Bekijk volle/desktop versie : ik??? ben nou eenmaal geen kind meer..



25-09-2003, 17:32
stond ik gisteravond voor de deur met de buurjongentjes (leeftijden tot 12 jaar) de bal over te trappen. We waren met zijn 6-en en en even ging het er hard aan toe......

1 jongen trapte de bal iets te hard tegen een auto en nadat de auto was geraakt kaatste de bal tegen een woningruit, van de buurman.
Die man kwam naar buiten...ik rende naar de bal...pakte de bal op en keek hoe alle jongens stilletjes naar de man keken...

Hij begon tegen ze in het arabisch te praten.....zij keken elkaar aan en wisten niet goed wat te zeggen.... Vervolgens keek de buurman mij aan en naar de bal die in mijn armen lag.....

Hij begon tegen mij dat we te luid waren en geen respect hadden voor de wijk.............ik bleef stil....

Hij vertelde dat ik als 'oudere' wel moest weten dat dit geen voetbalveld was en dat we verkeerd waren............ik bleef stil..........

Hij vertelde mij dat ik blij moest zijn dat het ruit niet stuk was, aangezien hij me dan zou aanpakken.................
...................ik moest LACHEN en begon te vertellen dat het me speet en dat we weg zouden gaan......

IK: 'savi alhadj.....7hna we gaan weg...'
HIJ: 'Agi.....nta......ben jij niet de zoon van alhadj Mustapha?'
IK: (SHIIITTTT) 'jeh..dat ben ik...'
HIJ: éwa mezian....is je vader thuis?'
IK: (OH OH..rwina) 'jeh hij is er'


en weet je wat ie deed?? met zijn gele bel3a liep ie naar ons huis dat op de hoek van de straat lag...ik zou m niet gaan volgen.............hij zou zeker een praatje houden met zijn 'moskee-kameraad' mijn vader...

maar nee...hij ging naar MIJN VADER om te KLAGEN!! geen joke....toen mijn vader mij riep vanuit de deuropening gooide ik de bal naar de inmiddels rustige kinderen en liep naar me pa...
Daar kreeg ik de les voorgelezen.....ik weet niet meer wat die hadj en mijn pa zeiden, maar het begon met
'niet-voetballen-in-de-wijk'
'geen-kleine kinderen-meeslepen'
'bezoek-eens-de-moskee'
'die-auto-van-je-staat-scheef-geparkeerd' '
'die-auto-staat-op-mijn-parkeerplek'

en eindigde met:
'als volwassene moet je je eens anders gaan gedragen'

ik bleef stil en nadat de man klaar was en wegging liep ik eens naar binnen..en daar kreeg ik nog eens de volle laag van mijn vader....









toen ik een uur later uit t raam keek .....zag ik kinderen met luid gegil voetballen......midden op straat, vol geparkeerde auto's.....en ik??? ben nou eenmaal geen kind

25-09-2003, 17:45



Citaat:
Origineel gepost door solcialedienst
stond ik gisteravond voor de deur met de buurjongentjes (leeftijden tot 12 jaar) de bal over te trappen. We waren met zijn 6-en en en even ging het er hard aan toe......

1 jongen trapte de bal iets te hard tegen een auto en nadat de auto was geraakt kaatste de bal tegen een woningruit, van de buurman.
Die man kwam naar buiten...ik rende naar de bal...pakte de bal op en keek hoe alle jongens stilletjes naar de man keken...

Hij begon tegen ze in het arabisch te praten.....zij keken elkaar aan en wisten niet goed wat te zeggen.... Vervolgens keek de buurman mij aan en naar de bal die in mijn armen lag.....

Hij begon tegen mij dat we te luid waren en geen respect hadden voor de wijk.............ik bleef stil....

Hij vertelde dat ik als 'oudere' wel moest weten dat dit geen voetbalveld was en dat we verkeerd waren............ik bleef stil..........

Hij vertelde mij dat ik blij moest zijn dat het ruit niet stuk was, aangezien hij me dan zou aanpakken.................
...................ik moest LACHEN en begon te vertellen dat het me speet en dat we weg zouden gaan......

IK: 'savi alhadj.....7hna we gaan weg...'
HIJ: 'Agi.....nta......ben jij niet de zoon van alhadj Mustapha?'
IK: (SHIIITTTT) 'jeh..dat ben ik...'
HIJ: éwa mezian....is je vader thuis?'
IK: (OH OH..rwina) 'jeh hij is er'


en weet je wat ie deed?? met zijn gele bel3a liep ie naar ons huis dat op de hoek van de straat lag...ik zou m niet gaan volgen.............hij zou zeker een praatje houden met zijn 'moskee-kameraad' mijn vader...

maar nee...hij ging naar MIJN VADER om te KLAGEN!! geen joke....toen mijn vader mij riep vanuit de deuropening gooide ik de bal naar de inmiddels rustige kinderen en liep naar me pa...
Daar kreeg ik de les voorgelezen.....ik weet niet meer wat die hadj en mijn pa zeiden, maar het begon met
'niet-voetballen-in-de-wijk'
'geen-kleine kinderen-meeslepen'
'bezoek-eens-de-moskee'
'die-auto-van-je-staat-scheef-geparkeerd' '
'die-auto-staat-op-mijn-parkeerplek'

en eindigde met:
'als volwassene moet je je eens anders gaan gedragen'

ik bleef stil en nadat de man klaar was en wegging liep ik eens naar binnen..en daar kreeg ik nog eens de volle laag van mijn vader....









toen ik een uur later uit t raam keek .....zag ik kinderen met luid gegil voetballen......midden op straat, vol geparkeerde auto's.....en ik??? ben nou eenmaal geen kind
Arme stakker

25-09-2003, 19:06
ahahhahahhahahahhaha k ga helemaal stuk hier.

maar ja hij heeft gelijk.gedraag je hahaha



kizzzzz moi

25-09-2003, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door solcialedienst
stond ik gisteravond voor de deur met de buurjongentjes (leeftijden tot 12 jaar) de bal over te trappen. We waren met zijn 6-en en en even ging het er hard aan toe......

1 jongen trapte de bal iets te hard tegen een auto en nadat de auto was geraakt kaatste de bal tegen een woningruit, van de buurman.
Die man kwam naar buiten...ik rende naar de bal...pakte de bal op en keek hoe alle jongens stilletjes naar de man keken...

Hij begon tegen ze in het arabisch te praten.....zij keken elkaar aan en wisten niet goed wat te zeggen.... Vervolgens keek de buurman mij aan en naar de bal die in mijn armen lag.....

Hij begon tegen mij dat we te luid waren en geen respect hadden voor de wijk.............ik bleef stil....

Hij vertelde dat ik als 'oudere' wel moest weten dat dit geen voetbalveld was en dat we verkeerd waren............ik bleef stil..........

Hij vertelde mij dat ik blij moest zijn dat het ruit niet stuk was, aangezien hij me dan zou aanpakken.................
...................ik moest LACHEN en begon te vertellen dat het me speet en dat we weg zouden gaan......

IK: 'savi alhadj.....7hna we gaan weg...'
HIJ: 'Agi.....nta......ben jij niet de zoon van alhadj Mustapha?'
IK: (SHIIITTTT) 'jeh..dat ben ik...'
HIJ: éwa mezian....is je vader thuis?'
IK: (OH OH..rwina) 'jeh hij is er'


en weet je wat ie deed?? met zijn gele bel3a liep ie naar ons huis dat op de hoek van de straat lag...ik zou m niet gaan volgen.............hij zou zeker een praatje houden met zijn 'moskee-kameraad' mijn vader...

maar nee...hij ging naar MIJN VADER om te KLAGEN!! geen joke....toen mijn vader mij riep vanuit de deuropening gooide ik de bal naar de inmiddels rustige kinderen en liep naar me pa...
Daar kreeg ik de les voorgelezen.....ik weet niet meer wat die hadj en mijn pa zeiden, maar het begon met
'niet-voetballen-in-de-wijk'
'geen-kleine kinderen-meeslepen'
'bezoek-eens-de-moskee'
'die-auto-van-je-staat-scheef-geparkeerd' '
'die-auto-staat-op-mijn-parkeerplek'

en eindigde met:
'als volwassene moet je je eens anders gaan gedragen'

ik bleef stil en nadat de man klaar was en wegging liep ik eens naar binnen..en daar kreeg ik nog eens de volle laag van mijn vader....









toen ik een uur later uit t raam keek .....zag ik kinderen met luid gegil voetballen......midden op straat, vol geparkeerde auto's.....en ik??? ben nou eenmaal geen kind
ik heb t je zo vaak al verteld, maar je wilt niet luisteren. Maar gelukkig heeft je vadere er eens wat van gezegd.....ik hoop dat je je voortaan als een egte man gedraagt.......wat ik je latydf al probeer duidelijk te maken

25-09-2003, 20:49


Whahahahahahahaha.

25-09-2003, 20:53
Ewa waar blijft de vervolg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


25-09-2003, 20:56
Ah sahbie doe je dat echt voetballen op straat met die kleine boys...?
Wel tof maar je moet ze eens een paar andere dingen leren, zoals niet stelen (ook al doen ze het niet allemaal voor het geval dat) of respect tonen aan mensen die ouder zijn dan hen of hoe ze meisjes moeten behandelen daar zou jij heel goed aan doen.

Groetjes

25-09-2003, 22:36
hahaha...en vertel es..hoe zouden ze meiden moeten behandelen?? misschien steek ik nog wat van je op lady. M.

en ik ben er voor ze als een broer.....heb geen jongere broertjes (jammer) en daarom.....ben ik r altijd

26-09-2003, 17:05

Citaat:
Origineel gepost door solcialedienst
hahaha...en vertel es..hoe zouden ze meiden moeten behandelen?? misschien steek ik nog wat van je op lady. M.

en ik ben er voor ze als een broer.....heb geen jongere broertjes (jammer) en daarom.....ben ik r altijd
Aaaaah wat lief!!!

[GLOW=skyblue]Maar nou SNEL een VERVOLG!!!!! [/GLOW]


26-09-2003, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door Fadoua4you
Aaaaah wat lief!!!

[GLOW=skyblue]Maar nou SNEL een VERVOLG!!!!! [/GLOW]

er komt geen vervolg mensen...klaar...was gewoon iets IDIOOTS dat mij weer es is overkomen en ik d8 ik plaats t ff.....maar een vervolg?


26-09-2003, 18:32
sommige marokkaanse ouders zijn zelf nog kleuters.

26-09-2003, 18:40
Nou je weet toch jongetjes van tegen woordig weten het niet meer, zo horen van die gruwelijke verhalen. bla bla ik heb nou geen tijd moet weg maar ik kom hierop terug beslama kus van Lady M