Bekijk volle/desktop versie : Help(tips) Last van acne

17-06-2007, 14:13
Salaamoe 3alaikom mensen

Heb de laatste tijd erg veel last van acne(puistjes) Ik ben 20 jaar ben zovaak naar de dokter gegaan hij heeft me zoveel gegeven maar niets heeft geholpen. Dus vroeg ik me af of iemand ook hetzelfde probleem heeft en wat jij ertegen gebruikt.

En heeft iemand tips???

17-06-2007, 14:40

Mijn zusje heeft ook erg veel last van acne. Zij heeft ClearSkin gekocht bij de kruidvat. Dat is water met alcohol voor bacteriën. Het heeft erg veel geholpen bij haar, maar weg is het niet. Je hebt ook andere merken.

Ik ken een meisje die van de dokter Roaccutane heeft gehad. Haar gezicht is nu echt mooi egaal. Je moet maar eens aan je dokter vragen om dat recept.

Het heeft wel nare effecten heb ik gehoord, maar dat is tijdelijk.

Succes..

17-06-2007, 14:44
Ik heb daar ook heel erg last van gehad, had een soort van roller van de huisarts gekregen tegen Acne, alhamdollilah het heeft echt geholpen. Ik weet alleen niet meer hoe het heet, een bezoekje aan de huisarts / en of de dermatoloog ( als het heeel erg is ) kan van pas komen!

Succes!

17-06-2007, 14:54
Een handig marokkaanse zeepje helpt ook heel erg!!

Het is een bruinachtige zeep. In het Tmazight noemen wij het sabon an Azrou.

Het is meestal ook hier in NL te verkrijgen bij marokaanse winkeltjes.

17-06-2007, 15:40

Citaat door yousef84:
Salaamoe 3alaikom mensen

Heb de laatste tijd erg veel last van acne(puistjes) Ik ben 20 jaar ben zovaak naar de dokter gegaan hij heeft me zoveel gegeven maar niets heeft geholpen. Dus vroeg ik me af of iemand ook hetzelfde probleem heeft en wat jij ertegen gebruikt.

En heeft iemand tips???

Salam aleikom broeder

Welke producten heeft hij je gegeven? Maak anders een afspraak bij de dermatoloog. Mijn broertje heeft er ook een tijdje last van gehad. Nu heeft hij er bijna geen last van. Ik zal eens kijken wat hij gebruikt. Veel water drinken is ook heel erg belangrijk. Het zuivert namelijk je huid !

17-06-2007, 17:38

Citaat door maroc_angel1986:
Een handig marokkaanse zeepje helpt ook heel erg!!

Het is een bruinachtige zeep. In het Tmazight noemen wij het sabon an Azrou.

Het is meestal ook hier in NL te verkrijgen bij marokaanse winkeltjes.

Bedankt voor de tip zuster ik weet welke zeep je bedoeldt het is nogal een grote blokje.
maar ik kreeg te horen dat als je met zeep wast dat je dan een droge huid krijgt en daardoor meer puistjes ontstaan wallahoe a3lam

17-06-2007, 17:50

Citaat door moeilyk_:
Salam aleikom broeder

Welke producten heeft hij je gegeven? Maak anders een afspraak bij de dermatoloog. Mijn broertje heeft er ook een tijdje last van gehad. Nu heeft hij er bijna geen last van. Ik zal eens kijken wat hij gebruikt. Veel water drinken is ook heel erg belangrijk. Het zuivert namelijk je huid !

Wa3alaikom oesalaam,

bedankt voor de tips broeders en zusters,

Ik heb zelf van de doktor een kuur gekregen(Isotrinoíne) die ongeveer na 3 maanden zou moeten werken. Ik gebruik het nu al 2 maanden bijna maar er is niet veel veranderd het lijkt wel of het erger is geworden.

17-06-2007, 17:54

Citaat door yousef84:
Wa3alaikom oesalaam,

bedankt voor de tips broeders en zusters,

Ik heb zelf van de doktor een kuur gekregen(Isotrinoíne) die ongeveer na 3 maanden zou moeten werken. Ik gebruik het nu al 2 maanden bijna maar er is niet veel veranderd het lijkt wel of het erger is geworden.

Dat is Roaccutane waar een andere zuster het al over had. Nadeel daarvan is zoals je al zegt dat het vaak eerst erger word voordat het beter word.