Bekijk volle/desktop versie : jarenlang was hij gek op mij



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-06-2007, 13:50
Ik zag hem totaal niet staan, hij deed er alles aan om aandacht van mij te kunnen krijgen..jarenlang ging dat zo door...totdat ik hem pas weer eens zag en dacht jeetje hij is best leuk geworden en wilde juist met hem gaan praten etc. Hij kon me alleen aankijken met tranen in zijn ogen, want toen ik hem zag, zou hij dat weekend in het huwelijk treden.

Ik baal er wel van, zo zie je maar, ik had hem gewoon een kans moeten geven. Destijds was ik veelste druk met studeren en hield me helemaal niet bezig met relaties enzo

Eerlijk gezegd ben ik er wel ziek van geworden, want hij is echt heel erg leuk!! en destijds zag ik dat gewoon niet in of liever gezegd ik wilde het misschien niet inzien.

maar goed, ik wens hem en zijn lieve vrouw veel geluk en liefde toe.

19-06-2007, 13:56


Gair insha allah....
Het heeft gewoon zo moeten gaan meid...

19-06-2007, 14:04
salaam meid,

bij mij is het ook overkomen, een jongen was ook stapel gek op mij, maar ik wilde hem geen kans gegeven ik wilde niet eens naar hem luisteren hoewel hij mij 2 keer op valentijn mij heeft gevraagd. na een tijdje kwam ik hem weer tegen hij kwam meteen op mijn af en gaf mij een hand tjonge wat was hij verandeerd zo leuk, maar hij had al een vriendin in tussen tijd. dus hij ook tranen in zijn ogen. want dat meisje was een oude collega van mij zij wist dat hij helemaal gek op mij was en zij was ook onze tussen persoon later kregen ze wat met elkaar. maar gelukkig bij ons heeft het een andere einde we zijn gisteren verloofd verloofd hmdl ik ben zo gelukkig en blij. ik wens je heel veel sterke ik weet hoe het voeld je wordt ziek door het denken je eet niet meer je voelt je zwak misselijk. je moet te veel denken het is elmaktab, geloof mij je komt heus je waren tegen. sterkte meid

19-06-2007, 14:05
Ja jammer maar voor jou loopt er zeker ook een hele leuke man dus geef het niet op!

19-06-2007, 14:11


ja meiden, ik heb er niet van kunnen slapen.

heel gek een paar weken geleden las ik al zijn mailtjes weer eens door, zo lief en zo oprecht de woorden die hij had gemaild.
gek genoeg dacht ik veel aan hem en zag hem dus ook weer daadwerkelijk. Toen ik hem zag werd ik spontaan "verliefd" op hem.
Zijn blik en zijn tranen vergeet ik nooit meer.

Ik vraag me nog steeds af hoe het allemaal gegaan was vroeger. Ik moest zo nodig hard studeren en ik liet niemand toe in mijn leven en nu? nu moet ik verder zonder de man waar ik van houd en de man die vroeger zoveel van mij heeft gehouden en zoveel tranen om mij heeft gelaten. waarom ben ik zo hard geweest tegen hem?
het enige wat hij de hele tijd vroeg aan me is, waarom nou toch? waarom nou toch? moest dit zo lopen.
Hij trouwde dat weekend dus, ik kan er niet van slapen. kreeg nog een mailtje van "vaarwel mijn liefste, nooit zal ik je vergeten"
jammer dat je me nooit een kans hebt gegeven en nu je er voor openstaat ben ik helaas al getrouwd.

ben al een paar kilo kwijtgeraakt, ik eet slecht en slaap slecht sinds ik hem weer eens zag.

Lei, gefeliciteerd meid, ga voor je geluk en heel goed dat het bij jullie wel goed is gekomen.

Kus aan alle meiden (en heren) die mijn verhaal begrijpen.

19-06-2007, 14:18
je pijnigt jezelf voor niks.......hij is er vandoor ,hij ging niet eeuwig op je wachten tot jij er klaar voor bent....nu is hij gelukkig met een ander want het heeft niet zo willen zijn dat jij zijn bruid bent......of tenminste....JIJ stond r in die tijd niet open voor hem toe t elaten in je leven en nu heb je spijt...

ze zeggen spijt komt altijd achteraf en te laat.....dus altijd nadenken voor je beslist

19-06-2007, 14:20
zehma die jongens hadden opeens allemaal tranen in hun ogen.

whateverrrrrrrrrrrrrrrr

19-06-2007, 14:28

Citaat door nietgelogen:
je pijnigt jezelf voor niks.......hij is er vandoor ,hij ging niet eeuwig op je wachten tot jij er klaar voor bent....nu is hij gelukkig met een ander want het heeft niet zo willen zijn dat jij zijn bruid bent......of tenminste....JIJ stond r in die tijd niet open voor hem toe t elaten in je leven en nu heb je spijt...

ze zeggen spijt komt altijd achteraf en te laat.....dus altijd nadenken voor je beslist



dat is inderdaad zo wat je zegt. Maar het is niet makkelijk om iemand te vergeten. Destijds zei hij vaak dat ik hem pijn deed door mijn gedrag en nu voel ik pas wat hij bedoelde, destijds lachte ik hem uit.
Boontje komt om zijn loontje.
hij heeft veel voor me gedaan en dat besef ik nu pas. met het overlijden van een dierbare jonge familielid van mij heeft hij mij maandenlang gesteund, niks was teveel voor hem. Ik kan nu niks meer terugdoen voor hem en heb spijt van de manier hoe ik hem heb behandeld destijds.
Hij is (achteraf gezien) zo ontzettend lief en aardig voor me geweest. Hij behandel me zo goed.

tuurlijk hij is nu gelukkig met een ander en wens je ook alle geluk toe en ik ben achtergebleven met een gebroken hart.

19-06-2007, 14:29

Citaat door sweett:
Ik zag hem totaal niet staan, hij deed er alles aan om aandacht van mij te kunnen krijgen..jarenlang ging dat zo door...totdat ik hem pas weer eens zag en dacht jeetje hij is best leuk geworden en wilde juist met hem gaan praten etc. Hij kon me alleen aankijken met tranen in zijn ogen, want toen ik hem zag, zou hij dat weekend in het huwelijk treden.

Ik baal er wel van, zo zie je maar, ik had hem gewoon een kans moeten geven. Destijds was ik veelste druk met studeren en hield me helemaal niet bezig met relaties enzo

Eerlijk gezegd ben ik er wel ziek van geworden, want hij is echt heel erg leuk!! en destijds zag ik dat gewoon niet in of liever gezegd ik wilde het misschien niet inzien.

maar goed, ik wens hem en zijn lieve vrouw veel geluk en liefde toe.


Tranen in zijn ogen dan is ie niet blij met het vrouwtje wat hij nu heeft volgens mij

19-06-2007, 14:32

Citaat door Sel:
zehma die jongens hadden opeens allemaal tranen in hun ogen.

whateverrrrrrrrrrrrrrrr


hahahah ja wat een pussy's!!

hahahahahha

19-06-2007, 14:32

Citaat door Bvlgari:
Tranen in zijn ogen dan is ie niet blij met het vrouwtje wat hij nu heeft volgens mij



Ik weet het niet.
ik hoop dat ze hem gelukkig kan maken en hij haar. Dat meen ik echt

19-06-2007, 14:35

Citaat door Sel:
zehma die jongens hadden opeens allemaal tranen in hun ogen.

whateverrrrrrrrrrrrrrrr




Hahahahahahahaha echt he..

19-06-2007, 14:39



Citaat door PareltJe_Nr1:
Hahahahahahahaha echt he..


dat kwam door de uien die hij aan het schillen was

19-06-2007, 14:42
Ikoen gid elghair insha allah!!!

Erg joh!!!!!!!! het moet je maar overkomen...

Het leven kan soms hard zijn!!!!

19-06-2007, 14:43

Citaat door nietgelogen:
dat kwam door de uien die hij aan het schillen was


hahahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6