Bekijk volle/desktop versie : !!! Vrouwenband!!! Help me...



11-06-2007, 13:46
Wie kan me helpen aan een goede vrouwenband? zowel binnen als in het buitenland.. Maar moeten echt alleen vrouwen zijn. Dus geen enkele man..

Wie heeft er meer info voor me???

Liefs M.

11-06-2007, 14:38


meid ik raad je annour aan, je feest zal knalle en shaken

11-06-2007, 14:41

Citaat door alfanouna:
meid ik raad je annour aan, je feest zal knalle en shaken



Hey meid,

Annour is een anasheedbandje toch? Misschien een rare vraag maar wat doen ze precies? Want met anasheed kan je feest toch niet knallen? Ik kan het mis zien..

Soukran Kus FarKus

11-06-2007, 15:44

Citaat door Farkoessa:
Hey meid,

Annour is een anasheedbandje toch? Misschien een rare vraag maar wat doen ze precies? Want met anasheed kan je feest toch niet knallen? Ik kan het mis zien..

Soukran Kus FarKus



Nee wallah, de mensen zien het verkeerd. ik heb nu anasheedband annour 7x meegemaakt, ze maken echt sfeer en ik zelf vind het vele malen beter dan met een band. ze zingen van alles wat je maar wilt met het enige verschil dat ze dat gedoe van alihoudia en shaitana en over drugs en alcohol etc ABSOLUUT NIET ZINGEN. en ik moet je eerlijk zegge ik zelf vind het veel beter zo, want die woorden passen niet in een bruiloft.

11-06-2007, 16:25


heb je het telefoon nummer?

11-06-2007, 22:26

Citaat door alfanouna:
Nee wallah, de mensen zien het verkeerd. ik heb nu anasheedband annour 7x meegemaakt, ze maken echt sfeer en ik zelf vind het vele malen beter dan met een band. ze zingen van alles wat je maar wilt met het enige verschil dat ze dat gedoe van alihoudia en shaitana en over drugs en alcohol etc ABSOLUUT NIET ZINGEN. en ik moet je eerlijk zegge ik zelf vind het veel beter zo, want die woorden passen niet in een bruiloft.


Hey kanjer,

soukran djaziran, maar nog een vraagje: maken ze ook chaabi enzo? Heb namelijk echt geen flauw idee.. Enne zijn ze prijzig? Weet je toevallig de prijzen??

Kus Farkee

11-06-2007, 23:18
salaam metalsawia en farkoesa, ze maken van alle soorten muziek waar je echt op kan dansen ( heb ze ook meegemaakt, dansvloer was echt vol en iedereen zweten )
voor prijs moet je gewoon belle, maar ze zijn vele malen goedkoper dan normale band van boven de 1000 euro( en die spelen pas als je nog geld geeft aan de mensen op de dansvloer)

nr van annour is 0641975912