Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie kan goedkoop abaya's maken ?



Pagina's : [1] 2

19-06-2007, 23:59
Salaam aleikoum wa rahmatoellahhh

Ik ben op zoek naar een adres waar ik goedkoop abaya's kan kopen/laten maken.
Ik vind er hier ( in amsterdam ) alleen maar rond de 35 euro terwijl de kwaliteit nogal wat te wensen over laat ...

wie kan mij helpen ?????

Choukrannn

20-06-2007, 00:21


Wa3alaikoemoe AsSalaam

Wat een belachelijke prijs! 35Euro voor een simpele Abaya? Zonder stof? Dure grap.

hier vind je overal vrouwtjes die een Abaya voor minder dan 15Euro maken. Maar je komt uit Adam, te ver om helemaal hierheen te komen, helaas.

Succes verder

WasSalaam

20-06-2007, 02:25
Hier kan je ze ook voor goedkoop laten maken. Moet je haar maar eens mailtje sturen.

http://www.islamkleding.com/

20-06-2007, 14:18

Citaat door jihadannafs:
Salaam aleikoum wa rahmatoellahhh

Ik ben op zoek naar een adres waar ik goedkoop abaya's kan kopen/laten maken.
Ik vind er hier ( in amsterdam ) alleen maar rond de 35 euro terwijl de kwaliteit nogal wat te wensen over laat ...

wie kan mij helpen ?????

Choukrannn


Wa 3likoum salaam

Ja belachelijke prijzen vragen ze ervoor, ze zijn altijd zoooo dun en de kwaliteit is zero, en dan vragen ze er 35 euro voor

Ik zoek ook nog iemand die gewoon voor een goedkoop bedrag voor mij abayas op maat kan maken, aangezien abayas uit de winkel mij ook altijd veelste groot en te kort zijn.

Hoop dat iemand ons kan helpen inshallaaah

20-06-2007, 14:21



Citaat door TAMSOEMT:
Hier kan je ze ook voor goedkoop laten maken. Moet je haar maar eens mailtje sturen.

http://www.islamkleding.com/


Ik heb haar website tijd geleden bekeken, en vond het echt heel erg duur wat ze ervoor vraagt.

Volgens mij vroeg ze voor 1 abaya rond de 50 euro ofzo.

En aangezien ik er veel nodig heb stuk of 5, word dat veeelste duur

20-06-2007, 14:28
ja ik zoek ze ook, ze zijn namelijk ook voor mij altijd veelste groot

mocht iemand weten waar ik ze kan laten maken excl. stof natuurlijk dan hoor ik het graag..en het liefst uit Rotterdam!

kiss kiss

20-06-2007, 19:38
jaa WIEo wie KAN ZE GOEDKOOP MAKEN of weet hiervoor een adresje.. er is zo te zien nogal wat vraag naar hihih

20-06-2007, 19:48
niemand?

kom op mensen ik ga dit jaar niet naar marokko vandaar, anders had ik ze daar laten maken..

20-06-2007, 19:51
Ik geloof dat Selefie_Sister4 uit Rotterdam komt. Zij heeft in een haar bovenstaande reactie aangegeven dat ze iemand kent die ze voor 15 euro laat maken. Pm haar ff ; )

20-06-2007, 19:52
shokran zal haar meteen ff pmmen!

20-06-2007, 20:20
Hehe Sakina20 BETER LEZEN hahahaha. Ik maak ze NIET zelf, maar ken vrouw die ze naait. Ik zal ff naar haar adres opzoek gaan. Je hoort het dan wel van me: )

Ik kom idd uit Rotterdam: )

20-06-2007, 20:21

Citaat door Ruwayda:
Ik geloof dat Selefie_Sister4 uit Rotterdam komt. Zij heeft in een haar bovenstaande reactie aangegeven dat ze iemand kent die ze voor 15 euro laat maken. Pm haar ff ; )


Hoe weet je dat ik uit Rdam kom :Hihi: Instinct? : p

20-06-2007, 20:23



Citaat door selefie_sister4:
Hehe Sakina20 BETER LEZEN hahahaha. Ik maak ze NIET zelf, maar ken vrouw die ze naait. Ik zal ff naar haar adres opzoek gaan. Je hoort het dan wel van me: )

Ik kom idd uit Rotterdam: )



haha echt lomp, ik lees er gewoon overheen mijn excusses voor het lastigvallen

is goed laat het me weten ok?

kiss kiss

20-06-2007, 20:25

Citaat door selefie_sister4:
Hoe weet je dat ik uit Rdam kom :Hihi: Instinct? : p


Ik had ooit een reactie van je gelezen waarin je aangaf dat je uit R'dam kwam, vandaar. La instinct la walloe haha.

20-06-2007, 20:27

Citaat door Sakina20:
haha echt lomp, ik lees er gewoon overheen mijn excusses voor het lastigvallen: o : hihi:

is goed laat het me weten ok?

kiss kiss:kus :


Hahahaha geef niet sis, ik laat je szm weten: )



Citaat door Ruwayda:
Ik had ooit een reactie van je gelezen waarin je aangaf dat je uit R'dam kwam, vandaar. La instinct la walloe haha.


Hahaha oke dan, ik d8 iemand die undercover is gegaan ofsjow: p

Pagina's : [1] 2