Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ok, ik heb kleurlenzen gekocht



Pagina's : [1] 2 3

13-06-2007, 10:05
Bausch & Lomb Aquamarine omdat de weinigen die het toch geprobeerd hebben, beweren dat het op donkere ogen niet zo heel hard opvalt. Subtiele kleurnuance.



Van B & L probeerde ik ook al India en dat was ook zeer subtiel, maakt donkere ogen, 1 tintje lichter, maar nog steeds bruin. Heel natuurlijk.

Nu wil ik vragen of er nog iemand is die Aquamarine uitgeprobeerd heeft?

13-06-2007, 17:29


vanwaar heb je gekocht en hoe duur was het want ben ook namelijk op zoek naar kleurlenzen

13-06-2007, 18:05
Gewoon op internet.

13-06-2007, 19:11
Sorry maar kleurlenzen zijn zielig ben je niet blij met je eigen oogjes?

13-06-2007, 19:35



Citaat door Gmisa:
Sorry maar kleurlenzen zijn zielig ben je niet blij met je eigen oogjes?


Dat zei ik vroeger ook altijd. En toen besefte ik dat het er maar aan ligt hoe je het bekijkt. Er zijn er best wel leuke die kleine nuances geven. Niet ineens bam ik heb groene ogen of bam grijze ogen. Aquamarine blijkt een heel donkere tint te geven op bruine ogen.

Zeker voor buitenshuis ben ik niet voor te opvallende dingen, maar binnen is het menigmaal feest, flashy ogen, zware make-up and party

13-06-2007, 20:15
Besaha meid!! Van welke site heb je ze? En wat kosten de lzen eigenlijk ? (maandlenzen??)

sokran
xxx

13-06-2007, 20:18

Citaat door ArAbIcAnGeL:
Besaha meid!! Van welke site heb je ze? En wat kosten de lzen eigenlijk ? (maandlenzen??)

sokran
xxx
Maandlenzen, € 16 ongeveer excl. verzendingskost. Als de website wil dat ik reclame voor ze maak mogen ze me ervoor betalen.

13-06-2007, 20:43

Citaat door Ins:
Maandlenzen, € 16 ongeveer excl. verzendingskost. Als de website wil dat ik reclame voor ze maak mogen ze me ervoor betalen.


Ahahaha jah groot gelijk heb je! Vraag het ze maar eventjes!

Maare 16 eurotjes maanlezen is wel een goed prijsje...je bbetaalt tch niet veel voor de verzendkosten? Zou je me misschien de site willen geven? Kan ik ook ffe een kijke nemen

Sokran
xxxx

13-06-2007, 21:31

Citaat door ArAbIcAnGeL:
Ahahaha jah groot gelijk heb je! Vraag het ze maar eventjes!

Maare 16 eurotjes maanlezen is wel een goed prijsje...je bbetaalt tch niet veel voor de verzendkosten? Zou je me misschien de site willen geven? Kan ik ook ffe een kijke nemen

Sokran
xxxx


I'm serious ...Ik draag nooit Gucci, Armani, Scapa, United Benetton, YSL, Versace of andere dingen met een te opvallend logo...Om dezelfde reden...Loop ik daar als een wandelend reclamebord, gratis en voor niks. En als Mrs Beckham het doet krijgt ze er een bank vol voor.

Doe een internet search, winkels ki tramaaw en kies.

13-06-2007, 21:41
Waarom kleur lenzen? Dat begrijp ik nooit. Het staat zo nep. Het lijkt net als zo'n persoon zich zelf wil laten veranderen.

Een marokkaanse meid met blond haar en zeer opvallende blauwe ogen? Heb genoeg gezien, nou sorry het oogt niet en staat echt dom. Het lijkt net als of zo iemand even wil voelen hoe het is om blank te zijn.

13-06-2007, 21:51

Citaat door Nora01:
Waarom kleur lenzen? Dat begrijp ik nooit. Het staat zo nep. Het lijkt net als zo'n persoon zich zelf wil laten veranderen.

Een marokkaanse meid met blond haar en zeer opvallende blauwe ogen? Heb genoeg gezien, nou sorry het oogt niet en staat echt dom. Het lijkt net als of zo iemand even wil voelen hoe het is om blank te zijn.


Ja, dat staat inderdaad dom . Ik verf mijn haar ook niet, vind mijn eigen kleurtje wel mooi zo. Kleurlenzen draag ik uit nieuwsgierigheid, eerlijk gezegd. Maar dan wel als een individuele ervaring waar anderen zo weinig mogelijk bij betrokken zijn. Vandaar ook de weinig opvallende kleuren.

Zo zou aquamarine er moeten uitzien volgens een foto vanop internet:


13-06-2007, 21:55
Ik hoop het voor je. Als je voor licht bruin gaat valt het minder op, maar ga a.u.b niet met donker haar en blauw lenzen lopen, want dat staat echt stupid..

13-06-2007, 22:53


Aahhaha jahh dat is david heh die kan dat...
Dat plaatje die lenzen valen inderdaad niet heel erg op..tuurlijk je ziet het wel...maar toch.
wat was de internetsite nou?

sokran

13-06-2007, 23:22

Citaat door Ins:
Ja, dat staat inderdaad dom . Ik verf mijn haar ook niet, vind mijn eigen kleurtje wel mooi zo. Kleurlenzen draag ik uit nieuwsgierigheid, eerlijk gezegd. Maar dan wel als een individuele ervaring waar anderen zo weinig mogelijk bij betrokken zijn. Vandaar ook de weinig opvallende kleuren.

Zo zou aquamarine er moeten uitzien volgens een foto vanop internet:



Ik vind kleurlenzen echt lelijk.. je ziet altyd dat het nep is..

Ik wel in ieder geval..

Vooral die hindoestanen die er altijd mee lopen

13-06-2007, 23:27

Citaat door Nora01:
Ik hoop het voor je. Als je voor licht bruin gaat valt het minder op, maar ga a.u.b niet met donker haar en blauw lenzen lopen, want dat staat echt stupid..


donker haar en lichte ogen is een van de 7 schoonheden..

ik persoonlijk vind t zelf ook prachtig!

evenals licht haar en donkere ogen

zolang t natuurlijk is

Pagina's : [1] 2 3