Bekijk volle/desktop versie : Studie IEMAND MET EEN ECO-KNOBBEL (vwo5)



Pagina's : [1] 2

10-06-2007, 23:33
Salam ou aleikoum,

Een vraagje; ik heb a.s woensdag een toets en daarvoor moet ik de lesbrief markten 1 leren.

Is er iemand die goed is in economie en me zou willen helpen..
Gewoon dinge uit legge als hoe bereken je de beroepsbevolking en dat soort dingen..


Als er iemand is die mij kan helpen, zou je me dan je email adres kunnen PM dan voeg ik je toe op msn en dan kunne we wat makkelijker praten..

alvast bedankt !!

liefs
One Secret

11-06-2007, 18:19


No BoDy???

:'(

11-06-2007, 18:38
Het is wel paar jaar geleden, maar misschien dat ik je wel kan helpen..

11-06-2007, 19:07
vergeet beroepsgeschikte bevolking niet..

11-06-2007, 19:25


Beroepsbevolking is iedereen tussen 16 en 65 en beroepsgeschikte is iedereen uitgezonderd studenten, gedetineerde etc..

Of was t andersom

11-06-2007, 20:48

Citaat door Aitouzine:
Beroepsbevolking is iedereen tussen 16 en 65 en beroepsgeschikte is iedereen uitgezonderd studenten, gedetineerde etc..

Of was t andersom


Andersom slimmerd..

11-06-2007, 20:53

Citaat door Sammetje2:
Andersom slimmerd..



Weet ik

11-06-2007, 23:57
nog een vraag?

12-06-2007, 11:33
Wie kan mij ook helpen? Ik moet alleen economie 1,2 VWO halen dit jaar en dan ben ik geslaagd. Ben namelijk eerder op economie gezakt, alle andere vakken heb ik al afgesloten.

Waarschijnlijk heb ik dit keer een herkansing, omdat ik het afgelopen economie examen slecht heb gemaakt. Ik hoef maar een laag cijfer te halen, maar door de spanning en de stress heb ik het niet goed gemaakt (en ook door een gebrek aan economisch inzicht :hihi en ik heb het ook niet afgekregen.

De theoretische vragen en beredeneervragen kan ik op zich nog wel redelijk, het gaat mij meer om het wiskundige gedeelte. En ik ben ook heel lang met één vraag bezig, waardoor ik met economie altijd in tijdnood kom. Dat is echt zonde, want als ik een half uur langer tijd had gehad, had ik het wel waarschijnlijk gehaald.

Vrijdag weet ik zeker of ik het wel of niet gehaald heb. En daarna heb ik 4 dagen de tijd om me voor te bereiden op de her. Wie zou mij eventueel tips kunnen geven om niet in tijdnood te komen en mij kunnen helpen met de wiskundige vragen? Alles is welkom!

Alvast bedankt !!!!

12-06-2007, 11:36
Doun het is dringend kom online.

12-06-2007, 11:42

Citaat door tetouaniia:
Doun het is dringend kom online.


Hmm oke!

12-06-2007, 16:39

Citaat door wortelsapje:
Wie kan mij ook helpen? Ik moet alleen economie 1,2 VWO halen dit jaar en dan ben ik geslaagd. Ben namelijk eerder op economie gezakt, alle andere vakken heb ik al afgesloten.

Waarschijnlijk heb ik dit keer een herkansing, omdat ik het afgelopen economie examen slecht heb gemaakt. Ik hoef maar een laag cijfer te halen, maar door de spanning en de stress heb ik het niet goed gemaakt (en ook door een gebrek aan economisch inzicht :hihi en ik heb het ook niet afgekregen.

De theoretische vragen en beredeneervragen kan ik op zich nog wel redelijk, het gaat mij meer om het wiskundige gedeelte. En ik ben ook heel lang met één vraag bezig, waardoor ik met economie altijd in tijdnood kom. Dat is echt zonde, want als ik een half uur langer tijd had gehad, had ik het wel waarschijnlijk gehaald.

Vrijdag weet ik zeker of ik het wel of niet gehaald heb. En daarna heb ik 4 dagen de tijd om me voor te bereiden op de her. Wie zou mij eventueel tips kunnen geven om niet in tijdnood te komen en mij kunnen helpen met de wiskundige vragen? Alles is welkom!

Alvast bedankt !!!!



Gewoon veel oefenen..

12-06-2007, 21:12



Citaat door Aitouzine:
Weet ik


Niet dat je altijd álles weet ofso..


Citaat door wortelsapje:
Wie kan mij ook helpen? Ik moet alleen economie 1,2 VWO halen dit jaar en dan ben ik geslaagd. Ben namelijk eerder op economie gezakt, alle andere vakken heb ik al afgesloten.

Waarschijnlijk heb ik dit keer een herkansing, omdat ik het afgelopen economie examen slecht heb gemaakt. Ik hoef maar een laag cijfer te halen, maar door de spanning en de stress heb ik het niet goed gemaakt (en ook door een gebrek aan economisch inzicht :hihi en ik heb het ook niet afgekregen.

De theoretische vragen en beredeneervragen kan ik op zich nog wel redelijk, het gaat mij meer om het wiskundige gedeelte. En ik ben ook heel lang met één vraag bezig, waardoor ik met economie altijd in tijdnood kom. Dat is echt zonde, want als ik een half uur langer tijd had gehad, had ik het wel waarschijnlijk gehaald.

Vrijdag weet ik zeker of ik het wel of niet gehaald heb. En daarna heb ik 4 dagen de tijd om me voor te bereiden op de her. Wie zou mij eventueel tips kunnen geven om niet in tijdnood te komen en mij kunnen helpen met de wiskundige vragen? Alles is welkom!

Alvast bedankt !!!!


Tsjah.. zoals al gezegd is.. je wordt er alleen beter in als je 't vaker doet.. Het gaat je uiteindelijk ook tijd schelen omdat je een som dan direct aan kunt pakken ipv er een tijdje naar te staren en daarna pas proberen op te lossen.. dus tsjah oefenen oefenen en nog s oefenen..


Citaat door Aitouzine:
Gewoon veel oefenen..
Pff.. cliché antwoord..

12-06-2007, 22:00
[QUOTE=Sammetje2;34310327]



Tsjah.. zoals al gezegd is.. je wordt er alleen beter in als je 't vaker doet.. Het gaat je uiteindelijk ook tijd schelen omdat je een som dan direct aan kunt pakken ipv er een tijdje naar te staren en daarna pas proberen op te lossen.. dus tsjah oefenen oefenen en nog s oefenen..

QUOTE]

Oke bedankt! Maar wat is beter, oefenen met oude examens of de stof leren? Ik beheers de stof namelijk niet echt goed. Ik heb wel een goede samenvatting liggen, maar daar gaat me veel tijd inzitten, is iets van 100 pagina's.

13-06-2007, 01:37
ik zou veel oefenen met oude examens, heb je geen examenbundel waarmee je kan oefenen?

Pagina's : [1] 2