Bekijk volle/desktop versie : Wie bezit er Geen dIplomas...!!!!



17-06-2007, 13:49
en weet ook niet wat ie moet doen...
elke opleiding die ik doe lukt me niet...
heb een hekel aan sgool ben geiriteert in de klas...
en werke is ook niks voor mij...wejew
heb zo veel testen gedaan en weet nog steeds niet wat voor opleiding ik wil of zou kunnen doen.................

wie heeft dit nog meer...??

17-06-2007, 14:54



Citaat door gmilia18:
en weet ook niet wat ie moet doen...
elke opleiding die ik doe lukt me niet...
heb een hekel aan sgool ben geiriteert in de klas...
en werke is ook niks voor mij...wejew
heb zo veel testen gedaan en weet nog steeds niet wat voor opleiding ik wil of zou kunnen doen.................

wie heeft dit nog meer...??


Misschien iets minder Red Bull drinken............
zoals in de Avatar staat.

Of ga eens naar plaatsen waar veel "hangjongeren " aanwezig zijn en vraag het daar eens aan....................die hebben hetzelfde als U.

Elke opleiding lukt niet..............
Hekel aan school.....................
Werken is niks voor U.............
Al zoveel testen gedaan.........

En wie is daar schuldig aan ?

17-06-2007, 22:29
Doe gewoon een praktijkopleiding. Dat past misschien veel beter bij je.

18-06-2007, 09:07

Citaat door gmilia18:
en weet ook niet wat ie moet doen...
elke opleiding die ik doe lukt me niet...
heb een hekel aan sgool ben geiriteert in de klas...
en werke is ook niks voor mij...wejew
heb zo veel testen gedaan en weet nog steeds niet wat voor opleiding ik wil of zou kunnen doen.................

wie heeft dit nog meer...??



Salaam,

Gmilia18, ik vraag me af of jongeren die hetzelfde probleem als jou hebben een bijdrage kunnen leveren door hun ervaringen ook te delen. Jullie zouden immers dezelfde problemen hebben en dus door de bomen het bos niet meer zien.

Wat mij nl. opvalt is dat je in je laatste zin het woord "kunnen" noemt. Met andere woorden Gmilia18: jou 'kunnen' is heel belangrijk als dat in je aanwezig is, omdat dat ook je motivatie is. Maar daarvoor zou je eerst bij jezelf moeten achterhalen wat voor opleiding je echt wilt, waar je interesse naar uitgaat. En veel testen maken, verschillende opleidingen volgen en afhaken, maakt de twijfel in jou alleen maar groter. Je kunt je beter richten als je het niet weet (als je erg twijfelt/ niet weet welke opleiding bij jou past) op een uitgebreide test waarbij jouw verschillende inzichten, interesses, persoonlijkheid naar voren komt, als het goed is zou je dan daarin herkenning kunnen zien. En verschillende opleidingen, diverse testen en twijfel/ onzekerheid, vormen niet de basis tot het succesvol afronden van een opleiding, maar je motivatie en enthousiasme voor een opleiding. Vandaaruit kun je weer kijken of je een opleiding in deeltijd of voltijd wilt volgen, of je eerder iemand bent die theorie en praktijk samen wilt. Er zijn tegenwoordig veel mogelijkheden, aan de mogelijkheden ligt het niet.

Je denkt dat je het niet kunt, dat je geen zin hebt, maar je bent aan de andere wel bereidt om testen te maken en aan verschillende opleidingen te beginnen. Dus: je wilt wel, alleen is je motivatie er niet en dan is maar de vraag of je bij de juiste opleiding zit.

Misschien geeft dit je iets meer inzicht om anders tegen jouw keuzes aan te kijken.

Succes verder.

Beslama

18-06-2007, 12:22


Ik heb ook een hekel aan school!
Je bent niet de enigste! ... Maar ik blijf doorstuderen! ook al vind ik het niks!
Hoe moet het later dan ... ik wil onafhankelijk zijn!
En niet zeggen maakt niet uit ik trouw toch wel bla bla

18-06-2007, 13:59

Citaat door gmilia18:
en weet ook niet wat ie moet doen...
elke opleiding die ik doe lukt me niet...
heb een hekel aan sgool ben geiriteert in de klas...
en werke is ook niks voor mij...wejew
heb zo veel testen gedaan en weet nog steeds niet wat voor opleiding ik wil of zou kunnen doen.................

wie heeft dit nog meer...??




ik weet wat je bedoeld meid
zit in de dezelfde situatie, als je t leuk vindt kan je mij pm'en kunnen we erover praten

18-06-2007, 15:45
doe anders een kappersopleiding ofzo.. of in de zorg werken daar hoef je ook niet voor theorie voor te leren..

18-06-2007, 15:57
meid...als je mooi bent, maak daar gebruik van

zoek een hard werkende man.

is een idee

18-06-2007, 18:43

Citaat door fafafa:
meid...als je mooi bent, maak daar gebruik van

zoek een hard werkende man.

is een idee


Wat heb je nu aan "als je mooi bent "en stom en dom bent.............

En zoek een hardwerkende man ???? Zijn die er dan nog ?