Bekijk volle/desktop versie : Dit is tog een teken van RACCISME? of tog niet?



Pagina's : [1] 2

12-06-2007, 19:37
'Marokkanen zijn een bron van veel problemen op het plein (Korenmarkt, red. In Arnhem), het is gvd terecht dat ze geweigerd worden. Laat ik een groep binnen, dan worden de dames verbaal en fysiek lastiggevallen waarna ze wegblijven. Als de dames wegblijven komen er ook geen gasten meer en dan heb ik binnen een paar maanden met en tent vol marokkanen die de hele avond met de rug tegen de muur aan een breezer aan het lurken zijn en ruzie zoek met iedereen die ze per ongeluk aankijkt. Kortom, herrie in de tent, klanten weg, omzet weg. (...)'

(Reactie 'Horecaondernemer' op Gladio Arnhem / 28 februari 2007)

12-06-2007, 19:41



Citaat door mocro_nidal:
'Marokkanen zijn een bron van veel problemen op het plein (Korenmarkt, red. In Arnhem), het is gvd terecht dat ze geweigerd worden. Laat ik een groep binnen, dan worden de dames verbaal en fysiek lastiggevallen waarna ze wegblijven. Als de dames wegblijven komen er ook geen gasten meer en dan heb ik binnen een paar maanden met en tent vol marokkanen die de hele avond met de rug tegen de muur aan een breezer aan het lurken zijn en ruzie zoek met iedereen die ze per ongeluk aankijkt. Kortom, herrie in de tent, klanten weg, omzet weg. (...)'

(Reactie 'Horecaondernemer' op Gladio Arnhem / 28 februari 2007)


Als dit uit zijn duim komt is het racisme anders als dit zijn ervaring dan kan je hem niets kwalijk nemen. Als er had gestaan dat het limburgers waren dan had je waarschijnlijk niet eens gereageerd.

12-06-2007, 19:42
Als dat zo is dan is het terecht dat ze geweigerd worden.

12-06-2007, 19:45

Citaat door Iznogoudh:
Als dit uit zijn duim komt is het racisme anders als dit zijn ervaring dan kan je hem niets kwalijk nemen. Als er had gestaan dat het limburgers waren dan had je waarschijnlijk niet eens gereageerd.

dat zijn ervaringen maar ook soms wordt het zelf opgezocht door de dames maar dan gaan ze alsnog klagen en aangeven heel raar zijn dat soort mensen, en de marokkanen waarschuwen ze ook niet het is 1 x iets doen waarmee ze niet tevreden over zijn is het eruit.

12-06-2007, 19:49


Weigeren die handel, Een moslim hoort daar ook niet te gaan, dus wat mij betreft mogen ze alleen marokkanen weigeren

12-06-2007, 19:51

Citaat door Mister_Riffi:
Weigeren die handel, Een moslim hoort daar ook niet te gaan, dus wat mij betreft mogen ze alleen marokkanen weigeren

van mij ook hahaha

12-06-2007, 19:58

Citaat door mocro_nidal:
van mij ook hahaha



Citaat:
dan heb ik binnen een paar maanden met en tent vol marokkanen die de hele avond met de rug tegen de muur aan een breezer aan het lurken zijn en ruzie zoek met iedereen die ze per ongeluk aankijkt
toen ik dit las, kreeg ik een brok in m'n keel, wash denken ze omdat er minder alcohol in zit, dat het niet haram is ofzo?

12-06-2007, 20:01

Citaat door Mister_Riffi:
toen ik dit las, kreeg ik een brok in m'n keel, wash denken ze omdat er minder alcohol in zit, dat het niet haram is ofzo?

hij kan volgens mij geen versgil zien tussen een braziliaan en een marokkaan

12-06-2007, 20:12

Citaat door mocro_nidal:
'Marokkanen zijn een bron van veel problemen op het plein (Korenmarkt, red. In Arnhem), het is gvd terecht dat ze geweigerd worden. Laat ik een groep binnen, dan worden de dames verbaal en fysiek lastiggevallen waarna ze wegblijven. Als de dames wegblijven komen er ook geen gasten meer en dan heb ik binnen een paar maanden met en tent vol marokkanen die de hele avond met de rug tegen de muur aan een breezer aan het lurken zijn en ruzie zoek met iedereen die ze per ongeluk aankijkt. Kortom, herrie in de tent, klanten weg, omzet weg. (...)'

(Reactie 'Horecaondernemer' op Gladio Arnhem / 28 februari 2007)

Voor zover ik weet is een Marokkaan (eigenlijk wordt Berber / Amazigh bedoeld) geen ras? Dus kan het ook geen racisme zijn.

Amazigh hebben een slechte reputatie in het uitgaansleven. Dat heb ik zelf niet verzonnen, maar dat is een veel gedeelde mening van horeca uitbaters.

Mag je ze daarom de toegang weigeren? Nee. Maar er worden elke keer nieuwe smoezen verzonnen om ze toch de toegang te weigeren.

Zolang in het gedrag van te veel Amazigh geen verbetering komt, zal dat zo blijven.

Waarom steekt een schorpioen altijd? Omdat het een schorpioen is. Blijkbaar is dat de aard van het diertje. Dus steek je je hand in het hol van een schorpioen? Denk het niet.
Wat ik wil zeggen is dat als een bange voorspelling elke keer uitkomt, je je maatregelen gaat treffen, en je er dus naar gaat gedragen.
Dat geldt natuurlijk net zo hard voor Amazigh die al bij voorbaat de toegang geweigerd wordt . Dan voel je je behoorlijk klote.
Toch komt daar geen verandering in als de ene Amazigh de andere niet corrigeert. En DAT zie ik niet gebeuren, dus komt er voorlopig geen ENKELE verandering in het toegangsbeleid.

12-06-2007, 20:25

Citaat door mocro_nidal:
'Marokkanen zijn een bron van veel problemen op het plein (Korenmarkt, red. In Arnhem), het is gvd terecht dat ze geweigerd worden. Laat ik een groep binnen, dan worden de dames verbaal en fysiek lastiggevallen waarna ze wegblijven. Als de dames wegblijven komen er ook geen gasten meer en dan heb ik binnen een paar maanden met en tent vol marokkanen die de hele avond met de rug tegen de muur aan een breezer aan het lurken zijn en ruzie zoek met iedereen die ze per ongeluk aankijkt. Kortom, herrie in de tent, klanten weg, omzet weg. (...)'

(Reactie 'Horecaondernemer' op Gladio Arnhem / 28 februari 2007)




Marokkanen,...al dan niet Berber,....zet ook een zaakkie op,...disco of cafe.

Dan kent u naar hartelust kaaskoppen (m/v) weigeren

(....of het Haram is of niet,...maakt niet uit joh,..daar kom je nog wel achter )

12-06-2007, 20:36
Marokkanen moeten niet zeiken als ze ergens niet binnen mogen. Er zijn wel betere dingen te doen dan je geld uitgeven aan Hollanders. Marokkaanse shops en cafe's zijn er genoeg

12-06-2007, 20:42

Citaat door grendel:
Marokkanen,...al dan niet Berber,....zet ook een zaakkie op,...disco of cafe.

Dan kent u naar hartelust kaaskoppen (m/v) weigeren

(....of het Haram is of niet,...maakt niet uit joh,..daar kom je nog wel achter )


12-06-2007, 20:44



Citaat door dr_Klon:
Marokkanen moeten niet zeiken als ze ergens niet binnen mogen. Er zijn wel betere dingen te doen dan je geld uitgeven aan Hollanders. Marokkaanse shops en cafe's zijn er genoeg




Ben je geopereerd?

12-06-2007, 20:50

Citaat door _Wodan_:



Ben je geopereerd?


Gister liet een spammer zijn tel. nummer achter. Bij vrouw zoekt man is het geloofwaardiger als je een man zoekt dat er vrouw bij je geslacht staat

12-06-2007, 20:56

Citaat door dr_Klon:
Gister liet een spammer zijn tel. nummer achter. Bij vrouw zoekt man is het geloofwaardiger als je een man zoekt dat er vrouw bij je geslacht staat



Geef hem ook een mep van mij, je krijgt hem tzt wel terug

Pagina's : [1] 2