Bekijk volle/desktop versie : Update: Leugen van een Rafida



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-06-2007, 02:05
Salam Aleykum

Aangezien de bende shi's die hier propageren mij op "negeer" hebben gezet, wil ik toch bepaalde kwesties openlijk aanhet licht brengen. Een publiekelijke vernedering is in zo een geval vereist.

Een shia genaamd kadhim zegt het volgende, in deze topic.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1430026&page=25


Citaat:


Wat zeg je van dat de profeet die in zijn huis naar vrouwen keek die dansten (ongesluierd). Abubakr kwam binnen en zag wat er te zien was en ging zitten vond ie leuk natuurlijk waarom ook niet als man vind ik dat ook leuk, toen kwam umar en deed hetzelfde ik vergeet erbij te zeggen dat Aicha ook bij was en ongesluierd en de profeet astaghfirullah met zijn hand op de dijen van aicha zat. Ik neem aan dat abubakr haar vader is maar hoe zit aicha ongesluierd in één kamer met umar? Nu komt het: Toen kwam othman ibn 3affaan binnen en oh glorie de profeet stond ineens recht en joeg de harem de kamer uit en aicha zocht haar bedekking want de profeet riep naar iedereen laqad jaa a man tastsa7ya minhulmala ika Hier komt waar zelfs de engelen voor schamen. Wat zeg jij hierop.
Ik zal nu de echte hadith plaatsen die we in Sahih Bukhari kunnen lezen.

Book 031, Number 5906:

A'isha reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) was lying in the bed in my apartment with his thigh or his shank uncovered that Abu Bakr sought permission to get in. It was given to him and he conversed in the same very state (the Prophet's thigh or shank uncovered). Then 'Umar sought permission for getting in and it was given to him and he conversed in that very state. Then 'Uthman sought permission for getting in; Allah's Messenger (may peace be upon him) sat down and he set right his clothes. Mubammad (one of the narrators) said: I do not say that it happened on the same day. He ('Uthman) then entered and conversed and as he went out, A'isha said: Abu Bakr entered aind you did not stir and did not observe much care (in arranging your clothes), then 'Umar entered and you did not stir and did not arrange your clothes, then 'Uthman entered and you got up and set your clothes right, thereupon he said: Should I not show modesty to one whom even the Angels show modesty.

Bron: http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/031.smt.html#031.5906



1: De profeet SAW zat niet naar dansende vrouwen te kijken die ongesluierd waren.

2: De profeet SAW had zijn hand niet op de dij van Aishah bint Abu Bakr ra gelegd zoals deze leugenaar claimt. Maar op zijn eigen dij.

3: Aishah ra was niet ongesluierd.

4: Er waren geen dansende vrouwen.

Wallahi, wie je ook mag zijn, Ik zal klagen op yawmul Qiyama. Verricht Taubah voor je uitspraken, dit zijn niet zomaar uitspraken, maar dit is KUFR.


Blijkbaar is liegen over de profeet saw en hem lasteren een trend onder de moslims aan het worden. Wees bereid voor een oorlog met Allah Subhana' wata'ala, en zijn Rasul, Mohammad ibn Abdullah Sallalahualeyhiwasallam.

17-06-2007, 02:06



Citaat:
Blijkbaar is liegen over de profeet saw en hem lasteren een trend onder de moslims aan het worden. Wees bereid met een oorlog van Allah Subhana' wata'ala, en zijn Rasul, Mohammad ibn Abdullah Sallalahualeyhiwasallam.
.

18-06-2007, 01:38
soubhanalah ...

khadim,

wanneer jij morgen in je bed ligt om te slapen, weet dat er dan een kans bestaat dat de engel des doods langs zal komen!

ik weet niet of je moslim bent maar vericht tauba, nu het nog kan !

18-06-2007, 09:05
Sjiiten hebben de smaak te pakken (marokko.nl). Zelf een onwetend gelooft die onzin van hun niet

18-06-2007, 10:18



Citaat:
[Blijkbaar is liegen over de profeet saw en hem lasteren een trend onder de moslims aan het worden. Wees bereid voor een oorlog met Allah Subhana' wata'ala, en zijn Rasul, Mohammad ibn Abdullah Sallalahualeyhiwasallam.
[/b][
wat Kadhem met de discussie wilde bereiken is dat jullie net doen of alle Sahaba half-heiligien waren en dat strookt niet met de werkelijkheid


WIJ ALS DE VERTEGENWOORIGERS VAN AHL-UL-BAYT, ZIJN BEREID OM DE OORLOG AAN TE GAAN TEGEN DE VIJANDEN VAN ALLAH, MUHAMMAD EN MUHAMMADS AHL-UL-BAYT

ALLAHU AKBAR

18-06-2007, 15:44
As Salaamoe Alaikoem

Broeder Yunus die shi'ah zijn echt erg Soebhana Allah, zij zijn denk ik de ergste sekte die ik ken binnen de Islaam.

Ik heb een paar audio's waarin deze kafiers (een paar geleerden van hun) takfir doen op Aboe Bakr, 'Omar. 'Oetmaan, Mu'aawiyah, Yazied. 'Aisha en Hafsa radia Allahoe 'anhoem adjma'ien.

18-06-2007, 15:47
Waleykum Salam zuster,

We vervloeken Yazeed niet, we spreken ook geen lof over hem.

Hier een link.

http://www.islam-qa.com/index.php?ref=14007&ln=eng&txt=Yazeed



yunus

18-06-2007, 15:49

Citaat door abalfazl:
wat Kadhem met de discussie wilde bereiken is dat jullie net doen of alle Sahaba half-heiligien waren en dat strookt niet met de werkelijkheid


WIJ ALS DE VERTEGENWOORIGERS VAN AHL-UL-BAYT, ZIJN BEREID OM DE OORLOG AAN TE GAAN TEGEN DE VIJANDEN VAN ALLAH, MUHAMMAD EN MUHAMMADS AHL-UL-BAYT

ALLAHU AKBAR



Je bent vertegenwoordiger van de duivel geit, AHL-UL-BAYT is een verzinsel van een jood.

18-06-2007, 15:54

Citaat door Yunus:
Waleykum Salam zuster,

We vervloeken Yazeed niet, we spreken ook geen lof over hem.

Hier een link.

http://www.islam-qa.com/index.php?ref=14007&ln=eng&txt=Yazeed



yunus


Ben een broeder

18-06-2007, 15:55

Citaat door Faris:
Je bent vertegenwoordiger van de duivel geit, AHL-UL-BAYT is een verzinsel van een jood.



Salam Aleykum broeder Faris

De weg die zij hebben ingeslagen inderdaad, de echte Ahl Bayt is de familie van de profeet saw, zoals zijn vrouwen, zijn dochters, Ali , zijn kleinkinderen etc.

18-06-2007, 15:56

Citaat door just_palestin:
Ben een broeder



haha ok sorry

18-06-2007, 15:57

Citaat:

Citaat door just_palestin:
As Salaamoe Alaikoem

Broeder Yunus die shi'ah zijn echt erg Soebhana Allah, zij zijn denk ik de ergste sekte die ik ken binnen de Islaam.
aha is dat de redden dat de sjia Palestijnen helpt (aangezien je naam daar betrekking op heeft? ?????

Is dat de rden dat Iran en Hezbollah de Palestijnse broeders steunt ???



Citaat:
Ik heb een paar audio's waarin deze kafiers (een paar geleerden van hun) takfir doen op Aboe Bakr, 'Omar. 'Oetmaan, Mu'aawiyah, Yazied. 'Aisha en Hafsa radia Allahoe 'anhoem adjma'ien.
Nou ver Yazied zijn alle moslims (zelfs de sunnis) heet eens dat hij kulle kufr was.

en de anederen laat ik aan allah over

18-06-2007, 16:03



Citaat door abalfazl:
aha is dat de redden dat de sjia Palestijnen helpt (aangezien je naam daar betrekking op heeft? ?????

Is dat de rden dat Iran en Hezbollah de Palestijnse broeders steunt ???


Nou ver Yazied zijn alle moslims (zelfs de sunnis) heet eens dat hij kulle kufr was.

en de anederen laat ik aan allah over



Dat die Shi'ah Onze broeders en zusters in Filasteen helpen betekent dat gelijk dat zo goed zijn of goeie moslims?????

Iemand die Takfier doet op de Sahaba en Ummatoel Al Mou'minien 'Aisha Radi Allahoe 'Anhoem, zijn mijn broeders en zusters niet meer

18-06-2007, 16:07
[
Citaat:
QUOTE=Faris;34475774]Je bent vertegenwoordiger van de duivel geit, AHL-UL-BAYT is een verzinsel van een jood.
[/QUOTE]

alhamdulillah ik volg de PURE AHL-UL-BAYT (AS)

en Allah heeft Haqq en Baatil van elkaar sterk gescheiden.

Ik voel me lekker bij de school van Muhammad en Ahl-ul-Bayt

een jood?

we volgen

Profeet Muhammad, Imam Ali, Hasan, Husayn, Zainalabdin, Muhammad al Baqir ( Abu Jaafar), Imam Jaafar as Sadiq, Musa al Kadem, Ali al Rida, Jawad, Hadi, askari en Imam Mehdi

ik zie geen jood in het bovenstaande rijtje !

volg Omar maar jongen, hij zal je Dhaqqum schenken, zowel als je wilt

Moge Alllah jullie leiden

18-06-2007, 16:11

Citaat:

Citaat door just_palestin:
Dat die Shi'ah Onze broeders en zusters in Filasteen helpen betekent dat gelijk dat zo goed zijn of goeie moslims?????

Iemand die Takfier doet op de Sahaba en Ummatoel Al Mou'minien 'Aisha Radi Allahoe 'Anhoem, zijn mijn broeders en zusters niet meer
de vrienden van Ahl-ul-Bayt zijn onze vrienden en hun vijanden zijn onze vijanden

PUNT

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6