Bekijk volle/desktop versie : mashallah mekka op ketnet te zien

05-08-2002, 21:17
masshallah mekka op ketnet te zien
Al salaam 3leikum Wa Ra7matuhlah Wa Brakatuh Wa Salatu Wa Salaam 3la Muhammad Al Nabie Al Ameen Sala Lahie 3leihie Wa Salam Taslima Kathira 3la Man Taba3ahoe Bie Ihsana Il Youm Al Youb3atoen Wa 3la As7habihie Azma3ien, wa ba3d,

bismillah elrahmanie elrahiemie,,,,

mashallah net was er zo iets moois op ketnet te zien een belgische zender dat mijn ogen in tranen vielen .

je zag de pelgrims tocht, mashallaaaaaaaaaaaaaaaaaah niet normaal zo moooi, hoe die moslimmers samen een zijn, en wat ze voor allah swt over hebben, mashallah echt gewoon zo mooooooooooi he

ik verlang daar zo erg na, ketnet deed een reportage daarover zij waren de eerste koffaars die dat mochten uitzenden, er werdt zelfs een kruistocht over de terrosisme gehouden, mashallah zo mooi zo hartverwarmdt, echt dat je normaal gelijk daar naar toe wilt gaan.

ze hebben zelfs de grot afgebeeld waar onze profeet sws zijn koran kreeg overhoordt door jebriel, mashallah mashallah.....

subhannallah hoeveel moslimmers terwereld daar allemaal naar toe gaan en hoe we daar een worden mashallahaaaaaaaaaaaaaaaaah snik snik,

elgheer inshallah,

moge allah ons alle moslims daar naar toe brengen een keer in ons leven....

khadija

05-08-2002, 21:19

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
ik heb het opgenomen, erg aangrijpend en zeker uniek , nog nooit eerder vertoond !
mashallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah broeder mashallaaaaaaaaaaaaaaah stuur copie naar mijn thuis broeder mashallaaaaaaaaah

06-08-2002, 00:40
Je had natuurlijk ook naar de herhaling kunnen kijken, zoals ik heb gedaan
Maar massallah, echt mooi.

06-08-2002, 10:44
Weet je ik ben er niet helemaal zo blij mee. De reportage had de naam " op bezoek bij Allah".
Vanaf de titel geven ze de niet-moslims al een verkeerd beeld. Net of Allah in de Kabah woont.
Als ik de repotage zonder Islamitische kennis had gezien zou dat mijn uitkomst zijn geweest. Weet waaron ze dat zo doen. Om de mensen een beeld te geven dat de moslim stom zijn.

06-08-2002, 23:05

Citaat:
Origineel gepost door Waleed
Weet je ik ben er niet helemaal zo blij mee. De reportage had de naam " op bezoek bij Allah".
Vanaf de titel geven ze de niet-moslims al een verkeerd beeld. Net of Allah in de Kabah woont.
Als ik de repotage zonder Islamitische kennis had gezien zou dat mijn uitkomst zijn geweest. Weet waaron ze dat zo doen. Om de mensen een beeld te geven dat de moslim stom zijn.
haha waleed mashalalh heb je die ook al gezienok je hebt gelijk de tekst sloeg nergens opmaar alleen het zien van mekka subhannallah zo mooi ik wil daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ... mashallah
broeder ik houd van je om willen van allah swt

je zustertje fi dien. k

07-08-2002, 14:27
Salam mo3alikoum Wr Wb broeders en zuster in het geloof

Ik heb zo een beetje zitten lezen over Mekka, hoe mooi het wel niet is, nou ik zal jullie vertellen hoe mooi het op tv is, maar in werkelijkheid is het onbeschrijfelijk!!!Masa-allah gewoon, wallahi als je voor de Ka'ba staat dan weet je niet wat je ziet!! Ik ben pas geweest, heb de 3omra gedaan, als mensen aan mij vragen hoe het was, kan ik alleen zeggen ga er heen en zie!!het is onbeschrijfelijk, de moskee, het land en de mensen wallahie masa-allah!!Ik ben er twee weken gebleven en toen ik hier terug was, had ik echt zo iets van wat doe ik hier???? maar gair insallah!! Mochten jullie ooit de kans van Allah swt krijgen om er naar toe te gaan, twijfel dan niet!!

Wasalam

07-08-2002, 19:22

Citaat:
Origineel gepost door Tissar
Assalam mo alaikom ja igwaan wa agawaat

O nee dan heb ik het gemist, en wanneer was dat?
Ik ben iemand dat niet veel tv kijkt, maar ben ook van België.
Ik zou zo graag ook een kopie daarvan willen. Is dat mogelijk?
Ik wil erzelfs voor betalen. Islam betekent alles voor mij, we komen er dagelijks, elk minuut second van de dag in aanmerking.
Ik kijk wel iedere zondag om 12uur s'middags op nederland 1, Nederlandse Moslim Omroep, moeten jullie echt kijken en s'vrijdagsvoormiddag is het herhaling, maar dat kan ik jammer genoeg niet zien want dan zit ik op mijn werk.
Ik ben blij dat er ook over Islam wordt gesproken, want tegenwoordig houden de mensen alleen met andere zakens bezig en te weinig over Islam en dat maakt me heel triestig.
Moge Allah van alle broeders en zusters een goede moslim maken

Wa assalam mo alaikom wa rahmato allah wa barakatohoe

Groetjes vanuit
howwwwwwww howwwwwwww howwwwww waarom voor betalen de islam is niet te koop mijn zuster als het een goede broeder is doe thij het fisabillah voor jou ,, elgheer inshallah is niet aanvallend bedoeld maar inshallah snap je wat ik bedoel

de islam moet vrijuit komen en gratis......

08-08-2002, 14:53

Citaat:
Origineel gepost door Tissar
Assalam mo alaikom beste zuster Almomina

Ik wil jou hartelijk bedanken voor je reactie. Ik heb je een privé bericht of mailtje gestuurd.
En moge Allah van jou en alle moslims op het rechte pad leiden.
Wa assalam mo alaikom
allikiome salam zuster
sorry ik heb niets gekregen op mijn pm mail elgheer inshallah

graag gedaan zussie ik houd van je om wille van allahb swt

09-08-2002, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Je had natuurlijk ook naar de herhaling kunnen kijken, zoals ik heb gedaan
Maar massallah, echt mooi.
wordt het niet heeeel toevallig nog een keer herhaald??????
zo ja, please let me know!!!

09-08-2002, 09:33
Ja, heb het ook gezien en vond het erg schoon

Het was gewoon prachtig, had op gegeven moment wel medelijden met die man die helemaal te voet was gekomen (hij zei toch dat hij over de 2000 âā¬ had betaald voor vervoer en overnachting maar dat het niet goed geregeld was bij hem)
maar dat ander koppel dat in het begin alleen maar Frans sprak en op het einde alleen maar Arabisch dat was echt bekeren!!!

Kreeg echt kippevel!!! Was gewoon heeeeee..........l mooi!

09-08-2002, 17:58
salam mo3alikoum Wr Wb

ik ben het gedeeltelijk eens met broeder, de koran recitatie is zeer zeker mooi, jammer dat het niet wat langer duurt dan die paar minuten maar gair insallah. Maar eerlijk waar soms worden er dingen uitgezonden dan denk ik bij mijn zelf ik weet niet wat jullie onder islam verstaan, maar dan klopt het echt niet. Een voorbeeld hiervan is muziek. Ook met dat andalusishe (weet niet hoe je het schrijft) muziek enzo. Er worden vaak uitzendingen uitgezonden die weinig met de islam te maken hebben, of wel wat messchien maar niet dat je denkt van ' o ik word er echt wijzer van'. Het is maar waar je van houd, ik kijk alleen maar als het me echt interreseert.

Waslam mo3alikoum

zuster in het geloof