Bekijk volle/desktop versie : PSV huurt talent van Chelsea



Pagina's : [1] 2

13-06-2007, 00:05

Citaat:
Exclusief - PSV versterkt zich voor komend seizoen met Slobodan Rajkovic. De 18-jarige Serviër staat op de loonlijst van Chelsea, maar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor OFK Belgrado, en komt op huurbasis naar Eindhoven. Dezelfde constructie paste Chelsea en PSV ook al toe met Alex.

Rajkovic staat te boek als een zeer groot talent en tekende op zijn 16de al een contract bij de Engelse topclub Chelsea met een waarde van maar liefst 5,2 miljoen euro.

Gaat de goede kant op !!!! Weer kampioen...tword echt saai

13-06-2007, 00:25


weet je iets over zijn positie ?

13-06-2007, 00:32
Hij is centrale verdediger ! Dus kan mooi op de plek van Alex spelen als ie het aankan althans.

13-06-2007, 01:16
Ik vind het eerder dom dat je spelers kunt huren.

13-06-2007, 01:28


ik las over hem een tijdje geleden op het netwerk.

Hebbie ook een bron?

13-06-2007, 19:58

Citaat door Mustapha AA:
ik las over hem een tijdje geleden op het netwerk.

Hebbie ook een bron?


werd op psvzone vermeld. Ik zie nog nix bevestigd verder...dus het zal wel snel naar buiten komen of het is volkomen fanta

Word wel vet elftal volgend jaar !!

14-06-2007, 00:17

Citaat door zaki_klawie:
werd op psvzone vermeld. Ik zie nog nix bevestigd verder...dus het zal wel snel naar buiten komen of het is volkomen fanta

Word wel vet elftal volgend jaar !!


Zeker, alleende trainer heb ik geen vertrouwen in. Bovendien je weet hoe dat gaat bij PSV, laatste moment willen altijd spelers weg.

Ik zie van Bronkhorst graag komen ipv zenden. en de cler natuurlijk.

14-06-2007, 00:18
psv word hopelijk kampioen, word weer een gruwelijk elftal. alleen koeman is niet de juiste coach

14-06-2007, 13:25
Nice! Volgend jaar Mei ben ik weer op het stadshuisplein te vinden

14-06-2007, 15:19
hij wordt de nieuwe ''tank'' (zo noemde ze alex ook)

14-06-2007, 18:09
Een heel groot talent maar nergens is er een serieuse bron die dit bevestigd

14-06-2007, 18:37

Citaat door Mustapha AA:
Zeker, alleende trainer heb ik geen vertrouwen in. Bovendien je weet hoe dat gaat bij PSV, laatste moment willen altijd spelers weg.

Ik zie van Bronkhorst graag komen ipv zenden. en de cler natuurlijk.


Ik had zo graag hiddink terug gezien , hij maakt dit fokking psv Kampioen en wint CL met het juiste materiaal~!!

Ik snap niet wat ze uberhaupt met zenden moeten :S...zwaar over the hill. Van bronkhorst is een goede optie alleen vrees ik dat ALS hij naar nl terug keert dat hij naar feyenoord gaat.

p.s die hebben van marwijk binnen en ik vrees dat hij veel voor mekaar gaat krijgen. Hofland bijv en makaay,


Citaat door Kneusje:
Een heel groot talent maar nergens is er een serieuse bron die dit bevestigd


Jah het werd op psvzone gemeld maar nergens echt bevestigd. Ik las op het psv forum dat er wel interesse was maar nog nix definitief is vastgelegd indd.

14-06-2007, 20:59



Citaat door zaki_klawie:
Ik had zo graag hiddink terug gezien , hij maakt dit fokking psv Kampioen en wint CL met het juiste materiaal~!!

Ik snap niet wat ze uberhaupt met zenden moeten :S...zwaar over the hill. Van bronkhorst is een goede optie alleen vrees ik dat ALS hij naar nl terug keert dat hij naar feyenoord gaat.

p.s die hebben van marwijk binnen en ik vrees dat hij veel voor mekaar gaat krijgen. Hofland bijv en makaay,



Jah het werd op psvzone gemeld maar nergens echt bevestigd. Ik las op het psv forum dat er wel interesse was maar nog nix definitief is vastgelegd indd.

Interesse hebben ze zeker en ik hoop ook dat PSV in staat is om hem te huren

14-06-2007, 21:20

Citaat door Ssmile:
Ze hebben goed werk met alex geleverd, ze huren m zeker aan psv

laten we het hopen goeya

15-06-2007, 00:16

Citaat:
Serviërs ook naar de Spelen
Servië staat voor de derde achtereenvolgende keer in de halve finale van het EK onder 21 jaar en kan net als Oranje de tickets boeken voor de Olympische Spelen.

Jong Servië viert plaatsing voor de OS. FOTO AP
Na de eerdere overwinning tegen Italië boekten de Serviërs in Nijmegen tegen Tsjechië een tweede zege.

Bosko Jankovic kopte ver in blessuretijd de verdiende 1-0 binnen uit een voorzet van Milan Smiljanic. Het leverde een open doekje op van het publiek in De Goffert, dat genoot van een smakelijk Balkangerecht.

Tsjechië-Servië was een duel tussen commando’s en slimme sluipmoordenaars, waarbij de Tsjechen met name voor rust een bikkelharde tactiek hanteerden. Tackles van achteren, ellebogen, alle vormen van fysiek geweld leken onderdeel van het strijdplan uit te maken.

De Poolse scheidsrechter Robert Malek kon het allemaal nauwelijks bijbenen, waardoor hij van grote afstand hachelijke situaties moest beoordelen. Met ‘slechts’ vier gele kaarten kwamen de Tsjechen in het eerste half uur goed weg.

Opmerkelijk was dat de Serviërs elke aanslag moeiteloos leken te overleven en met venijnige tegenaanvallen de Tsjechen ondersteboven trachtten te spelen. Naar de individuele techniek en de handelingssnelheid van Balkan-spelers kijken Europese topcoaches al jaren met groot genoegen.

De Servische ploeg onder 21 jaar is ook niet voor niets de laatste twee toernooien ver gekomen. In Portugal strandde het team vorig jaar op het EK pas in de halve finale (verloren op strafschoppen van Oekraïne) en de editie daarvoor (Duitsland 2004) was goed voor een finaleplaats.

Door hun fraaie spel verdienden de Serviërs in het eerste bedrijf al een voorsprong. Die leek er te komen toen centrumspits Dragan Mrdja werd weggestuurd en door de Tsjechische doelman Zdenek Zlamal tegen de grond werd gewerkt. Het leek een kopie van de actie, die Nederland met de vallende Maceo Rigters tegen de Portugezen 24 uur wél een strafschop opleverde. Maar de Poolse arbiter zag er dus, opnieuw van afstand, tot ontzetting van de Servische bank geen overtreding in. De beloning volgde uiteindelijk pas in de extra tijd.

Het is zeer denkbaar dat een aantal Servische talenten na het EK van club wisselt.

Het halve leger Nederlandse eredivisiescouts, onder wie Ajax’ Ton Pronk, zat op de tribune. Maar ook een buslading trainers, directeuren en scouts uit de Engelse Premier League (Arsenal, Liverpool, Tottenham, Manchester United, Newcastle) keek met grote belangstelling toe.

Die laatste categorie kan ook als enige makkelijk de knip opentrekken voor de Balkan-talenten. Omdat Servië niet behoort tot de Europese Unie vallen de spelers met hun contracten in een bijzondere categorie (vanaf 23 jaar minimaal 390.000 euro per jaar).

Een van de jongste diamantjes in de selectie van de Serviers is Slobodan Rajkovic. Door Chelsea een jaar geleden al ontdekt en meteen via een bijzondere constructie vastgelegd. De 18-jarige mandekker weet dat zijn transferrechten bij de club op Stamford Bridge liggen, maar mocht dit seizoen nog voor zijn Servische club OFK Beograd spelen. Chelsea is nu met PSV in gesprek om de jeugdinternational verder te laten rijpen in de Nederlandse eredivisie.

In Eindhoven heeft men de deal nog niet bevestigd, maar begeleiders van het Servisch elftal onder 21 jaar vertelden gisteren dat de speler na de zomer zo goed als zeker voor PSV speelt.

Op die manier lijkt PSV met een andere mandekker te worden gecompenseerd voor het verlies van de Braziliaan Alex, die naar Chelsea verhuist.
Bron AD

Pagina's : [1] 2