Bekijk volle/desktop versie : ' Een soort Van Klap?? '



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2007, 01:31


Amaai wete ik was dernet in de badkamer & ging mn haar effe wassen & liet het heeeeerlyk schuimen maar toen ik mn haar zat uit te spoelen voelde ik echt een enorme klap op mn nek??

Het was echt een soort van stoot op mn linkerzyde ; ik kon me effe niet bewegen & voelde letterlyk dat zelfs mn tong ervan verdoofd geraakte


Pas na een aantal minute kon ik me weer bewege & kryg ik wat uit mn keel mens het was zo pynlyk & het heeft me eerlyk gezegd beetje bang gemaakt

Heeft er iemand al zoiets dergelyks meegemaakt?? Want tegenwoordig hoor je de gekste verhalen !!!

19-06-2007, 01:37




Achja, het is weg en het zal waarschijnlijk ook niet meer terug komen...
Vergeet het en ga lekker in bed leggen

19-06-2007, 01:39
Haha in bed voor my isda nu MAROKKO EN EL TIMEEEEE !!!!!!!!!!




Citaat door Gypsymeid:


Achja, het is weg en het zal waarschijnlijk ook niet meer terug komen...
Vergeet het en ga lekker in bed leggen

19-06-2007, 01:39
ja, ik maak het ook af en toe mee. Ik weet nog, de eerste keer dat het gebeurde stond m'n broer achter me. Ik dacht dat hij za3ma met mij aan het spelen was en mij in m'n nek sloeg. Maar hij zweerde dat hij mij niet had aangeraakt. Ik maak het nog wel mee, het is denk ik gewoon een spiertje dat een rare beweging maakt.
Maak je maar geen zorgen! Kusje!!

19-06-2007, 01:45


Dat kan éh?

Ik denk ook dat onze lichaam soms echt zo een vreemde beweging kan maken?

Als je et voort eerst ebt ist wel ff schrikken ja brrr



Citaat door nuriye:
ja, ik maak het ook af en toe mee. Ik weet nog, de eerste keer dat het gebeurde stond m'n broer achter me. Ik dacht dat hij za3ma met mij aan het spelen was en mij in m'n nek sloeg. Maar hij zweerde dat hij mij niet had aangeraakt. Ik maak het nog wel mee, het is denk ik gewoon een spiertje dat een rare beweging maakt.
Maak je maar geen zorgen! Kusje!!

19-06-2007, 01:52
Wat kwam er uit je mond : (?

19-06-2007, 02:00
Woorden mlisschien zoals heeeeeeeeeeeeeeeey !!!!

19-06-2007, 02:03

Citaat door 2_Heartbreak_3:
Woorden mlisschien zoals heeeeeeeeeeeeeeeey !!!!


Haha oh ik dacht dat er iets uit je mond kwam vallen/glijden, zoiets als in vocht of een voorwerp : p.

Maar hey, nog nooit van gehoord. Klinkt vreemd ja en kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent.

Is het dan niet iets om mee naar de dokter te gaan?

19-06-2007, 09:47

Citaat door 2_Heartbreak_3:


Amaai wete ik was dernet in de badkamer & ging mn haar effe wassen & liet het heeeeerlyk schuimen maar toen ik mn haar zat uit te spoelen voelde ik echt een enorme klap op mn nek??

Het was echt een soort van stoot op mn linkerzyde ; ik kon me effe niet bewegen & voelde letterlyk dat zelfs mn tong ervan verdoofd geraakte


Pas na een aantal minute kon ik me weer bewege & kryg ik wat uit mn keel mens het was zo pynlyk & het heeft me eerlyk gezegd beetje bang gemaakt

Heeft er iemand al zoiets dergelyks meegemaakt?? Want tegenwoordig hoor je de gekste verhalen !!!
Ik heb dit 2 x gehad de eertse keer wilde ik mijn haar weer naar achteren slaan en toe voelde ik echt een pijnlijke knal in mijn nek aan de zijkant, maar ik heb toen meer als een week niet mijn nek kunnnen bewegen.

2e x was ik aan het tandenpoetsen en toen ging ik waarschijnlijk hard tegen het uiterst achterste gedeelte van mijn wang en dat was als een elektrische schok en mijn lippen en tong en wang voelden helemaal verdoofd als met een verdoving, was heel bang dat het zou zou blijven staan maar het is binnen een kwartier weer goed gekomen.

Waarschijnlijk heb je een ietwat verkeerde beweging gemaakt..

19-06-2007, 10:06
Waarschijnlijk heb je een verkeerde beweging gemaakt....Of je hebt iemand wakker gemaakt

19-06-2007, 10:19
Dat zijn djinns die in de badkamer wonen, daarom is het niet goed om in de nacht warm water te gebruiken.

Ik denk dat een djinn zjnoen van je had gekregen en je daarom effe een paar stoten had uitgedeeld..

19-06-2007, 10:24

Citaat door latifa_soussia:
Dat zijn djinns die in de badkamer wonen, daarom is het niet goed om in de nacht warm water te gebruiken.

Ik denk dat een djinn zjnoen van je had gekregen en je daarom effe een paar stoten had uitgedeeld..



Ja, die afvoerputjes zijn hun huizen...en vooral als je warm.heet water gebruikt..Allah je7fad..

Wees gewaarschuwd

19-06-2007, 10:25


Dat is al die zwarte gal in je die er nu uitkomt. Wees blij, misschien wordt je ooit nog dat mooie witte blaadje dat je zo graag wilt zijn.

19-06-2007, 10:27

Citaat door Safah83:
Ja, die afvoerputjes zijn hun huizen...en vooral als je warm.heet water gebruikt..Allah je7fad..

Wees gewaarschuwd




Ja, jij had me ook een keer laten schrikken, toen ik een keer laat in de avond wou douchen...Ik voelde me toen echt bekeken....

In Marokko douche ik dus nooit na het el asr gebed, ben zwaaaar bang....

19-06-2007, 10:29

Citaat door latifa_soussia:
Ja, jij had me ook een keer laten schrikken, toen ik een keer laat in de avond wou douchen...Ik voelde me toen echt bekeken....

In Marokko douche ik dus nooit na het el asr gebed, ben zwaaaar bang....



Als je klokslag 00.00 gaat douchen dan vraag je om problemen

Schijnt ook dat ze als een groepje omjeheen zitten en naar je kijken tot je klaar bent

Pagina's : [1] 2 3