Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tuniekjes en Oprah.



Pagina's : [1] 2

12-06-2007, 12:12
Zij siert altijd de cover van haar eigen 'O' magazine en op die covers heb ik haar al zo'n vijf keer gezien met té mooie tuniekjes. Geen fladderende gevallen met oogverblindende prints en bloemstukken zoals uit de H&M/ Zara/ Mango en andere standaard winkeltjes, maar gewoon strak van model, één kleur en een beetje kaftan- achtig.



God mag weten waar ze em vandaan heeft, maar als ze em nu is even deze kant op zou kunnen sturen dan ben ik de hele zomer blij. Iemand effe een briefje schrijven naar haar?

12-06-2007, 12:26


ik zie de foto niet

12-06-2007, 12:56
heel mooi ja
lekker simpel en strak

trouwens weet jij of ze oprah magazine ook in ned. verkopen? lijkt me weer wat anders dan de cosmogirl etc

thanx maghrabia

12-06-2007, 12:58
Vind hem niet zo heel mooi Irene Moors droeg tijdens haar tv programma
een hele Leuke .. een donkerblauwe

12-06-2007, 13:21


Waarom zie ik m niet!

12-06-2007, 13:42

Citaat door Shifae:
Waarom zie ik m niet!
Zie ook geen foto!

12-06-2007, 14:14
Misschien van Diana Von Furstenberg, zij maakt prachtige jurken en tuniekjes. Zijn wel heel duur, heb er zelf nu ongv 4 en geloof me ze blijven mooi maar je moet echt alleen die kopen die je echt denkt vaak aan te gaan doen en die ook mooi zal blijven.

12-06-2007, 14:19
wAUW, IK vind 'm prachtig..........

12-06-2007, 14:29



Dit is het jurkje waar de topicstartser het over heeft dames

12-06-2007, 15:38

Ik vind hem wel leuk, maar ik denk niet dat ze die hebben voor de "gewone " mens.
Haar kennende heeft ze een persoonlijke naaister die speciaal voor haar maakt

En O Magazine is gewoon bij de Bruna halen, maar is echt zonde van je geld, hij is zo dik en 90% is reclame


12-06-2007, 16:03
Ik heb de foto via imageshack geupload, dus als het goed is is ie nu wel te zien.

12-06-2007, 16:07

Citaat door Dina_D:

Ik vind hem wel leuk, maar ik denk niet dat ze die hebben voor de "gewone " mens.
Haar kennende heeft ze een persoonlijke naaister die speciaal voor haar maakt

En O Magazine is gewoon bij de Bruna halen, maar is echt zonde van je geld, hij is zo dik en 90% is reclame



Ja, mwa, haar tijdschrift interesseert mij eigenlijk niet echt. Lijkt mij echt zo'n Viva/ Libelle blad in plaats van Marie- Claire achtig. Ze heeft nu wel verschillende O Magazine's waaronder één over tuinen en één over interieur dus het zal wel goed verkopen.

Ps. Wij kunnen ook makkelijk aan naaiers/naaisters komen. Met name als je deze zomer naar Marokko gaat. Ik heb net stof en sfiffa (brede en smalle) gehaald, de foto uitgeprint en mijn vader aan het werk gezet.

12-06-2007, 16:10


Wat vinden jullie mooi aan deze tuniek

wit met groen toch ?

12-06-2007, 16:13

Citaat door Tilleli:
Ja, mwa, haar tijdschrift interesseert mij eigenlijk niet echt. Lijkt mij echt zo'n Viva/ Libelle blad in plaats van Marie- Claire achtig. Ze heeft nu wel verschillende O Magazine's waaronder één over tuinen en één over interieur dus het zal wel goed verkopen.

Ps. Wij kunnen ook makkelijk aan naaiers/naaisters komen. Met name als je deze zomer naar Marokko gaat. Ik heb net stof en sfiffa (brede en smalle) gehaald, de foto uitgeprint en mijn vader aan het werk gezet.


Ik denk als ik Roberto Cavalli bel, dat hij niet staat te springen..


12-06-2007, 16:42

Citaat door chaimae18:
Wat vinden jullie mooi aan deze tuniek

wit met groen toch ?


Niet? Het mooie eraan is dat het een strak model is. Geen drukke prints, touwtjes en strikjes en weet ik het. En het doet me denken aan een Marokkaanse kaftannatje.

Dit vind ik dus bijvoorbeeld helemaal niks:



Maar ja, over smaakt valt niet te twisten, he.



Citaat door Dina_D:

Ik denk als ik Roberto Cavalli bel, dat hij niet staat te springen..



Nee, maar Hmed die ergens in een achterstraatje in Maghreb staat uitgestald wel.

Pagina's : [1] 2