Bekijk volle/desktop versie : Mijn dierbare zuster, ...



Pagina's : [1] 2

19-06-2007, 21:51




Pijn in mijn hart als ik jou zie lopen, Lopend op straat van niks wetend met je losse haren en je korte kleren. Niet denkend dat jij wordt gezien als een lustobject, iets dat ze willen misbruiken om hun dierlijke lusten te bereiken. Hoeveel keer hebben zij u niet bekeken ! Moest je het maar eens weten, wat ze allemaal over jou fantaseren.

Zustertje lief al die zaken zijn voor jou in het negatief. Het tast jou gevoel van waardigheid aan zonder dat jij er stil bij staat. Denkend om zo respect te krijgen terwijl jij het omgekeerde zult verkrijgen. Denk je niet na over jouw mooi lichaam en wees blij dat Allah het niet van jou heeft ontnomen!
Weet je zuster wij zijn van Allah en tot Hem zullen we terugkeren. Door jezelf te bedekken wilt het niet zeggen dat je tegen jou vrijheid vaarwel moet zeggen. Het geeft jou een zekere mate van bewegingsvrijheid tussen de mensheid.
Zustertje lief weet dat Allah de mens heeft geschapen, Hij geeft hem de Qoraan gegeven zodat hij precies weet hoe hij moet leven. Moeten we ons daar niet aanhouden terwijl Hij ons heeft onderhouden. Gaan we zelf bepalen hoe wij ons zullen kleden? Is het niet Allah, onze Schepper die het beste voor ons zal weten?

Als je maar zou weten dat in de hel vrouwen met hun haren en sommige met hun borsten zullen worden opgehangen. Een ondragelijke pijn ! Je zult roepen terwijl iedereen je hoort roepen.
Wist je zustertje lief dat de warmte in de hel 70 keer warmer is dan de warmte die wij kennen op deze aarde? Waarom ik dat allemaal zeg is omdat ik voor jou het beste wens. Het is niet te laat, je kunt je steeds herpakken door je te bedekken om zo van deze vreselijke pijn te ontsnappen.

Liefs + Salaam,

Je bezorgde zuster in de Islam.

19-06-2007, 21:54


Mashallah, een goede en wijze tekst .. !!

19-06-2007, 21:57

Citaat door Wasjeprobleem:
Mashallah, een goede en wijze tekst .. !!



Jah vond ik ook. Ik heb het van een andere site!

Agie , laten we doe'a doen bij Allah opdat Hij ( Verheven is Hij) ons allen laat leiden op Zijn Rechte pad!! Zeer van belang!

19-06-2007, 22:02
ik voel me wel aangesproken

19-06-2007, 22:06


We horen ons allemaal aangesproken te voelen..
maar ik zeg je eerlijk, word vaak verleid wat jij in je verhaal typt.

Wat kun je er aan doen..?

19-06-2007, 22:16
Waarom moet die onzin over de helse straffen nou onderaan de tekst? Gatver, verpest het hele moraal van het verhaal.

Volgende keer betere schrijver

19-06-2007, 22:21

Citaat door Sylia:
Waarom moet die onzin over de helse straffen nou onderaan de tekst? Gatver, verpest het hele moraal van het verhaal.

Volgende keer betere schrijver


Omdat de straf is wat je krijgt als je niet aan de regels houd..

19-06-2007, 22:23

Citaat door worshippin:
ik voel me wel aangesproken



Gair inch'Allah... Denk er goed over na. Ga na voor je zelf waarom je je aangesproken voelt. Wat doe je verkeerd? En probeer dan de dingen die je verkeerd denkt te doen , te verbeteren.
Zuster, kennis opdoen is ook van belang. Misschien is het slim om vaker lezingen bij te wonen. Vaker naar de moskee te gaan om bv. het vrijdaggebed bij te wonen etc. En je zult zien het versterkt je Imaan(geloof) inch'Allah.

19-06-2007, 22:30

Citaat door Wasjeprobleem:
We horen ons allemaal aangesproken te voelen..
maar ik zeg je eerlijk, word vaak verleid wat jij in je verhaal typt.

Wat kun je er aan doen..?



Ik heb het verhaal niet zelf geschreven, was het maar waar dat ik zo goed kan schrijven. Maar ja...

Tja broeder, ik zal je zeggen je bent niet de enige. Het is al moeilijk voor mij. Zusters die er halfnaakt bij lopen, waarvan je bij sommigen zelfs de 'auwra ziet. Het is echt om te huilen maar gair inch'Allah.

Wat kun je eraan doen?
Nou als eerste zul je Allah soebhana wa ta'ala om hulp vragen. Hij is de Enige die in staat is je te helpen. Veel ad3eeya (meervoud doe&aacute verrichten. Vooral in je soezjoeds , tijdens het gebed.

Ook is het van belang om je vrienden goed uit te kiezen. Als je vrienden hebt die je leiden naar fietna plekken, moet je beter afstand nemen van ze. Of ze mee proberen te nemen naar plekken waar (bijna) geen fietna heerst.

Probeer inch'Allah ook kennis op te doen. En hou er niet mee op. Want we raken nooit uitgeleerd!

Wa salaam aleikoum,

19-06-2007, 22:34

Citaat door Sylia:
Waarom moet die onzin over de helse straffen nou onderaan de tekst? Gatver, verpest het hele moraal van het verhaal.

Volgende keer betere schrijver



Salaam aleikoum,

Sorry ik begrijp je niet zo goed. Onzin? Ik zie nergens onzin.
Het is algemeen bekend bij de meeste moslims, dat wanneer je ook maar één piepkleine zonde hebt verricht, en je hebt geen tauba (berouw) getoond, dat je zelfs voor dat ene kleine zonde bestraft wordt met de hel. Tenzij Allah (de Genadevolle) je vergeeft!!

19-06-2007, 22:35

Citaat door islamia_4_life:
Ik heb het verhaal niet zelf geschreven, was het maar waar dat ik zo goed kan schrijven. Maar ja...

Tja broeder, ik zal je zeggen je bent niet de enige. Het is al moeilijk voor mij. Zusters die er halfnaakt bij lopen, waarvan je bij sommigen zelfs de 'auwra ziet. Het is echt om te huilen maar gair inch'Allah.

Wat kun je eraan doen?
Nou als eerste zul je Allah soebhana wa ta'ala om hulp vragen. Hij is de Enige die in staat is je te helpen. Veel ad3eeya (meervoud doe&aacute verrichten. Vooral in je soezjoeds , tijdens het gebed.

Ook is het van belang om je vrienden goed uit te kiezen. Als je vrienden hebt die je leiden naar fietna plekken, moet je beter afstand nemen van ze. Of ze mee proberen te nemen naar plekken waar (bijna) geen fietna heerst.

Probeer inch'Allah ook kennis op te doen. En hou er niet mee op. Want we raken nooit uitgeleerd!

Wa salaam aleikoum,


Shokran Oegt fe dien!

20-06-2007, 21:09
Antwoord op de vraag: "Is het NIET dragen van een hoofddoek een grote zonde?

22-06-2007, 23:34


Inchallah zuster... inchallah...

23-06-2007, 18:52
Inch'Allah!!

23-06-2007, 19:15
Salaam Alaikoum zuster.

Macha'Allah! mooi geschreven. Ik ben zelf pas een week begonnen met mezelf te bedekken daarmee bedoel ik hoofddoek dragen en langere kleding. Ik moet heel eerlijk zijn het voelt heel erg goed. Ik heb er lang over na gedacht. Alhamdoellilah heb ik deze stap genomen. Ik snap ook niet waarom ik er nu pas mee ben begonnen het voelt echt veel vrijer om het zo maar te noemen.

Wa Salaam ou alaikoum

Pagina's : [1] 2