Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen... allemaal afgunst!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-06-2007, 16:10
Wij zijn echt een vervloekt volk, kijk alleen hoe wij met elkaar omgaan.

x Heb je een leuke dame, dan zal een Marokkaan altijd haar proberen te versieren en de grootste leugens over jou vertellen om haar ze3ma te verleiden.

x Heb je een leuke auto, dan komen ze even langs je auto met een sleutel om er een kras in te maken. Of ze vertellen je dat het geen goede wagen is en dan zie je ze 2 maanden later met dezelfde auto rijden

x Ben je afgestudeerd en heb je een goede baan, geen strafblad? Volgens een Marokkaan heb je geslijmd bij de Hollanders en laat je je van achteren nemen. M.a.w. je bent geen echte marokkaan, je bent vernederlandst, positief integreren is in hen ogen slijmen. Ze proberen je altijd laag te houden, zoals ze zelf ook zijn... ewa ja... ga zo maar verder.

x Heb je een onderbouwde antwoord, dus een feit in dit opzichte, dan zal een Marokkaan altijd zijn gelijk krijgen... ook al weet degene dat hij ongelijk heeft..

Ewa, ik kan zo urenlang doorgaan... hopeloos jullie stelletje achterbakse teringlijers... altijd afkraken en afgunst.. tazz gafwem!

10-06-2007, 16:15



Citaat door bentalassel:


Is toch, plaatsgenote (berkane)?

10-06-2007, 16:15

Citaat:
Wij zijn echt een vervloekt volk, kijk alleen hoe wij met elkaar omgaan.
Spreek voor jezelf pik

10-06-2007, 16:26

Citaat door Deadre:
Spreek voor jezelf pik


Ik heb een pik, maar jij een pikje.. leer daar maar mee leven. Jammer genoeg hangen niet alle eikels zoals jij in een boom.. wederom, wij zijn een vervloekt volk, klaar.Punt.

10-06-2007, 16:29



Citaat door Lindsay_:
ik zeg eerlijk als ik mensen zie die geluk hebben dan denk ik waarom jij wel en ik ni. dus dan gun ik die mensen niets.
maar da betekent ni meteen da ik ze zwart ga maken of roddelen of zoiets.
ik hou da gewoon voor mezelf



Waarom is dat dan? Gun je je broeders en zusters niet het beste? Ik wens al mijn broeders en zusters het beste wat er is. Desnoods help ik hun als ze het maar ook goed hebben... ik heb gelukkig geen afgunst en zal altijd van mijn broeders en zusters houden, no matter what!

10-06-2007, 16:31

Citaat door Ssbe3:
Ik heb een pik, maar jij een pikje.. leer daar maar mee leven. Jammer genoeg hangen niet alle eikels zoals jij in een boom.. wederom, wij zijn een vervloekt volk, klaar.Punt.



Daar heb je lang over moeten nadenken pik, ennuh nee ik heb een lxx
Spijtig dat mislukte drievoetige idioten als jij nog altijd actief zijn op dit heerlijke forum.

10-06-2007, 16:33

Citaat door Deadre:
Daar heb je lang over moeten nadenken pik, ennuh nee ik heb een lxx
Spijtig dat mislukte drievoetige idioten als jij nog altijd actief zijn op dit heerlijke forum.


Je hebt gelijk, oke? Ga nu maar gauw weg en verpest mijn topic niet, safi?

10-06-2007, 16:35
Dit zie ik niet in mijn vriendenkring..

10-06-2007, 16:35

Citaat door Lindsay_:
lieve broeders en zusters met een zuiver hart
oprecht leven die goed volgens de Islam leven gun ik hun geluk
da zie je ni vaak bij marokkanen vandaar die afgunst


Ik zie afgunst als een eigenschap die je recht naar de hel leidt. Uiteindelijk is afgunst een bepaalde tekortkoming van degene.... zuiver of niet zuiver, jij mag niet oordelen, dat mag alleen Allah . Als wij elkaar zouden steunen, dan wat het veel beter geweest.

10-06-2007, 16:37

Citaat door Ssbe3:
Is toch, plaatsgenote (berkane)?

Hoe komt het dat er hier zoveel s7ab Berkane komen.. Hier in de buurt kom ik ze niet tegen !

10-06-2007, 16:37

Citaat door moOie_mOker:
Dit zie ik niet in mijn vriendenkring..



Ik bedoel niet zozeer vriendenkring, maar daarbuiten.. gelukkig ook niet in mijn vriendenkring, want er zit geen enkele marokkaan bij.. gelukkig.

10-06-2007, 16:38

Citaat door Ssbe3:
Je hebt gelijk, oke? Ga nu maar gauw weg en verpest mijn topic niet, safi?



Jij verneukt de forum in het geheel, met jouw generaliserende "ooeh ik weet niets te verzinnen dan maar mn bevokingsgroep onderuit halen" kleine balhaar

10-06-2007, 16:39



Citaat door Lindsay_:
ik zeg eerlijk als ik mensen zie die geluk hebben dan denk ik waarom jij wel en ik ni. dus dan gun ik die mensen niets.
maar da betekent ni meteen da ik ze zwart ga maken of roddelen of zoiets.
ik hou da gewoon voor mezelf



ach zuster van me, luister
de een krijgt zijn geluk hier in dit wereldse leven (voor even)
de ander krijgt hem na de dood voor altyd
je moet niet jaloers op hen zijn , juist de mensen met de mooooiste autos
en mooiste huizen, dat zijn de mensen die het regele door 7aram geldd
dit leven is slechts een test, allah swt zal de mensen met veel geluk testen en de mensen zonder ook....

mohim je zult denke wat lult ze nu voor onzin
maar wat ik jehiermee wil zeggen
is dta je tevreden moet zijn met de dingen die je hebt en je niet moet laten
misleiden door die mooie luxe dingen die allemaal zullen vergaan!!!!!!

10-06-2007, 16:43

Citaat door YouWish:
Je bent echt een aansteller ...lekkr boeiend wat men van je vindt . Doe je ding en negeer de rest!


Reageer normaal of reageer niet.
Het boeit me ook weinig, maar ik merk het gewoon heel vaak...

10-06-2007, 16:46

Citaat door Ssbe3:
Wij zijn echt een vervloekt volk, kijk alleen hoe wij met elkaar omgaan.

x Heb je een leuke dame, dan zal een Marokkaan altijd haar proberen te versieren en de grootste leugens over jou vertellen om haar ze3ma te verleiden.

x Heb je een leuke auto, dan komen ze even langs je auto met een sleutel om er een kras in te maken. Of ze vertellen je dat het geen goede wagen is en dan zie je ze 2 maanden later met dezelfde auto rijden

x Ben je afgestudeerd en heb je een goede baan, geen strafblad? Volgens een Marokkaan heb je geslijmd bij de Hollanders en laat je je van achteren nemen. M.a.w. je bent geen echte marokkaan, je bent vernederlandst, positief integreren is in hen ogen slijmen. Ze proberen je altijd laag te houden, zoals ze zelf ook zijn... ewa ja... ga zo maar verder.

x Heb je een onderbouwde antwoord, dus een feit in dit opzichte, dan zal een Marokkaan altijd zijn gelijk krijgen... ook al weet degene dat hij ongelijk heeft..

Ewa, ik kan zo urenlang doorgaan... hopeloos jullie stelletje achterbakse teringlijers... altijd afkraken en afgunst.. tazz gafwem!


whahaha,, dat komt me nou ZOO bekend voor hehh!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5