Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksreis egypte



Pagina's : [1] 2

18-06-2007, 16:26
Slm,

Ik ben van plan om in oktober Inchallah naar egypte te gaan maar weet alleen niet waar in egypte? Sharm el Sheikh/Cairo/hurghada of Luxor Dus dames deel je ervaringen met me

Gr Fatima

18-06-2007, 22:24


hurghada og in iskindiriya

18-06-2007, 22:43
ahhh leuk meid ik ook in oktober incha allah... dus mijn vraag is waar is het dan nog lekker warm... we wouden eerst naar turkije maar dan is het er maar 20/23 graden
niet echt lekker om te zonnen en te zwemmen enz

18-06-2007, 22:48
Up!!! Wij willen ook naar Egypte!

18-06-2007, 22:49


Soutjuh, wij trouwen op dezelfde dag

19-06-2007, 09:21
héé wou ook inshallah in oktober gaan..grappig..ma hoe zit het met de prijzen..hoop dat het niet te duur zal worden

19-06-2007, 09:25
in oktober is het rond de 29 graden Qua prijzen is het 520 euro ongeveer per persoon en daar zit dan ticket en 8 dagen hotel bij

19-06-2007, 09:29
ik zal je zeggen er is weinig aan in hurgada alleen maar russen! chagarijnige egyptenaren die je ontbijt maken, ze vallen je op straat zoooo lastig vooral als je arabier bent..
alle winkels verkopen alleen maar watepijpen echt waar!

Het enige wat er mooi is is de strand wel vol met russen en het weer en je kunt er lekker eten..

19-06-2007, 09:42

Citaat door nouria100:
ik zal je zeggen er is weinig aan in hurgada alleen maar russen! chagarijnige egyptenaren die je ontbijt maken, ze vallen je op straat zoooo lastig vooral als je arabier bent..
alle winkels verkopen alleen maar watepijpen echt waar!

Het enige wat er mooi is is de strand wel vol met russen en het weer en je kunt er lekker eten..



Oke hurghada valt dus af Ben je nog andere plaatsen geweest in egypte Of liggen ze allemaal wel bij elkaar in de buurt

19-06-2007, 09:59
Up!! Wij willen ook naar Egypte.........

19-06-2007, 10:03
sahri sjemelie of ras sudr is echt de bom ik heb echt ervaring

19-06-2007, 10:05

Citaat door nadiaensara:
sahri sjemelie of ras sudr is echt de bom ik heb echt ervaring



in welke plaats ligt dat en wat kan je daar allemaal doen

Ik maak jullie volgens mij gek met al me vragen

19-06-2007, 10:11



Citaat door Fatima22:
in welke plaats ligt dat en wat kan je daar allemaal doen

Ik maak jullie volgens mij gek met al me vragen

nee hoor dat ligt in de rode zee kijk typ bij google afbeeldingen ras sudr in en je zal zien hoe het eruit ziet is 2 uur van cairo vandaan

19-06-2007, 10:12
hurguda is idd niks aan. sharm el sheikh is wel heeel mooi, en ook genoeg te doen.mijn nicht is er vorig jaar heen geweest, ze vond het geweldig. wel heel warm, omdat het in de woestijn ligt.wij (mijn man en ik)gaan volgende week naar sharm el sheikh, geen huwlijksreis hoor, we zijn al 3.5jaar getrouwd.
Maar sharm el sheikh wordt door veel mensen aangeraden, als je in oktober gaat kom je ongeveer op een bedrag uit van 1000 euro met z'n 2en, dat is vlucht en hotel voor 8dagen.eventueel ontbijt enz.

19-06-2007, 10:16

Citaat door medina25:
hurguda is idd niks aan. sharm el sheikh is wel heeel mooi, en ook genoeg te doen.mijn nicht is er vorig jaar heen geweest, ze vond het geweldig. wel heel warm, omdat het in de woestijn ligt.wij (mijn man en ik)gaan volgende week naar sharm el sheikh, geen huwlijksreis hoor, we zijn al 3.5jaar getrouwd.
Maar sharm el sheikh wordt door veel mensen aangeraden, als je in oktober gaat kom je ongeveer op een bedrag uit van 1000 euro met z'n 2en, dat is vlucht en hotel voor 8dagen.eventueel ontbijt enz.

jeps probeer ras sudr helemaal rustig daar is niemand heeerlijk een perfecte plek voor de huwelijksreis

Pagina's : [1] 2