Bekijk volle/desktop versie : Ter dood veroordeelde wil mop als laatste woorden



Pagina's : [1] 2

16-06-2007, 10:21
WASHINGTON - De ter dood veroordeelde Texaan Patrick Knight (39) wil een mop vertellen als hij voor zijn executie op 26 juni van de beulen de gelegenheid krijgt zijn laatste woorden te spreken. Het publiek mag meedoen bij de keuze van de beste grap.

Een vriendin van Knight heeft voor dit doel een webpagina geopend.

,,Ik organiseer een wedstrijd'', aldus Knight op de site. ,,Ik wil dat de mensen mij hun beste grappen sturen zodat ik en anderen voor wie al een executiedatum is vastgesteld, toch kunnen doorgaan met lachen


Dit is gewoon te raar .Hun kiezen voor een mop wij moslims voor Eshedu en laa illahe illalah ve eshedu enne muhammeden abduhu ve rasulluhu echt rare mensen zijn het

bron:http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4324572

16-06-2007, 10:23


het is niet "hun kiezen voor een mop'' , maar "ze kiezen voor een mop'.
trouwens , moest jij geen moslim zijn , dan zou je ook niet de achadu opzeggen.

16-06-2007, 10:26

Citaat door funnysara:
het is niet "hun kiezen voor een mop'' , maar "ze kiezen voor een mop'.
trouwens , moest jij geen moslim zijn , dan zou je ook niet de achadu opzeggen.


er werd niet geschreven "hun kiezen voor een mop'' , maar Hun kiezen voormop

16-06-2007, 10:36
ik vind dit wel wat hebben... het zou zo uit een film van the coen brothers kunnen komen.

tja... als je dan toch weet dat je gaat, waarom dan niet nog een statement maken?

ik denk even aan de laatste woorden van karl marx: "go on, get out. last words are for fools who haven't said enough."

17-06-2007, 12:49


Wat is een achadoe als ik vragen mag
Met hun bedoelde ik de ongelovigen of christenen ofso

17-06-2007, 12:51
achadu => getuigenis dat er maar 1 god is endat mohammed salaleyhi wa salam zijn profeet is

17-06-2007, 12:54
Komt een man bij de dokter...zzzzzzzzzzzzt oops te vroeg de knop om gedraaid......

17-06-2007, 12:57
Wat een domme man!

17-06-2007, 12:59

Citaat door funnysara:
achadu => getuigenis dat er maar 1 god is endat mohammed salaleyhi wa salam zijn profeet is



Oh mijn zuster dat wist ik wle maar wij turken noemen dat kelime-i-Saadet
Bedankt dat je het toch hebt gezegd

17-06-2007, 13:01

Citaat door Raihana:
Wat een domme man!



mogen we ook even horen wat er zo dom aan hem is?

17-06-2007, 13:02

Citaat door fauna:
Komt een man bij de dokter...zzzzzzzzzzzzt oops te vroeg de knop om gedraaid......

hahahaha!

17-06-2007, 19:29
Osama bin Laden en George Bush zaten te praten met elkaar. Videl Castro zegt: "Mijn droom is om over Cuba te heersen!" Bin Laden zegt: "Mijn droom is om over de wereld te heersen!" George Bush zegt: "Mijn droom is om over mijn vrouw te heersen!"

Van welk automerk houdt Bush het meest?
Landrover.

Bij een bankroof in Belgie is de politie meteen ter plaatse. Dan komt een agent de inspecteur buiten adem melden: "De dief is onsnapt, inspecteur!" De inspecteur is woedend. "Ik zei toch dat je bij elke uitgang een mannekke neer moest zetten!". schreeuwt hij. "Hoe kan hij dan zijn ontkomen?!" "Via de ingang, inspecteur..."

Waarom wrijft je moeder 's morgens als eerst in haar ogen?
Omdat ze geen zak heeft om aan te krabbelen.

Waarom heeft Pamela Anderson zulke kleine voetjes? Omdat ze in de schaduw niet kunnen groeien.

17-06-2007, 23:53


nou mischien kan ie het rekken .......met flauwe mopjes en dan vallen ze in slaap en kan hij zijn hieltjes lichten.

18-06-2007, 00:17
Nou, HAHA. Echt leuk van hem hoor... NOT! Toon liever respect voor de nabestaanden van het oudere echtpaar dat hij een nacht in hun eigen kelder heeft opgesloten terwijl hij hun huis beroofde en ze later naar een verlaten plek reed en ze in koude bloede door het hoofd schoot... Nog steeds grappig? Dacht het niet! In plaats van met zijn laatste woorden spijt te betonen beledigd hij de geliefden en familie van zijn slachtoffers liever. Wat een held...


Citaat:
I enjoy gallows humor as much as the next true crime author, however, it is important to dig deeper to see why Knight is about to be executed. According to his Fifth Circuit Court of Appeals petition filed in June of 2006, Knight and an accomplice, Robert Bradfield, snuck into the home of an older married couple, Walter and Mary Ann Werner, on the morning of August 26, 1991, in Amarillo, Texas. The two burglars stayed in the home until later that night when the Werners arrived. Knight proceeded to drag the couple down into their basement where he locked them up. He then went joyrding in the Werners' vehicle with Bradfield.

The following day, according to the petition:

Around midnight on Tuesday, Knight bound, gagged, and blindfolded the couple, forced them into their own van, and drove them to a location in the country about four miles away from their home. He made them get out of the van and kneel, and then he shot each of them in the back of the head, execution-style. He dragged their bodies into a ditch on the side of the road and returned to his trailer house and went to sleep.
Bron: http://incoldblogger.blogspot.com/search/label/Walter%20and%20Mary%20Ann%20Werner

18-06-2007, 03:38

Citaat door Oguzhan:
WASHINGTON - De ter dood veroordeelde Texaan Patrick Knight (39) wil een mop vertellen als hij voor zijn executie op 26 juni van de beulen de gelegenheid krijgt zijn laatste woorden te spreken. Het publiek mag meedoen bij de keuze van de beste grap.

Een vriendin van Knight heeft voor dit doel een webpagina geopend.

,,Ik organiseer een wedstrijd'', aldus Knight op de site. ,,Ik wil dat de mensen mij hun beste grappen sturen zodat ik en anderen voor wie al een executiedatum is vastgesteld, toch kunnen doorgaan met lachen


Dit is gewoon te raar .Hun kiezen voor een mop wij moslims voor Eshedu en laa illahe illalah ve eshedu enne muhammeden abduhu ve rasulluhu echt rare mensen zijn het

bron:http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4324572


Ik wil wel meedoen...

Een Fransoos, een Amerikaan en een belg werden ter dood veroordeeld. Ze kregen alledrie de elektrische stoel. Toen men vroeg aan de Fransman wat zijn laatste woord of wens zou zijn antwoordde hij: "ik wil een stokbroodje kaas bij die en die zaak". Zo gezegd zo gedaan en hij krijgt zijn stokbroodje. Vreet hem op en wordt jankend afgevoerd. Eenmaal op de stoel gebeurt er niets..... De hendel wordt weer overgehaald en weer niets... De beulen zagen geen andere keus dan hem vrij te laten.

Toen werd er aan de Amerikaan gevraagd: "nog een laatste woord of wens". Hij antwoordde: "ik wil graag het Amerikaanse volkslied horen". Daar wordt gehoor aan gegeven en de Amerikaan wordt daarna met geheven hoofd afgevoerd. Eenmaal op de stoel gebeurd er nu weer niets... De hendel wordt weer een, twee drie keer over gehaald maar er gebeurd niets. Ook dit keer hadden de beulen geen andere keuze dan de Amerikaan gratie te verlenen..

Als laatste kwam de Belg aan de beurt. Ook hem werd gevraagd: "Nog een laatste woord of wens". Hij antwoordde: "ja, de stekker zit er niet in!!!"




Is er ook een pijs te winnen btw..?




Barbarian...........

Pagina's : [1] 2