Bekijk volle/desktop versie : Mama's...Please help me out!!!

Pagina's : [1] 2

17-06-2007, 19:02
Hey ladies...

Ik heb een vervelend probleem....

Sharif wil niet meer in de buggy zitten... Nu hij kan lopen vertikt hij het om te zitten! Ik probeer hem met van alles af te leiden, geef hem speeltjes in de handen, probeer hem te laten lachen door de buggy te schudden enz... Hij vind het even heel leuk, en daarna kan ik proberen wat ik wil...Maar hij moet en zal eruit!!!

Hij blijft net zo lang doorhuilen totdat ik hem eruit haal. Ik heb heel vaak geprobeerd om hem te negeren en door te laten huilen totdat hij vanzelf stil is...maar dan gaat hij net zo lang door totdat hij er zowat van stikt! Hij stopt gewoon echt niet...

En dan heb je nog al die mensen die je boos aankijken...en die geiriteerd zijn...! Pfff....Ik ben ten einde raad...Help me please!!!!

Wie heeft er een goude tip???

17-06-2007, 19:06

oe dat is wel erg vervelend idd. laat hem anders eerst eventjes uit de buggy ( in de hoop dat ie moe wordt) en zet hem er dan weer in

sterkte meid

ps hoe komt het dat ie er zo graag uit wil? ik bedoel wat was de aanleiding

17-06-2007, 19:12

Citaat door xxamiraxx:
oe dat is wel erg vervelend idd. laat hem anders eerst eventjes uit de buggy ( in de hoop dat ie moe wordt) en zet hem er dan weer in

sterkte meid

ps hoe komt het dat ie er zo graag uit wil? ik bedoel wat was de aanleiding

Ik weet echt niet hoe het komt dat hij er nu persee uit wil!!!

En als ik hem eerst laat lopen, dan krijg ik helemaal niet meer in de buggy...En hij word echt niet moe!!! Anders hij gaat wel verder kruipen..of op de grond zitten.. Maar in de buggy...Ho maar!!!

17-06-2007, 19:23
wat vervelend! streng toespreken heeft waarschijnlijk ook geen zin ofwel? ik weet niet hoe je het normaal aanpakt als ie iets doet wat jij liever niet hebt! helpt dat dan wel

17-06-2007, 19:33

Citaat door aardbeitje:
Hey ladies...

Ik heb een vervelend probleem....

Sharif wil niet meer in de buggy zitten... Nu hij kan lopen vertikt hij het om te zitten! Ik probeer hem met van alles af te leiden, geef hem speeltjes in de handen, probeer hem te laten lachen door de buggy te schudden enz... Hij vind het even heel leuk, en daarna kan ik proberen wat ik wil...Maar hij moet en zal eruit!!!

Hij blijft net zo lang doorhuilen totdat ik hem eruit haal. Ik heb heel vaak geprobeerd om hem te negeren en door te laten huilen totdat hij vanzelf stil is...maar dan gaat hij net zo lang door totdat hij er zowat van stikt! Hij stopt gewoon echt niet...

En dan heb je nog al die mensen die je boos aankijken...en die geiriteerd zijn...! Pfff....Ik ben ten einde raad...Help me please!!!!

Wie heeft er een goude tip???

Eerlijk is eerlijk er was laatst ook zo een vrouw in de bus en haar kind ging schreeuwen voor der leven omdat ze niet in de buggy wou zitten, vond het zwaar irritant want ik stond naast der dus dat kind zat ook te schoppen tegen mij en de buggy vond het irritant en ook zo zielig voor die moeder want ze wist niet wat te doen meskiena
TOen keek ik tarik aan en dacjh ik ohh shit binnekort krijg ik dat ook
Eerlijk ik zou niet weten wat je aan te raden, zou ook niet weten wat te doen eerlijk gezegd

17-06-2007, 19:50
Streng toespreken, boos aankijken...helpt echt niet!

En amp...Het is ook irri... En soms schaam ik me kapot!!!

Mijn kleine sharif veranderd langzamerhand in een koppige peuter met een sterke eigen wil!!!

Ik heb de hulp van de nanny nodig

17-06-2007, 19:56
je kunt het ook anders bekijken, misschien gaat het lopen wel goed en kun je ook op die manier wandelen, of gaat het om het winkelen, dat je met hem afspreekt wandelen is ok maar in de winkel ga je zitten, heb het eigenlijk nooit zo extreem meegemaakt om eerlijk te zijn

succes en je moet gewoon schijt hebben aan alle mensen, iedereen maakt het wel eens mee
ik irritteer me daar wel eens aan, mensen die je scheef aankijken omdat je kind huilt alsof ze zelf nooit kind zijn geweest

17-06-2007, 20:01

Citaat door 3anood:
je kunt het ook anders bekijken, misschien gaat het lopen wel goed en kun je ook op die manier wandelen, of gaat het om het winkelen, dat je met hem afspreekt wandelen is ok maar in de winkel ga je zitten, heb het eigenlijk nooit zo extreem meegemaakt om eerlijk te zijn

Hoe doe je dat ?

17-06-2007, 20:01
Thanks voor je reactie!

Sharif is nog maar 16 maanden, dus hij begrijpt de helft niet!! En het lopen gaat ook nog steeds niet goed..

Hij loopt even, valt weer...gaat verder kruipen...gaat weer verder lopen, gaat weer even zitten...

Dus als ik ga winkelen ben ik de hele dag bezig met sharif die niet weet wat hij wil...

17-06-2007, 20:20
hier nog een met hetzelfde probleem
het is echt heel stom, want bij mij blijft ze doorhuilen totdat ze haar zin krijgt, maar als haar papa hij maar aankijkt, is ze stil
ik probeer het maar op te lossen door haar te drinken (water of sap) te geven en soms mag ze eruit onder de voorwaarde dat ze de buggy vasthoudt (maar ja, dat houdt ze altijd maar even vol) en in het uiterste geval, ga ik weer richting huis

17-06-2007, 20:29

Citaat door noelle:
hier nog een met hetzelfde probleem
het is echt heel stom, want bij mij blijft ze doorhuilen totdat ze haar zin krijgt, maar als haar papa hij maar aankijkt, is ze stil
ik probeer het maar op te lossen door haar te drinken (water of sap) te geven en soms mag ze eruit onder de voorwaarde dat ze de buggy vasthoudt (maar ja, dat houdt ze altijd maar even vol) en in het uiterste geval, ga ik weer richting huis

Oooh verschrikkelijk he....

Ik probeer hem ook te sussen met een drankje of een koekje ofzo...Maar die gooit hij 5 kilometer verder....

17-06-2007, 20:39
Koop zo'n speelgoed hondje, zo een die kan lopen en bind hem vast met een touwtje aan zn buggy dat die hond zeg maar voor jullie loopt, van de spannig blijft sharif wel in zn buggy zitten om te kijken hoe de hond voor hem loopt

Sorry dat is enige wat ik kan bedenken, ik weet dat het lastig is subhanallah onze moeders hadden het ook moeilijk met ons. Je enige oplossing nu is denk ik geduld hebben en wachten tot dat hij normaal kan lopen...

Allah yekhalih lek

17-06-2007, 20:44

Haha, die Sharif toch! Nee zussie, ik zou het ook niet weten. Hadden mijn kids niet. Die bleven gewoon zitten. Nu ze wat ouder zijn gaan ze ruzie maken om wie er juist in de buggy gaat zitten.

17-06-2007, 20:49

Citaat door een_Rotterdamse:
Haha, die Sharif toch! Nee zussie, ik zou het ook niet weten. Hadden mijn kids niet. Die bleven gewoon zitten. Nu ze wat ouder zijn gaan ze ruzie maken om wie er juist in de buggy gaat zitten.

Tja sharif is een mix van manal en ayoub....

Maar goed! Had vandaag bijna nanny geweest voor je kids...Jouw manlief die wou ervandoor

Maar ik ben als de sodemieter terug gereden naar utrecht

17-06-2007, 20:54

Citaat door aardbeitje:
Tja sharif is een mix van manal en ayoub....

Maar goed! Had vandaag bijna nanny geweest voor je kids...Jouw manlief die wou ervandoor

Maar ik ben als de sodemieter terug gereden naar utrecht

Was je net hier in Rotterdam? Haha, ja tuurlijk, die dacht, das makkelijk. Vrouw naar Amsterdam, haar zusje hier in Rotterdam, dan kan ik weg. Haha, hij heeft wel mijn avond verpest want hij moest om 20.00 uur lessen. Dus ik ben vroeg teruggekomen.

Hoe vind Charif het trouwens op de creche?

Pagina's : [1] 2