Bekijk volle/desktop versie : Help mij (auto van de zaak -->marokko) reisverzekering,creditcard, anwb, alles



Pagina's : [1] 2

18-06-2007, 18:25
Ik krijg een groter auto van de zaak, voor de gedurende periode dat ik met vakantie ben naar marokko.

Ik betaal maandelijks de bijtellingen, i
k heb nu geregeld:
machtiging van de leasemaatschappij
stempel kvk en een stempel consulaat du maroc.

maar hoe zit het met de reisverzekering, anwb (van mijn eigen auto), creditcard en andere belangrijke gegevens.
loopt dit niet via de leasemaatschappij of zie ik dit verkeerd
of moet je dit zelf regelen.

18-06-2007, 18:51



Citaat door powerfull:
Ik krijg een groter auto van de zaak, voor de gedurende periode dat ik met vakantie ben naar marokko.

Ik betaal maandelijks de bijtellingen, i
k heb nu geregeld:
machtiging van de leasemaatschappij
stempel kvk en een stempel consulaat du maroc.

maar hoe zit het met de reisverzekering, anwb (van mijn eigen auto), creditcard en andere belangrijke gegevens.
loopt dit niet via de leasemaatschappij of zie ik dit verkeerd
of moet je dit zelf regelen.


reisverzekering kan je dus nemen bij de anwb creditcard zit er als het goed is al een diefstal verzekering op of kan je nemen kijk maar wat je jaarlijks moet betalen voor je CC en wat zijn andere belangrijke gegevens

18-06-2007, 19:22

Citaat door yusuf1981:
reisverzekering kan je dus nemen bij de anwb creditcard zit er als het goed is al een diefstal verzekering op of kan je nemen kijk maar wat je jaarlijks moet betalen voor je CC en wat zijn andere belangrijke gegevens


mijn vraag is:
je krijgt een auto van een leasemaatschappij!
Dan is mijn vraag, ben je dan via hun verzekerd van een vervangende auto bij pech, diefstal etc. etc.
of gaat dit nog steeds via de anwb.

18-06-2007, 19:30
anwb heeft er helemaal niets mee te maken, leasemaatschappij zal je dan moeten voorzien van een vervangend voertuig je betaald sowieso geen verzekering dat doet je werkgever

18-06-2007, 19:33


logix nog wat.... die voorziet mensen zowel in het buitenland als in het binnenland met een vervangend voertuig

18-06-2007, 19:51

Citaat door yusuf1981:
anwb heeft er helemaal niets mee te maken, leasemaatschappij zal je dan moeten voorzien van een vervangend voertuig je betaald sowieso geen verzekering dat doet je werkgever


hoe staat het dan met de reisverzekering?
behoor je die dan wel zelf te nemen of gaat dit ook via je leasemaatschappij?
en de creditcard.
wat is jou ervaring hierin

graag wil ik van anderen ook horen hoe en wat

18-06-2007, 19:53
Je moet gewoon je groene kaart meenemen, auto is verzekerd op de naam van de leasemaatschappij.

18-06-2007, 20:07

Citaat door Zulfiqar:
Je moet gewoon je groene kaart meenemen, auto is verzekerd op de naam van de leasemaatschappij.


je hebt verschillende verzekeringen:
reisverzekering: gaat dit via je leasemaatschappij?
autoverzekering: gaat via je leasmaatschappij!
creditcard: is dit nodig bij een vervangende auto, als borg!!

18-06-2007, 20:13
groene kaart en kredietbrief is voldoende

18-06-2007, 20:25

Citaat door powerfull:
je hebt verschillende verzekeringen:
reisverzekering: gaat dit via je leasemaatschappij?
autoverzekering: gaat via je leasmaatschappij!
creditcard: is dit nodig bij een vervangende auto, als borg!!


reisverzekering moet je even navragen, maar ik heb dat gedaan via mijn zorgverzekering.
autoverzekering gaat idd via leasemaatschappij
je zal na moeten vragen bij je werknemer en/of leasemaatschappij wat je moet doen als je met pech onderweg komt te staan. je hebt volgens mij geen creditcard nodig want je leasemaatschappij regelt vervangend vervoer. bovendien acht ik de kans heel klein dat jij met je lease auto met pech onderweg komt te staan...gewoon goed olie en water van radiateur checken!! bandenprofiel en spanning. remvloeistofniveau, stuurbekrachtiging etc...

18-06-2007, 21:27

Citaat door Zulfiqar:
reisverzekering moet je even navragen, maar ik heb dat gedaan via mijn zorgverzekering.
autoverzekering gaat idd via leasemaatschappij
je zal na moeten vragen bij je werknemer en/of leasemaatschappij wat je moet doen als je met pech onderweg komt te staan. je hebt volgens mij geen creditcard nodig want je leasemaatschappij regelt vervangend vervoer. bovendien acht ik de kans heel klein dat jij met je lease auto met pech onderweg komt te staan...gewoon goed olie en water van radiateur checken!! bandenprofiel en spanning. remvloeistofniveau, stuurbekrachtiging etc...


wat zijn de kosten van de reisverzekering bij je zorgverzekeraar en wat kost dat?

18-06-2007, 21:33
wat een geklets wat heeft een reisverz. nou te maken met een leaseauto?

Je moet wel degelijk een reisverz. nemen anders ben je gewoon de pineut.

Je gaat naar Marokko dus de kosten zijn bij ons 45 euro per jaar voor een reisverz.

18-06-2007, 21:51



Citaat door powerfull:
wat zijn de kosten van de reisverzekering bij je zorgverzekeraar en wat kost dat?

je hebt zowiezo geen recht op vervangend vervoer in marokko. Mocht je pech hebben in europa dan krijg je vervangend vervoer maar dan mag je europa ook niet uit.


Iik werk als verzekeringsadviseur bij de anwb

19-06-2007, 12:15
@Devil je kan in Marokko geen vervangend vervoer krijgen van de ANWB dat klopt maar stel je hebt pech in Spanje dan krijg je vervangend vervoer en wordt je auto terug gebracht naar NL en jij kan met het vervangend vervoer gewoon richting Marokko

19-06-2007, 14:17

Citaat door powerfull:
wat zijn de kosten van de reisverzekering bij je zorgverzekeraar en wat kost dat?


Ik d8 ongeveer 5 euro per maand. Dat zul je ff moeten navragen

Pagina's : [1] 2