Bekijk volle/desktop versie : Amsterdamse politie arresteert ruim honderd illegale West-Afrikanen



16-06-2007, 22:59
Amsterdamse politie arresteert ruim honderd illegalen

Uitgegeven: 16 juni 2007 20:26
Laatst gewijzigd: 16 juni 2007 22:42

AMSTERDAM - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in een uitgaansgelegenheid in Amsterdam-Zuidoost 111 illegale West-Afrikanen opgepakt. Acht van hen hadden bovendien valse reisdocumenten bij zich.

Dat maakte de politie zaterdag bekend. De inval gebeurde in het kader van een onderzoek naar internetfraude.

Daarbij proberen criminelen door het versturen van e-mails mensen geld af te troggelen. Hoe veel van de arrestanten zich hieraan schuldig hebben gemaakt, kon een politiewoordvoerster niet zeggen.

Internetfraudeurs

Uit onderzoek was gebleken dat veel internetfraudeurs in de horecagelegenheid aan de Corridor, vlakbij de Amsterdam Arena, hun geld uitgeven. Tachtig politieagenten gingen rond 00.30 uur het pand binnen. Daar waren circa 250 personen aanwezig.

Justitie gaat de acht arrestanten met valse reisdocumenten strafrechtelijk vervolgen. De anderen gaan het zogeheten vreemdelingentraject in en worden waarschijnlijk uitgezet.
(c) ANP

Link

Zal het nu weer een stukje veiliger worden daar

16-06-2007, 23:45



Citaat door stip_nl:
Amsterdamse politie arresteert ruim honderd illegalen

Uitgegeven: 16 juni 2007 20:26
Laatst gewijzigd: 16 juni 2007 22:42

AMSTERDAM - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag in een uitgaansgelegenheid in Amsterdam-Zuidoost 111 illegale West-Afrikanen opgepakt. Acht van hen hadden bovendien valse reisdocumenten bij zich.

Dat maakte de politie zaterdag bekend. De inval gebeurde in het kader van een onderzoek naar internetfraude.

Daarbij proberen criminelen door het versturen van e-mails mensen geld af te troggelen. Hoe veel van de arrestanten zich hieraan schuldig hebben gemaakt, kon een politiewoordvoerster niet zeggen.

Internetfraudeurs

Uit onderzoek was gebleken dat veel internetfraudeurs in de horecagelegenheid aan de Corridor, vlakbij de Amsterdam Arena, hun geld uitgeven. Tachtig politieagenten gingen rond 00.30 uur het pand binnen. Daar waren circa 250 personen aanwezig.

Justitie gaat de acht arrestanten met valse reisdocumenten strafrechtelijk vervolgen. De anderen gaan het zogeheten vreemdelingentraject in en worden waarschijnlijk uitgezet.
(c) ANP

Link

Zal het nu weer een stukje veiliger worden daar
Oh, vast wel, althans overdag, 's avonds had je geen erg in die mensen ...

16-06-2007, 23:48

Citaat door Scottie:
Oh, vast wel, althans overdag, 's avonds had je geen erg in die mensen ...
Oftewel ze zijn zwart je ziet ze niet

Jullie zijn allemaal zo indirect.
Als je een man bent zeg je meteen wat je wilt zeggen.

17-06-2007, 00:31

Citaat door Mister_Batata:
Oftewel ze zijn zwart je ziet ze niet

Jullie zijn allemaal zo indirect.
Als je een man bent zeg je meteen wat je wilt zeggen.
"Jullie is jodenvolk" sprak mijn wijze moeder altijd. Ik bedoel, je scheert iedereen weer over 1 kam, doet alsof wij (?) allemaal hetzelfde denken en zijn terwijl we juist in ons land zo fijn individueel mogen blijven.

Zeker, 's avonds voelt het veiliger. Wij, blanken zien hen niet en zij ons wel, geheel in tegenstelling met overdag. Dan zien wij die zwarten wel maar zij ons, blanken niet.

Aanhouden, insluiten, controleren en direcht sturen naar een land waar ze veel liefdevoller worden ontvangen. Wat had je gedacht van Ryad, Koeweit-stad of Islamabad?

Als het zou gaan om enge moslims zou ik wensen dat die mensen zich bekeerden tot het Kameleongeloof: niet te ruiken, niet te horen en niet te zien ...

17-06-2007, 00:51



Citaat door Scottie:
Oh, vast wel, althans overdag, 's avonds had je geen erg in die mensen ...


Zolang ze niet gaan lachen

Valt me nu eigenlijk pas op, alleen maar blanke smilies.... op deze site hadden er best wel wat afrikaantjes bij gemogen. Nu moet onze donkere medemens het met een blanke smilie doen.

17-06-2007, 00:56

Citaat door varken:
Zolang ze niet gaan lachen

Valt me nu eigenlijk pas op, alleen maar blanke smilies.... op deze site hadden er best wel wat afrikaantjes bij gemogen. Nu moet onze donkere medemens het met een blanke smilie doen.


na soms....heel soms

zag het zwart van de mensen

jah ik weet ben flauw


ik ga dan ook gauw naar bed

17-06-2007, 01:32

Citaat door varken:
Zolang ze niet gaan lachen

Valt me nu eigenlijk pas op, alleen maar blanke smilies.... op deze site hadden er best wel wat afrikaantjes bij gemogen. Nu moet onze donkere medemens het met een blanke smilie doen.



De smileys zij geel, dus chinees

17-06-2007, 01:42
Zo leuk, grappen maken over donkere mensen he
Maar in het echt loop je in een boog om ze heen

17-06-2007, 01:43
hebben jullie toevallig jong nederland gezien?

80 procent is zwarT

17-06-2007, 03:03

Citaat door Scottie:
Oh, vast wel, althans overdag, 's avonds had je geen erg in die mensen ...



Waar blijft onze lanterfanter de nigger die het met de nederlanders het zo goed kon hebben.