Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen op zakenreis



Pagina's : [1] 2 3 4

19-06-2007, 14:27
Salamu 'aleikum dames,

Ik vroeg me af of hier getrouwde vrouwen zijn die wel eens naar het buitenland moeten voor het werk, en daar ook moeten overnachten.

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie mannen daar problemen mee? En zo ja, hoe los je dat op?

19-06-2007, 14:38


Bij mijn vorige baan moest ik ook weleens naar Engeland of Belgie voor een paar dagen. M'n man had er geen problemen mee, maar ik vond het zelf minder om niet thuis te slapen. Liever gewoon elke avond naar huis.

19-06-2007, 15:20
Ik moest ook wel eens naar engeland, maar om nou te zeggen holadieeeeee wat is dat leuk nou nee. Ik bedoel 'normale' mensen duiken daarna de kroeg in, maar ja, ik zie mezelf daar niet echt zitten met mijn hoofddoek. Was dus onwijs saai.

Mijn man deed er niet moeilijk over, die weet wel hoe ik ben.

19-06-2007, 15:41
Mijn man zou t nooit toestaan en ik ook niet bij hem.

19-06-2007, 15:55



Citaat door bigmomma25:
Mijn man zou t nooit toestaan en ik ook niet bij hem.


why?

19-06-2007, 15:59

Citaat door Marisah:
why?



Zo hebben wij dat afgesproken aan t begin van onze huwelijk. Naar t buitenland wordt er niet gereisd behalve samen.

19-06-2007, 16:01

Citaat door bigmomma25:
Zo hebben wij dat afgesproken aan t begin van onze huwelijk. Naar t buitenland wordt er niet gereisd behalve samen.


Dat hebben wij ook afgesproken, maar nu moet ik 1 nacht weg, en hij kan onmogelijk mee. En hij wil het echt niet, maar ik moet. Echt een moeilijke situatie vind ik.

Voordat we getrouwd waren ben ik ook wel naar het buitenland geweest, en toen vond hij het al niet super.

Het ligt er ook niet aan dat hij weet hoe ik ben, maar meer dat hij het niet vind horen dat een vrouw - een getrouwde vrouw - alleen een nacht doorbrengt in het buitenland.

19-06-2007, 16:06

Citaat door babyvanbelisma:
Dat hebben wij ook afgesproken, maar nu moet ik 1 nacht weg, en hij kan onmogelijk mee. En hij wil het echt niet, maar ik moet. Echt een moeilijke situatie vind ik.

Voordat we getrouwd waren ben ik ook wel naar het buitenland geweest, en toen vond hij het al niet super.

Het ligt er ook niet aan dat hij weet hoe ik ben, maar meer dat hij het niet vind horen dat een vrouw - een getrouwde vrouw - alleen een nacht doorbrengt in het buitenland.



Bij ons gaat t ook niet om vertrouwen want we vertrouwen elkaar blindelings. Maar t gaat erom dat we t beiden niet vinden kunnen. EN eerlijk ik zou ontslag nemen als ze mij dat hier opleggen op t werk. Omdat ik iets wat ik beloofd heb niet zomaar ga verbreken.

19-06-2007, 16:08

Citaat door bigmomma25:
Zo hebben wij dat afgesproken aan t begin van onze huwelijk. Naar t buitenland wordt er niet gereisd behalve samen.


Oh ok, ja dat hebben wij niet. Hij gaat volgend jaar ook 2 weken met de motorclub naar Marokko.

BvB: tja, als je het hebt afgesproken en je man zegt no way, geen uitzondering... tja, dan kun je dus niet gaan he? Afspraak = afspraak.

19-06-2007, 16:09

Citaat door Marisah:
Oh ok, ja dat hebben wij niet. Hij gaat volgend jaar ook 2 weken met de motorclub naar Marokko.

BvB: tja, als je het hebt afgesproken en je man zegt no way, geen uitzondering... tja, dan kun je dus niet gaan he? Afspraak = afspraak.



Ik zou zelf ook niet willen gaan. Vindt namelijk alleen reizen naar t buiteland niets voor getrouwde stelletjes.

19-06-2007, 16:15

Citaat door bigmomma25:
Ik zou zelf ook niet willen gaan. Vindt namelijk alleen reizen naar t buiteland niets voor getrouwde stelletjes.


Ligt ook aan de omstandigheden. Een strandvakantie lijkt me raar idd.

Met de motorclub ga ik niet mee, ik bedoel ik vind er niets aan en waar laat ik onze kids? Aan de andere kant vind ik dat mijn man het wel verdient (werkt hard en kan deze zomer geen vakantie nemen), dus waarom zou ik hem tegenhouden? Maar dat is natuurlijk voor elk stel anders.

Het gaat erom wat je hebt afgesproken.

19-06-2007, 16:16

Citaat door doenja_18:
belangrijkste is dat de twee die daadwerklijk in het huwelijk zitten.. overeenkomen

Jij niet ik niet PRIMA..

jij wel ik wel PRIMA....




@marisah ik vind het verschrikkelijk om te gaan.. eerste keer dat ik youpee zwisterland!! kan ik een dag gaan skieeen... jaa RI7 kon ik!! ik heb zwisterland NIET eens gezien


Ik vond het altijd saai en stom. Klinkt wel heel stoer, maar eigenlijk heel saai.

19-06-2007, 16:24


Tja....ik heb een geweldige baan en die wil ik niet opgeven. En vorig jaar hadden we hetzelfde probleem, toen is hij drie dagen boos geweest en daarna was het okee. Ik denk dat hij er uiteindelijk wel mee kan leven, maar ik vraag me na drie dagen stilzwijgen af of dat het wel waard is.

19-06-2007, 16:42
Waarom boos? Het is toch werk.............

Ik ging 1 X per maand een weekend naar Frankrijk............ hij heeft daar nooit een punt van gemaakt....

En het was idd saai............saai met een hoofdletter..........

Ofwel was ik in het hoofdkantoor ofwel op mijn hotelkamer............

roomservice was wel leuk

19-06-2007, 16:48
Haha...ja, RedBull uit de minibar!

Pagina's : [1] 2 3 4