Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Skin2moro tegen puistjes!!!!!



Pagina's : [1] 2

12-06-2007, 11:47
Wie heeft Skin2moro tabletten gebruikt??
werkt ik wil ze namelijk ook halen pleas helppp.
Ik heb slakkenslijm van telsell en dat hiel echt niet zijn oplichters

12-06-2007, 11:54


ik weet niet vanwaar je komt maar ik kom uit rotterdam en bij de Meent dat is in het centrum hebben ze een winkeltje heet Sabon, daar verkopen ze zeep net als onze zeep je weet wel we noemen het Sabon tawes oftewel Sabon beldi, die bruine zeep, maar die zeep is natuurlijk met geen chemische rommel ofzo, het is met lavendel erin en die zeep, ze hebben ook een Spa daar kan je een diepreinigende behandeling krijgen, maar in ieder geval die zeep is echt goed je moet je gezicht ermee wassen en met lauw water wassen, want heet water maakt je gezicht zo slap en daardoor kan je gezicht niet ademen...maar als je er wat aan hebt moet je me effe pmen dan kan je dat adres geven, ik gebruik het ook en mijn gezicht is er wat stukken rustiger mee geworden.. Ik hoor het wel van je inchallah

Groetjes van Hayat

12-06-2007, 11:57
wat je het beste kan doen is je gezicht om de 2 dagen goed scruben en daarna met een vette creme insmeren, verricht wonderen

12-06-2007, 12:05

Citaat door miriam_gabri:
wat je het beste kan doen is je gezicht om de 2 dagen goed scruben en daarna met een vette creme insmeren, verricht wonderen



Ik scub bijna elke dag mijn gezicht en smeer mijn geicht in met die tering slakkenslijm.
Het heeft wel een beetje geholpen maar ik wil ze wel hellemaal weg.
en ik zag die skin2moro kauw tabletten maar ik weet niet of het wel helpt.
Ik ga het denk ik gewoon uitproberen het kost toch maar 20 euro met 60 tabletten dus percies 1 maand je moet 2 per dag innemen.

12-06-2007, 13:31


ik had eerst heel erg last van

maar het is nu veel en veel minder.

ik gebruik geen creme of tabletten ervoor.

ik was het dagelijks met lauw water

en in de avond, al die make-up eraf halen.

en verder 2 keer in de week scubben en stomen.

12-06-2007, 14:39
Niemand dier ervaring mee heeft??

12-06-2007, 14:41

Citaat door hayatmetalsia:
ik weet niet vanwaar je komt maar ik kom uit rotterdam en bij de Meent dat is in het centrum hebben ze een winkeltje heet Sabon, daar verkopen ze zeep net als onze zeep je weet wel we noemen het Sabon tawes oftewel Sabon beldi, die bruine zeep, maar die zeep is natuurlijk met geen chemische rommel ofzo, het is met lavendel erin en die zeep, ze hebben ook een Spa daar kan je een diepreinigende behandeling krijgen, maar in ieder geval die zeep is echt goed je moet je gezicht ermee wassen en met lauw water wassen, want heet water maakt je gezicht zo slap en daardoor kan je gezicht niet ademen...maar als je er wat aan hebt moet je me effe pmen dan kan je dat adres geven, ik gebruik het ook en mijn gezicht is er wat stukken rustiger mee geworden.. Ik hoor het wel van je inchallah

Groetjes van Hayat



Bedoel je witte ghasoul of lijkt het erop?WAt is de prijs ervan en voor wat is het precies?En kan je het adres pmmen??Alvast bedankt

12-06-2007, 16:31
hey dames

ik had ook plots veel last van puistjes en uitslag - stress, exames.
ben gewn bij de huidarts geweest en die heeft mij een crème voor smorgens gegeven en een zalf voor savonds. Deze geneest de puistjes op mijn gezicht. Ook neem ik elke dag een pil die voorkomt dat er nieuwe groeien.
En ik ben al 2 wkn ver en het werkt redelijk. Kmoet het een maand doen.
Maar dat is allemaal van de apotheek. Dus beste is dat je naar de huidarts gaat, dan krijg je een persoonlijke behandeling. Want ieder zijn huid is anders.


12-06-2007, 16:39
skin2moro is troep oplichters

12-06-2007, 22:03
nou skin2moro heeft bij mij dus echt wel geholpen 2maanden lang genomen en ik heb geen puistjes meer alleen nog paar vlekjes
Maar skin2moro helpt wel ik had er echt veel en ik werd in het begin moe omdat ik ze slikte en ik zag niks maar op het einde merk je pas verandering gelooof mij maar heb geduld en het werkt zeker

12-06-2007, 23:06
waar kan je ghasoul kopen

12-06-2007, 23:07
Het werkt wel maar tis me te duur, veel water drinken en je gezicht goed wassen! Ik weet dat het cliché is maar het werkt gewoon.

Succes

13-06-2007, 08:18


Ik ken veel mensen die er wel tevreden om zijn, maar het is best wel duur.


13-06-2007, 10:32

Citaat door khadoeja:
k heb het bij een klein islamitisch winkeltje in osdorp gekocht



Hoe gebruik je dat ??? Wat is ghasoul, poeder/creme?? Wat doet het met je huid?

13-06-2007, 11:44

Citaat door khadoeja:
k heb het bij een klein islamitisch winkeltje in osdorp gekocht


waar precies?

tussen meer?

Pagina's : [1] 2