Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse hoéren op de Wallen ...



12-06-2007, 20:14
..er is tegenwoordig meer aanbod dan vraag naar de Fatima-en Halimaatjes in de Amsterdamse rossenbuurt, zovaak wordt er naar me geknipoogd als ik langs loop (om naar m´n belastingadviseur te gaan, die houdt nl. kantoor iets verderop) ..ik denk dan, waar zijn de broers, vader, familie enz. voor dit trieste maar sexy meisje ...




En waar zijn de Nationale Nederlanden wanneer je ze nodig hebt.

12-06-2007, 20:18


Ooit erbij stil gestaan dat sommige daar tegen hen wil zitten, achter dat knipoogje zit een zielig, triest meisje wat maar al te graag terug wil naar haar broers, vader, familie enz...

12-06-2007, 20:19
ieder draait op voor zijn of haar daden.. ik snap niet waar jij druk om maakt.


en hoe weet jij dat die meiden naar jou knipogen?? ik bedoel je weet pas wanneer iemand naar je kijkt als je er zelf naar kijkt... kijken naar die "hoeren" is ook haram

12-06-2007, 20:25
kantoor iets verderop, hoor hem dan

12-06-2007, 20:26



Citaat door 1001_nacht:
Ooit erbij stil gestaan dat sommige daar tegen hen wil zitten, achter dat knipoogje zit een zielig, triest meisje wat maar al te graag terug wil naar haar broers, vader, familie enz...


dat is een achterhaalde gedachte/theorie van mid-jaren negentig, waarin vrouwenhandel op zijn hoogtepunt stond, de verhalen die je tegenwoordig leest of ziet in de media is een samenspanning van alle (vooral de Amsterdamse) gemeente, om witwasserij van zwart geld de grond in te drukken, dat heeft niets met die dametjes te maken die makkelijk 2000 euro per dag opstrijken ..maar met politiek & maffiosi, dus weet waar je over praat dametje voordat je uit je nek begint te lullen ..

12-06-2007, 20:28

Citaat door Classy_Sabrina:
ieder draait op voor zijn of haar daden.. ik snap niet waar jij druk om maakt.


en hoe weet jij dat die meiden naar jou knipogen?? ik bedoel je weet pas wanneer iemand naar je kijkt als je er zelf naar kijkt... kijken naar die "hoeren" is ook haram


Zoiets heet ´oogcontact´, hebben ze je dat niet op de middelbare school uitgelegd ? ..of op Hoog Catharijne ?

12-06-2007, 20:30

Citaat door HOFFA:
Zoiets heet ´oogcontact´, hebben ze je dat niet op de middelbare school uitgelegd ? ..of op Hoog Catharijne ?




Ben niet zo wanhopig als jij die oogcontact zoekt met die hoeren..die hoeren knipogen naar iedereen met geld ze heten voor niets hoeren

12-06-2007, 20:31

Citaat door HOFFA:
dat is een achterhaalde gedachte/theorie van mid-jaren negentig, waarin vrouwenhandel op zijn hoogtepunt stond, de verhalen die je tegenwoordig leest of ziet in de media is een samenspanning van alle (vooral de Amsterdamse) gemeente, om witwasserij van zwart geld de grond in te drukken, dat heeft niets met die dametjes te maken die makkelijk 2000 euro per dag opstrijken ..maar met politiek & maffiosi, dus weet waar je over praat dametje voordat je uit je nek begint te lullen ..


Mijn uitspraak was niet naar aanleiding van een lullig krantenartikel in de Metro of iets dergelijks.

Ik weet heel goed waar ik het over heb, misschien is jouw tip richting mij wel iets voor jezelf!

12-06-2007, 20:35

Citaat door 1001_nacht:
Mijn uitspraak was niet naar aanleiding van een lullig krantenartikel in de Metro of iets dergelijks.

Ik weet heel goed waar ik het over heb, misschien is jouw tip richting mij wel iets voor jezelf!


Pfff ..heb je nog steeds dezelfde bla-bla ? ..wesh realiseer je je wel dat je nu in feite ´lucht´ hebt getypt, je verteld niks (nieuws) ..alleen maar woordjes aan elkaar knopen ..

12-06-2007, 20:37

Citaat door HOFFA:
Pfff ..heb je nog steeds dezelfde bla-bla ? ..wesh realiseer je je wel dat je nu in feite ´lucht´ hebt getypt, je verteld niks (nieuws) ..alleen maar woordjes aan elkaar knopen ..


Als jij niets te zeggen hebt op mijn reactie kun je beter niks zeggen i.p.v doen alsof je mij kent!

Deze tip krijg je gratis, voor de volgende zul je moeten betalen so mind your words!

12-06-2007, 20:39

Citaat door HOFFA:
Pfff ..heb je nog steeds dezelfde bla-bla ? ..wesh realiseer je je wel dat je nu in feite ´lucht´ hebt getypt, je verteld niks (nieuws) ..alleen maar woordjes aan elkaar knopen ..



De enige die tot nu toe hier bla bla heeft gezegd ben jij

assallamoe alaikom je oegtie soekran

12-06-2007, 20:41

Citaat door 1001_nacht:
Als jij niets te zeggen hebt op mijn reactie kun je beter niks zeggen i.p.v doen alsof je mij kent!

Deze tip krijg je gratis, voor de volgende zul je moeten betalen so mind your words!


Ik ken je niet, maar jij laat je makkelijk kennen, dus dat is niet zo moeilijk ..maar is goed zal ik doen, heb je bronnen m.b.t tot je eerdere uitspraken ?

12-06-2007, 20:42



Citaat door HOFFA:
..er is tegenwoordig meer aanbod dan vraag naar de Fatima-en Halimaatjes in de Amsterdamse rossenbuurt, zovaak wordt er naar me geknipoogd als ik langs loop (om naar m´n belastingadviseur te gaan, die houdt nl. kantoor iets verderop) ..ik denk dan, waar zijn de broers, vader, familie enz. voor dit trieste maar sexy meisje ...


En waar zijn de Nationale Nederlanden wanneer je ze nodig hebt.


Ja zou te gek voor woorden zijn, ga je je geld innen bij de belastingsadviseur, moet je t geven aan n "Halima"of n "Fatima" tjee minee ey!... Voorjekijkendoorlopuhh!

12-06-2007, 20:46

Citaat door HOFFA:
Ik ken je niet, maar jij laat je makkelijk kennen, dus dat is niet zo moeilijk ..maar is goed zal ik doen, heb je bronnen m.b.t tot je eerdere uitspraken ?


Waarop basseer jij je jij-laat-je-makkelijk-kennen reactie? Naar wat ik lees ben jij toch echt degene die tot nu toe 'lucht' heeft getikt, is dat niet zonde van je kostbare tijd?

Zoals ik al zei is mijn voorgaande reactie niet gebasseerd op een lullig artikeltje uit de Metro, jij denkt het beter te weten dan mij dus zoek die bronnen zelf!

12-06-2007, 20:47
Ach iedereen is bezig met wat hij of zij wil. Laat ze in hun waarde. Wat jij moet doen is geen oogcontact met die meiden zoeken. Gewoon doorlopen en naar je adviseurtje gaan

Het kan je ook niet schelen dat er nu veel vraag is naar de Fatimaatjes en Halimaatjes.

Wat jij doet is ook niet goed he, roddelen achter hun rug. foei foei