Bekijk volle/desktop versie : Zijn jullie instaat om in 1 opslag te kunnen zien of een persoon goed of slecht is?



Pagina's : [1] 2

26-09-2003, 23:04
Mensen met genoeg mensenkennis beweren dat ze dit kunnen... Ik vind het onzin omdat ieder mens anders in mekaar zit en ja men moet gewoon niet zo snel vooroordelen en als diegene dan nog goed of slecht blijkt te zijn achteraf dan vind ik het toch nog steeds dikke onzin dat je denkt de goeie mensne te kunnen scheiden van de slechte..

Welke mensen hier denken de goeie mensen van de slechte te kunnen scheiden en wat vinden jullie ervan dat er zulke mensen zijn en vinden jullie dat het moet kunnen...


27-09-2003, 00:34


en.. is dat een gave of zo

27-09-2003, 00:39
maar ieder mens is anders

27-09-2003, 00:47
Dat kan je pas achterhalen, na een paar maanden (soms al heel snel,) .een mens kan zich altijd anders voor doen dan dat hij/zij is, en als je iemand goed kan opserveren (zonder dat degene het merkt) dan kan je achterhalen hoe iemand ware aard werkelijk is..

27-09-2003, 00:59


Ben het er volledig mee eens Salamaa

27-09-2003, 01:04
ik kan het totaal niet

maar, is een simpele verklaring voor

ik ga altijd van het goede van de mens uit

dus kan je het nogal fout hebben soms

27-09-2003, 01:28
kan maar hoeft niet zo te zijn...

27-09-2003, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door MilitaryMinded3
aan de kledingstijl en houding zie je al heel veel....
Inderdaad. De kans is erg groot dat een meid met strakke kleding niet veel soeps is. En als ze zich ook nog eens opvallend gedraagt, dan weet je genoeg

27-09-2003, 16:18

Citaat:
Origineel gepost door rebel
ken jij die meiden persoonlijk dan??? blijkbaar niet

en ik ken die meiden wel, tenminste sommige van hen dan.....ze LIJKEN alleen op sloerix's (zoals jij ze noemt), maar ze zijn het niet. Dus als jij een meisje met wijde kleren en hoofddoek ziet, ga je er meteen vanuit dat ze heilig is ofzo, echt, sommige jongens zijn zooooooo naïef he.......
Een meid met hoofddoek is niet bij voorbaat goed bezig. Maar de kans dat een meid met strakke kleding verkeerd bezig is, is heel erg groot. En ik hou niet zo van gokjes wagen

27-09-2003, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door rebel
hoe weet jij dat de kans dat zo'n meid verkeerd bezig is heel groot is? kun jij zien wat er allemaal in hun hoofd speelt? en niemand vraagt jou om een gokje te wagen (gokken is haram trouwens).
Iedereen kan het zien. Meiden met strakke kleding zijn luidruchtig, vragen om aandacht, zondigen in eerste instantie al door die kleding, slijten vriendjes. Niet allemaal, maar de meeste wel.

27-09-2003, 16:31

Citaat:
Origineel gepost door rebel
dat jij bepaalde indruk hebt van die meiden wilt nog niet zeggen dat iedereen dezelfde denkwijze heeft, nogmaals; je kent ze helemaal niet persoonlijk, dus kun je ook geen oordeel over ze villen (en dan heb ik het niet over luidruchtige dronken dames, want die zijn er in de minderheid)
Daarom zegt hij niet allemaal...

27-09-2003, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door rebel
dat jij bepaalde indruk hebt van die meiden wilt nog niet zeggen dat iedereen dezelfde denkwijze heeft, nogmaals; je kent ze helemaal niet persoonlijk, dus kun je ook geen oordeel over ze villen (en dan heb ik het niet over luidruchtige dronken dames, want die zijn er in de minderheid)
Met luidruchtig bedoel ik: heel hard lachen, heel hard praten/schreeuwen. Doen ze vooral als er Marokkaanse jongens in de buurt zijn. Een tijd lang elke dag met de trein gereist. De enige die je van 100 meter afstand hoort, zijn dat soort Marokkaanse meiden. En het was zeker geen incident.

En ik ken ze inderdaad niet allemaal persoonlijk. Daarom zei ik ook dat ze niet allemaal zo zijn. Maar bij bepaalde kleding hoort een bepaalde gedachtengang (niet echt islamitisch, want anders zou je die haramkleding niet dragen) en een bepaald gedrag.

27-09-2003, 16:35



Citaat:
Origineel gepost door rebel
ik vindt het zwak als iemand zijn stellingen ontkracht door er meteen aan toe te voegen dat ze niet allemaal zo zijn, dat had ik immers zelf ook wel kunnen bedenken
Moet ik zeggen dat ze allemaal zo zijn, terwijl ik dat niet vindt? Niet alles is zwart-wit

27-09-2003, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door rebel
oke, als je je aan zulke meiden irriteert, dan neem je daar gewoon afstand van ipv 'het over de meeste meisjes, maaaaarrrrrr NIET allemaal' te hebben, puberende meisjes bestaan nou eenmaal, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het over volwassene meiden hebt, en mocht dat wel zo zijn; hun probleem
Ik heb het over meiden tussen de 20 en 25. Inderdaad hun probleem. Ik heb niets met ze te maken en wil dat ook niet

27-09-2003, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door rebel
nee, je zegt inderdaad dat ze niet allemaal zo zijn, maar je zegt wel dat de meeste wel zo zijn.......
Ja dat is wat ik en anderen met mij constateren.

Pagina's : [1] 2