Bekijk volle/desktop versie : goekoop op 12 juli naar tanger??? klik



13-06-2007, 00:06
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

ik ga op 12 juli of 19 juli met auto naar marokko ik kan 3 personen meenemen wie wil mee?

150 euro de man (of vrouw)

Ik heb een betrouwbare auto een golf 4 met AIRCO . we gaan met 2 auto's maar alleen de mijne heeft zitplaatsen voor anderen.

13-06-2007, 00:09


waarom verhuur je die plaatsen niet aan Royal Air Maroc die kan ze wel kwijt voor 600 euro

13-06-2007, 00:18
En wanneer ga je weer trg naar nederland ?????? misschien dat ik dan met je mee kan

13-06-2007, 18:54

Citaat door Joseph:
waarom verhuur je die plaatsen niet aan Royal Air Maroc die kan ze wel kwijt voor 600 euro


wallahila jij bent egt goed. Neem jij alvast contact met ze op?
bvd

13-06-2007, 18:56



Citaat door recepten:
En wanneer ga je weer trg naar nederland ?????? misschien dat ik dan met je mee kan


ik kom niet meer terug heb het gehad hier..nee joh dat weet ik nog niet en ik weet ook niet of ik wel mensen mee terug kan nemen.. dat is voor mij nog onduidelijk. het enige wat duidelijk is, is dat ik op 12 of mischien op 19 juli vertrek naar marokko.

14-06-2007, 16:09

Citaat door targuist666:
pure lehbet ik PM hem eerst plaatsen zijn vol
meisje post hier die mag wel
wat mensen wel niet doen voor punny


Zo gaan die zaken hier Ter zake: Wil jij de pm die je van mij hebt gekregen hier publiceren want naar mijn weten heb ik niet gezegd dat er geen plaats meer is maar netjes uitgelegd dat jij de de 4e of de 5e bent die gereageerd heeft en heb gevraagd of jij je nr achter wilt laten zodat ik je kan bellen mocht het zo zijn dat de eerste 3 of 4 afhaken. Iedereen die zich bij mij meld laat ik weten dat ze mee kunnen gaan mits de anderen afhaken (immers garantie krijg ik van niemand). Jammer dat jij zo reageert.. laten we het maar bij miscommunicatie houden