Bekijk volle/desktop versie : ik zie het even niet zitten..



Pagina's : [1] 2

10-06-2007, 18:12
ik moet nog zoooveel in het huishouden doen..
ik moet leren voor een groot examen voor morgen..
ik moet zooveeel maar ik heb geen zin en puf om het te doen
ik heb het gevoel dat het huishouden niet ophoudt.. en dat het examen teveel stof is dat ik toch niet kan leren tenzij ik tot laat in de nacht ga leren
MOTIVEER MIJ...............!!!!!!!!

10-06-2007, 18:14


Waarom laat je je ma niet het huishouden doen en dat jij je stof gaat leren. Geef aan dat je een examen hebt en daarvoor moet leren. Dan doet zij het huishouden toch?

10-06-2007, 18:17

Citaat door MaRoCcInA:
Waarom laat je je ma niet het huishouden doen en dat jij je stof gaat leren. Geef aan dat je een examen hebt en daarvoor moet leren. Dan doet zij het huishouden toch?

JA LIEVE meid eerst ging dat zo maar nu ben ik getrouwd en ik heb een kleine die om mijn aandacht vraagt en een eigen huishouden en een man waar ik voor moet koken

10-06-2007, 18:17

Citaat door salma1979:
ik moet nog zoooveel in het huishouden doen..
ik moet leren voor een groot examen voor morgen..
ik moet zooveeel maar ik heb geen zin en puf om het te doen
ik heb het gevoel dat het huishouden niet ophoudt.. en dat het examen teveel stof is dat ik toch niet kan leren tenzij ik tot laat in de nacht ga leren
MOTIVEER MIJ...............!!!!!!!!


kijk naar wat echt belangrijk is ,een keer niet dweilen is ook niet erg hoor!
doe wat echt nodig is koken ,de vaat etc maar niet nog alles afstoffen etc.

focus je op je examen dat is belangrijk ,schoonmaken kan morgen ook nog wel

10-06-2007, 18:20



Citaat door eva2:
kijk naar wat echt belangrijk is ,een keer niet dweilen is ook niet erg hoor!
doe wat echt nodig is koken ,de vaat etc maar niet nog alles afstoffen etc.

focus je op je examen dat is belangrijk ,schoonmaken kan morgen ook nog wel

je hebt gelijk
ik ga zo afwassen Mijn zoontje eten geven en dan ga ik leren
ik wil eigenlijk ook nog strijken maar dat doe ik morgen insa Allah
ik strijk alleen even de kleertjes die mijn zoontje morgen nodig heeft
en o ja koken maar ik ga wat simpels maken aardappeltortilla denk ik..
ik moet even volhouden want ik werk morgen en dan ben ik vrij dinsdag maar om mezelf zover te krijgen om IETS doen is soms zooo meoilijk

10-06-2007, 18:21

Citaat door salma1979:
je hebt gelijk
ik ga zo afwassen Mijn zoontje eten geven en dan ga ik leren
ik wil eigenlijk ook nog strijken maar dat doe ik morgen insa Allah
ik strijk alleen even de kleertjes die mijn zoontje morgen nodig heeft
en o ja koken maar ik ga wat simpels maken aardappeltortilla denk ik..
ik moet even volhouden want ik werk morgen en dan ben ik vrij dinsdag maar om mezelf zover te krijgen om IETS doen is soms zooo meoilijk



succes met je examen

10-06-2007, 18:33

Citaat door salma1979:
JA LIEVE meid eerst ging dat zo maar nu ben ik getrouwd en ik heb een kleine die om mijn aandacht vraagt en een eigen huishouden en een man waar ik voor moet koken



Oh oke, sorry dacht dat je nog thuis woonde.
Waarom laat je je man niet zelf koken vandaag.
Misschien kan je beter ff wachten met leren tot je man er is en dan nu alvast een beetje beginnen aan het huishouden tot hij er is zodat hij je kind en alles overneemt.

Hij zal daar niet moeilijk over doen hoop ik?

10-06-2007, 22:01
same problem....geen examen maar wel heel veel huishoudelijke klusjes die op de loer liggen...

ik moet nog:
strijken
vaatwasser uitruimen
bed verschonen
stofzuigen/dweilen
koelkast schoonmaken
EN IK HEB GEEN ZIN!!!!

Het was de bedoeling dat ik het vanmorgen allemaal zou doen maar mijn kleine is ziek dus die heeft al mijn aandacht opgeeist...

10-06-2007, 22:07
Dames! Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk dus het beste om jezelf te motiveren is om je op 1 ding te richten, dus het leren van je examen. Als je huishouden blijft liggen en je man geen eten krijgt voel je je waarschijnlijk ook niet prettig dus schakel iemand in (familielid/vriendin) om je te helpen!En als maaltijd anders maar voor een keertje patat, zodra je je examen gehaald hebt kun je weer volop koken. Succes, gaat vast wel lukken.

10-06-2007, 23:15
Ruilen van leven?

10-06-2007, 23:30

Citaat door Zusterke001:
Ruilen van leven?



Want??

10-06-2007, 23:35

Citaat door VoteForKerry!:
Want??



Als dat een zorg is dan moet ze mijn leven eens innemen. Ze zal gelijk terug happy zijn en topic sluiten.

10-06-2007, 23:44


Hallooooooooooooo, weet je wel hoe laat het is? Doe je altijd je huishouden zo laat!!!
Ga lekker slapen, morgen is weer een nieuwe dag. Als je naar je werk bent/naar je examen is er niemand die je op jouw huishouden aanspreekt.

10-06-2007, 23:45

Citaat door OumZenY:
Hallooooooooooooo, weet je wel hoe laat het is? Doe je altijd je huishouden zo laat!!!
Ga lekker slapen, morgen is weer een nieuwe dag. Als je naar je werk bent/naar je examen is er niemand die je op jouw huishouden aanspreekt.



10-06-2007, 23:46
Als je met de huishouden begint ben je er meteen van af.

Dan kan u man misschien opt kleine lette (of de kleine late slape??)

En kun jy beginne met studere in een proper huis (zal gemakkelyker gaan)

Pagina's : [1] 2