Bekijk volle/desktop versie : welke god?



10-06-2007, 21:37
al drie weken workshops gegeven op de HvA over diversiteit in cultuur, religie in het onderwijs in combinatie met seksualiteit en homoseksualiteit.
ben een zahml leraar en gaf nu les aan turkse en marokkaanse islamitische studenten. Ik zei dat ik godvrezend was. vragen ze altijd, in welke god geloof je dan?
ik zei er is toch maar 1? ook al ben ik nederlander, blond en groene ogen en zahml geloof ik in 1 god die van ibarhim, musa, isah etc. maar zei zeiden dat nederlanders niet in allah geloven. ik zei dat ze rascist waren. turken en marokkanen hebben geen alleenrecht op allah.
daarom soms lastig in een moskee te gaan. moet meer bewijzen dan diegenen met een bruine kleur.

10-06-2007, 22:05


Ik heb een vraag? Wat is nou je vraag,standpunt? Waar wil je met deze topic heen als ik vragen mag..? Kweet niet wat je hier mee duidelijk wil maken.

10-06-2007, 22:14
ik weet het niet hoor maar uuh??

ik vind het nergens opslaan

10-06-2007, 22:21
Er zit niet echt een logica in je verhaal.

10-06-2007, 22:30


Ik snap jou ook niet zoals de anderen.
Wat is je punt en wat is het onderwerp en waar wil jij precies naar toe gaan?
Ik ben zehml zeg je ik geloof in Allah Soubhna wa ta3ala.. Wat probeer je nou? Racisten hoorde ik ook vallen.. En nu? Probeer je ruzie te lokken of heb je niks te doen? GEKTE!

10-06-2007, 22:34
Wat ze probeert te doen, is datgeen teweeg brengen waar marokko.nl € 200.000 per jaar voor krijgt aan subsidie's van de overheid.

Diezelfde verkankerde overheid die jullie niet mag.

Ze doen hun best om Marokkanen bezig te houden met alle onzin die er maar bestaat, door ze in verwarring te brengen, en hun geloof zwak te houden.

Kijk maar om je heen hoeveel 16/17 jarige meisjes hoor je al praten over/in naam van de islam over dingen waarvan je zegt doe normaal hoor!

Ze sluipen in de harten van de mens, die vieze kuffar.

Maar ja wie ben ik, ik ben vervloekker maar...