Bekijk volle/desktop versie : Ik ben VERLIEFD geworden op een Nl Jongen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

26-09-2003, 10:41
en hij vindt mij ook leuk mah ik heb er zo'n raar gevoel bij. We willen met elkaar samenwonen mah jah mijn ouders....
Ze weten nog van niks en ik ben pas 17... word bijna 18...

26-09-2003, 10:51


3mel 3aklek a l3aila, lah ihdiek!

BlaBla

26-09-2003, 10:56
Ben je een moslima???

26-09-2003, 10:58
Meid als ik jou was zou ik alle voors en tegens met elkaar in overweging brengen. Want laten we eerlijk zijn je verliest meer dan dat je ermee wint! Probeer je gevoelens te onderdrukken ja het klinkt zo simpel maar ik weet dat dat niet zo is...
Dus denk er goed over na voordat je dingen doet waar je de rest van je leven spijt van zult hebben....of niet maar dat betwijfel ik.

26-09-2003, 13:33



Citaat:
Origineel gepost door selima16
en hij vindt mij ook leuk mah ik heb er zo'n raar gevoel bij. We willen met elkaar samenwonen mah jah mijn ouders....
Ze weten nog van niks en ik ben pas 17... word bijna 18...
Ooooooooh ben je gek samenwonen met een nl, ga je studie afmaken en wacht op de moslimse ware jacob yallah zied soekti ya elhamka

26-09-2003, 13:34
msa4tik.
leuk dat je ons dat meededeelt. en wat moeten wij daarmee??
dat is toch iets van jezelf?



bousa

26-09-2003, 13:39

Citaat:
Origineel gepost door selima16
en hij vindt mij ook leuk mah ik heb er zo'n raar gevoel bij. We willen met elkaar samenwonen mah jah mijn ouders....
Ze weten nog van niks en ik ben pas 17... word bijna 18...
Lieve schat,

17 jaar en samenwonen.............dat is hetzelfde als trouwen, of al op die leeftijd zwanger worden. Het maakt niet uit dat het een Nederlander is!!!! Maar denk eerst goed na, voor dat je zo'n grote stap maakt!!


26-09-2003, 13:54
Meid je bent nog super jong, je zit in de groei van je leven en je bent nu al van plan te gaan samenwonen??? Sorry hoor, maar dat is een hele grote stap die je neemt.... zoals Diesel49 al zei. Denk heel goed na meid, je kan toch ook een relatie hebben zonder te gaan samenwonen....

Meid, think before you act!!!

29-09-2003, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door Noa
Meid als ik jou was zou ik alle voors en tegens met elkaar in overweging brengen. Want laten we eerlijk zijn je verliest meer dan dat je ermee wint! Probeer je gevoelens te onderdrukken ja het klinkt zo simpel maar ik weet dat dat niet zo is...
Dus denk er goed over na voordat je dingen doet waar je de rest van je leven spijt van zult hebben....of niet maar dat betwijfel ik.
Ik weet dat ik goed moet nadenken daarom heb ik jullie ook om een reactie gevraagd en er zijn altijd wel een paar goede reacties bij die ik goed kan gebruiken. Ik ben verliefd.... heel erg mah ik weet ook wel dat ik niet meteen kan samenwonen en ik ben ook niet met hem naar bed geweest ofzo... ik weet wel waar mijn grenzen zitten. We hebben heel veel gepraat en hij wil net als ik wachten tot de huwelijksnacht. HIj wil ook moslim worden.

29-09-2003, 10:46
ik ben ook verliefd op een niet marokkaanse, maar wel moslim!

meissie vind je samenwonen niet een beetje te snel?
als hij van je houdt, dan wordt hij moslim en gaan trouwen. alleen dan kunnen jullie samenwonen.
maare je bent nog jong, dus take it easy

29-09-2003, 10:55
ja we hebben besloten het nog een paar maanden te geven (van het samenwonen) want hij is nog aan het studeren ensoh... mah we weten het allebei 100% zeker dus..

29-09-2003, 10:56
Als hij echt van plan is om moslim te worden en echt van jou houdt, dan zal hij op jou wachten. Je moet het eerst zien dan geloven, voordat je aan die dingen denkt...

Boussa Faiza

29-09-2003, 10:59


wat moet ik eerst zien??? Ik zie dat hij van mij houdt iedereen in mijn omgeving die het weet ziet dat ook.... maar toch bedankt voor je reactie je geeft me tenminste hoop..

29-09-2003, 11:06
Lieve selima...
Ik zou ervoor gaan je moet niet aan je omgeving denken of de marokkaanse gemeenschap als je weet dat jullie van elkaar houden en hij moslim wil worden is er niets aan de hand... Heel veel succes in je leven en ik hoop dat je de goede beslissing maakt....

29-09-2003, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door selima16
wat moet ik eerst zien??? Ik zie dat hij van mij houdt iedereen in mijn omgeving die het weet ziet dat ook.... maar toch bedankt voor je reactie je geeft me tenminste hoop..
Ik geloof je direct als je zegt dat hij van je houdt, maar je moet ook aan de gevolgen denken die er kunnen ontstaan.
Het is en blijft natuurlijk je eigen keus, en alleen jij en je vriend kunnen daarover beslissen.
Ik zie dat jullie echt gek op elkaar zijn en Incha Allah gaat het ook allemaal goedkomen!!!

Thallay en doe het rustig aan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9