Bekijk volle/desktop versie : irriteer jij je ook aan marokaans bezoek met kinderen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-06-2007, 10:59
jeetje had bezoek..............t kind is 2 jaar en luistert voor geen meter!
moeder zegt niets terwijl ze letterlijk alles uit mn kasten heeft gehaald.
zo ook mn boeken, cd's, dvd's en administratie echt alles wat in de woonkamer staat en ligt................... meegespeeld en letterlijk alles op de grond gezet en misbruikt............

ik kookte van binnen en wou haar meppen jongen
dat wil je niet weten!
alsof dat niet erg was............... mishandelde ze ook nog 's me baby van een aantal weken .......werkelijk lichamelijk en geestelijk.....................moest mn baby tegen haar beschermen terwijl de moeder toekeek en verder ging praten................................

Heb dr zo vaak op de grond gezet, en dan duwde ze me en ging met haar handen op mn baby leunen.........tegen haar borstkas!!!!!..............moeder zegt nog steeds niets.............voor ik t wist was ze haar vingers achteren aan t draaien ............ik neeeeeeeeeeee niet doen!..................en ja ha hoor even later was ze haar hard aan t knijpen op de wangen en draaien met r hoofd.......

ik schreeeeeeeeeuwde van neeeeeeeeeeeeeeeeee niet doen!!!!!
pakte me baby en ging haar troosten, ik was zoooooooo verdrietig...........van binnen en bracht haar maar naar bed.............vervolgens nam ze een hapje van elke koekje.........dronk sap van de moeder, van mij en die van haar, echt aso gewoon....
pakte alles uit de keuken kastjes en legde ze op de grond, kortom....

En het toppunt!!!....................ze pakte de fles van mn baby en ging daar uit drinken....dit 2 keer..............van je fucking pasgeboren baby drinkt iemand uit haar fles en gebruikt haar speen en MAMA zegt niets????????????.......................

ik ben wat dat betreft verlegen en zeg niets.......of durf t eigenlijk niet, zo ben ik niet opgevoed..............maar na gister en en de baby??....echt niet meer.....

en dit ging de hele midd. avond en nacht door.................echt ik hoef geen bezoek met ongemanierde kinderen........dit was ook de laatste keer!

ik moest nu gewoon de hele woonkamer opruimen en stofzuigen, al mn spullen op de plek zetten om 1 kind???? dat gister bij mij was???????
HELL NO!..............DAT DIT ME NOG EEN KEER OVERKOMT!!!!!!!




EN DE MOEDER ZEGT NNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSS

19-06-2007, 11:03


Ah zielig voor je baby, dat vind ik wel sneu. echt. Maar echt rare moeder dat ze niks zegt! Maar ja, ik zou ook n iet weten wat ik moet doen hoor dan zo handelen zoals jij handelt.

19-06-2007, 11:06
Neem t maar van mij aan dat t niet alleen marokkanen zijn. Ik heb zelf een nederlandse buurvrouw nou die kijkt ook gewoon lekker toe terwijl haar zoontje alles overhoop haalt. Hij plette ook mijn dochtertje en die moeder deed alsof haar neus bloedt. T is gewoon verrot gedrag en bestaat bij ieder volk. Ik moet je wel zeggen dat ik er gewoon wat van zei tegen dat kindje. Als zij t niet doet doe ik t.

19-06-2007, 11:10
Je maakt een grap?

19-06-2007, 11:11


soooo hallooooo ik zou dat echt niet pikken ik zou zeggen hallooooooooo mevrouwtje hou je kind eens effe in bedwang nee echt serieus ik zou zeggen let effe op je kind wil je

19-06-2007, 11:12
Ik kook nu al, laat staan jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-06-2007, 11:12
Ik zou er echt wel wat van gezegd hebben, dan wordt haar moeder maar boos. Als ze niet wilde dat ik haar dochter aansprak dan had ze het zelf maar moeten doen. Ik zou zulke mensen dus echt niet meer over de vloer willen hebben. Die misgunnen je datgene wat je hebt en hebben alleen maar plezier in wat hun kind doet. Ik ken ze. Ik riep altijd....3la tarbia


Maar je bent inmiddels bevallen? Gefeliciteerd wanneer?

19-06-2007, 11:13
En oh ja ....wat ze bij je baby deed

Nou sorry hoor, dan zou ik helemaal niet mijn mond hebben gehouden

19-06-2007, 11:13
Verlegen hoef je zeker niet te zijn, het is pas raar als je toekijkt hoe een kind je huis en je kind misbruikt terwijl de moeder niets van zegt. Ik ben ook erg verlegen, maar als ik boosof geirriteerd word, dan kan ik heel erg kwetsende woorden zeggen, dat die moeder zich verplicht voelt om iets te doen.

Als je wilt kan je het ook met hintjes aan de moeder vertellen. Als zij het niet erg voor je vindt waarom zou je het erg voor haar vinden

19-06-2007, 11:13
ps: nu weet je in ieder geval hoe je je dochtertje straks
NIET moet opvoeden! hihihi...

19-06-2007, 11:16
wallah als de ma er niks van zegt dan trek ik mijn mond wel open bij zoiets hoef je je niet te schamen die moeder moet zich schamen

19-06-2007, 11:17
sommige ouders kunnen hun kinderen echt een manieren leren, dat begrijp ik gewoon niet. desnoods moeten ze een pak slaag krijgen als ze niet luisteren.. vind ik

als ik jou was zou ik eens goed met haar moeder praten... dit is niet normaal!!

19-06-2007, 11:18


Mijn vader is echt hard wat dat betreft, een keer kwam er een vrouw naar ons toe (huis van me ouders) en ze nam haar duiveltje mee. Haar zoon was echt erg en zij zei ook niets van, terwijl hij met het speelgoed van me zusje zat te strooien en haar steeds aan dr haar trok. En mijn vader moet je echt niet aan zn kinderen komen

Dus hij hield dat kind bij zn arm vast en keek hem diep aan en zei: luister jongeman je bent hier niet thuis, dus ga maar lekker naast je mama zitten en hou je rustig of ga maar lekker naar huis. Die vrouw keek geschrokken toe en mijn moeder schaamde zich dood. Maar ik was het met me vader eens. Illa marebatoech mamah rabih nti

19-06-2007, 11:33
Jeetje ik kan ook niet tegen zulke kids en moeders die niks zeggen

19-06-2007, 11:36
Wayawww ik zou dat kind bij haar oren hebben gepakt en in de hoek gezet..........als de moeder niet in actie wil schieten dan doe ik dat met plezier voor haar..........

En meid je moet je niet laten doen.........zeker als ze aan je eigen kind komen.........zou iemand dat flikken bij Maysa dan heeft ie zijn beste dag nog niet gehad........

Pagina's : [1] 2 3 4 5