehouden maar je weet hoe ze thuis zijn. Stil maar Safia antwoordde hij, laten we maar een rustig plekje opzoeken en wat gaan eten. Dan kan je me gelijk vertellen wat je hebt uitgespookt zei hij met een lach. “Ik heb helemaal niets uitgespookt Mohammed” zei ik verontwaardigd. Even was ik vergeten dat mijn gezicht niet om aan te zien was. Oh ja Safia ewa vertel me dan wie er aan jou mooie gezichtje heeft gezeten zei hij op een humoristische manier? Ik keek hem aan, hij zag dat ik het niet zo humoristisch opvatte dan dat hij bedoelde, “dit a Mohammed is de handtekening van Najim” Ik zag dat Sahira en hij ervan schrokken. Mohammed wist even niet hoe hij moest reageren en zei maar van laten we maar snel een plekje zoeken om te gaan lunchen. We besloten om maar bij de V& D wat te gaan eten, eenmaal daar genesteld waren we al flink aan het bijpraten. Ik legde Mohammed de hele situatie uit, ook hoe het ging met de verdere familie leden etc. Hij was behoorlijk geschrokken om de reactie van Najim en wilde het liefst nu naar huis gaan om hem te gaan confronteren met wat hij heeft aangericht. Maar zowel Mohammed als ik wisten beide dat dat geen goed idee was. Sahira praatte ook best wel veel met me, het is eigenlijk een prima meid ik begrijp niet waarom mijn vader nou nog steeds niet geen berbers accepteert. Die meid ziet er goed uit en praat prima Arabisch en aan der handen te zien zou het ook wel een keukenprinses zijn. Mohammed vertelde me waar hij nu woonde en wat hij nu in het dagelijkse leven deed, hij heeft het ondanks alles toch nog ver geschopt in zijn leven, en ver wonen ze eigenlijk niet van ons vandaan. Sahira studeert nog, ze studeert Civiel Recht aan de Universiteit van Leiden. Ik had bewondering voor haar, getrouwd een kind en nog studeren, iets wat ik in ieder geval nooit zou volhouden! Ik keek op mijn horloge en schrok, wilie is het alweer zo laat??? Shxt ik moet over 5 min. Op het parkeerplaats zijn zoals ik met mijn vader heb afgesproken. En ik heb nog haast niets gekocht schreeuwde ik angstig. Sahira gaf me wat tasjes met kleding wat ze voor zichzelf had gekocht en zij tegen me hier doe maar net alsof dit van je is, we hebben tenslotte toch hetzelfde maat. Ik wist niet hoe ik haar moest bedanken wel wist ik dat ik als ik niet over 5 min op de parkeerplaats was een groot probleem had! Ik nam haastig van ze afscheid, wisselde me nieuwe mobiel nummer met Mohammed en rende zo hard ik kon naar de uitgang. Shxt de parkeer plaats is best een stuk lopen, ik rende tussen de horde mensen heen totdat ik totaal bezweet en met een rooie kop bij mijn vaders busje met roze gordijntjes aankwam. Ik zag dat hij er nog niet was. Vieuww dacht ik, gelukkig dat hij er nog niet was, anders had ik toch weer een aantal woorden naar mijn kop geslingerd gekregen. Na een kwartier was hij er nog niet. Ik raakte een beetje ongeduldig, ja te laat komen kan altijd maar het wachten lijkt wel eeuwig! Na een half uurtje raakt een beetje op en besloot me vader maar es te gaan bellen, ik ken me vader al te goed als hij een tijdstip noemt dan is hij r ook wel gewoon, of zou hij een vriend zijn tegengekomen en zijn ze toch stiekem naar de Nedie gegaan? Nou stond ik weer een kwartiertje te piekeren en besloot om toch eens te bellen. Effe als wat had ik hem ook alweer opgeslagen in mijn telefoon. Ja het klinkt raar maar ik verander iedere keer zijn naam in mijn telefoon, vooral nadat we weer es ruzie hadden kon ik er wat van. Effe kijken oh hij staat onder batatata, hoe kwam ik daar nou weer in godsnaam op? Ach dat doet er niet toe, ik zal batatata wel effe bellen. 06-tik tik tik tik….. hij gaat over, en nog een keertje over, nou ja zeg neemt hij niet op ofzo!! Hij gaat over, ineens neemt er iemand op.. hallo?? Hoorde ik een vrouwenstem zeggen…….. Met wie spreek ik?zei ze erachteraan………

11-08-2002, 23:31
o my god daddy is cheating..............

11-08-2002, 23:32
do you think soo .........

11-08-2002, 23:35
hmm of hij is bij de hoeren kasn ook

12-08-2002, 00:38
What the fxck zei ik, wie ben jij in godsnaam!!! Ik was boos ging haar gelijk uitschelden en vroeg haar waar me vader was en wat zij met mijn vaders telefoon deed. Ik liet haar nog geen eens antwoorden, schelde haar uit voor de ergste van het ergste. Ik ging er gelijk vanuit dat mijn vader vreemd ging ofzo. Nadat ik wat minderde qua schelden vroeg ze me even te kalmeren. Te kalmeren?? Schreeuwde ik wat nou kalmeren?? Meisje ik weet niet wie je bent maar als jou vader de eigenaar is dan verzoek ik je nu onmiddellijk te komen naar het Lorentz Ziekenhuis………

12-08-2002, 17:09
ow shit damn hey...kom op met t vervolg girlie girl........

12-08-2002, 20:28

saffi......... voor mij geen boeken meer, ik heb saida

he meid, ik zweet het, ik hoop echt dat het niks ernstigs is met vader.
hij was juist zo aardig vandaag !!

p.s. vandaag vandaag ga je verder met je verhaal toch !!!!!

12-08-2002, 21:51
vervolggggggggggggggggggggggggggggggggggg
i can't waittttttttttttttttttt

12-08-2002, 23:18

Wat?? Wat zegt u?? Ziekenhuis, alles ging door me heen, ziekenhuis?? Hoorde ik dat goed?? Ziekenhuis a jarab, esnoe hetsie! A babba schreeuwde ik a babba jarabi leef je nog en is er niet aan de hand met je!! Nee dat kan niet anders krijg ik toch niet de ziekenhuis aan de lijn?? Ouwdoebilahi sitani raziem!! Jarabi a babba !! Ik stond daar op de parkeerplaats te schreeuwen en huilen, mensen liepen langs me maar niemand die me vroeg wat er aan de hand was, tfoe hle nsara altijd zo egoïstisch als de pest! Ik wist niet wat te doen, ik rende naar de eerste beste taxi die daar maar stond en stapte in. Naar het lorentz ziekenhuis schreeuwde ik, en snel een beetje het is spoed!! De taxichauffeur wist niet hoe snel hij moest wegrijden. Onderweg belde ik Jamila en vertelde dat ik naar het lorentz moest voor mijnvader maar niet wist waarvoor. Ik hing zonder afscheid nemen op en belde naar huis, niemand nam op. Ik werd gek! Hoe kan’t nou dat als er altijd wat aan de hand is dat er niemand thuis opneemt?? Waarom nou?? Ik besloot Najim maar te bellen, met afschuw hoorde ik hem overgaan. “wat is er bxtch” zei hij. Wat nou bxtch snauwde ik hem af. Waar is mai schreeuwde ik. Mijn broer voelde kennelijk dat er wat aan de hand was en vroeg me wat er was. Babba ligt in het Lorentz ziekenhuis. Wat?? Schreeuwde hij, wat??? Wat heeft hij?? Weet ik veel snauwde ik hem toe, ga mai zoeken en zorg dat je zo snel mogelijk daarheen komt. Ik verbrak de verbinding en zag in de verte de ziekenhuis al.

Ik stapte uit en rende naar de ingang, de taxichauffeur achter me aan gerend en greep me in mijn kraag. $#@!##verdomme blijf van me af! Schreeuwde ik. Eerst betalen zei hij. Oh shxt wat schaamde ik me kapot, wegrennen zonder te betalen. Hoeveel is het zei ik beschamend. 17 Euro jongedame beet hij me streng toe. Ik gaf hem 20 Euro en rende weer terug naar de ingang. Bij de balie stond een rij maar die ik negeerde ik, ik schreeuwde naar de mevrouw dat achter de balie stond waar is mijn vader schreeuwde ik. Mevrouw wilt u even op u beurt wachten zei ze vriendelijk. Wat nou op mijn beurt mijn vader is hier net naar toe gebracht en kan nu wel weet ik veel wat hebben, misschien leeft hij al niet meer en dan vraagt u aan mij om op mijn beurt te wachten??? Snauwde ik haar toe. Mevrouw eventjes kalm aan, ik help u wel verder, hoe heet u vader? Bachir Berkaoui riep ik. Effe kijken nee ik zie geen Bachir op mijn lijst. Kijkt u dan nog maar effe goed wijf schreeuwde ik haar toe. Oh jaa ik zie het toch wel, even bellen mevrouw hij ligt op een afdeling waar u niet mag komen zonder zuster. Wat?? Ik kreeg het even benauwd, a jarabi a jarabi en toen leek even alles zwart voor me te worden………

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8