Bekijk volle/desktop versie : nooit gedacht !!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

04-08-2002, 21:52
nooit gedacht!!!!!!!!!

sanae (20 jaar mbo student)
hayat (22 jaar nichtje van sanae)
karim (kennis van sanae)
mohamed (klasgenoot van sanae)

"sanaeeeeeeeeee fteh elbeb" (sanae doe de deur open). "ana mezja"(ik kom er aan). "oeff wie nou weer" zucht sanae. ze was voor haar tentamens aan het leren maar elke keer wordt ze stoord. zo kom ik nooit aan die 5.7 voor frans. trrrrrrrriiiiiiing jaja ik kom al schreeuwt sanae. ze maakt de deur open en daar staat haar tante voor de deur. "ahlen geltie, lebes"(hallo tante, alles goed?) het is eigenlijk geen echte tante van sanae maar uit respecht noemt ze haar tante het is een hele goeie kennis van hun maar ze beschouwt ze als familie. "fin karim oe latifa". "felgedma"zegt haar tante. sanae mocht haar tante zo graag ze was altijd vrolijk en gelukkig woont ze ook lekker dichtbij.

sanae wil graag ff lekker bij kletsen met haar tante en haar moeder maar ze moet leren en veel ook nog. hup naar boven jij zegt haar moeder. oke oke ik ga al. ze geeft haar tante een kus en gaat naar boven. de vrouwen kletsen en lachen verder terwijl sanae naar boven gaat om verder te leren.

bbbbbbzzzzzzzzzzzzzz sanae voelt haar bed trillen. ze ziet dat ze gebeld word door mo. mo is sanae's klasgenootje. hij is een jaar ouder dan sanae. en ze kunnen heel goed met elkaar opschieten. he mo alles goed? he sanae ja goed hoor en met jou? "elhamdoelileh" he ben je al klaar met leren. nee man ik moet nog beginnen ik was gaan trainen. mo je weet dat je een 6 moet halen voor 3 vakken. ja ja sanae dat weet ik, haal ik gemakkelijk. je weet hoe ik ben. maar he wat ik wou vragen wil je morgen de aantekeningen van frans meenemen voor me ik ben ze kwijt geraakt. ja is goed hoor als ik ze maar terug krijg van je. "hle holandia". hahahhaha mo gekkerd. maar he ik ga verder met leren oke ik zie je morgen beslema. later zegt mo.
sanae heeft ff een braek nodig. ze besluit om naar haar nichtje te gaan. trekt haar kleren aan en gaat naar beneden. "jema mshit hen hayat"(ik ben naar hayat toe) "methatalshi a bentie"(niet te laat komen dochter) waga a jema en dan gaat ze naar buiten. het is best koud voor een lentedag maar ja zo is nederland. gelukkig heeft sanae haar rijbewijs en en auto(die ze van haar getrouwde broer van 27 heeft gekregen) ja belooft is belooft denkt sanae. ze zou als ze haar rijbewijs in 1 keer zou halen dan zou ze een gloednieuw auto van haar broer krijgen. en ja hoor sanae kon het aanbod niet weerstaan en ging ervoor. in de auto belde ze haar nichtje op om te laten weten dat ze naar toe zou komen.

he mensen wat vinden jullie van dit verhaal.
moet ik doorgaan of verspil ik mijn tijd???????
jullie mogen het zeggen
liefs hansie

04-08-2002, 22:01

ja leuk begin, ga doorrr

04-08-2002, 22:56
ga door meisje is leuk joh
keep up the good word baby@@

04-08-2002, 23:47
he lieverd ik ben over 10 min. bij je waar ben je eigenlijk???????
he sanae ik ben gewoon thuis ik moet je wat vertellen opschieten tot zo.
oke beslema tot zo. sanae hing op en dacht wat zal hayat nou weer hebben meegemaakt. haar nicht is 2 jaar ouder dan haar en ze is ook een heel mooi meisje, ze krijgt wel altijd een complimentje, waar ze is altijd he schoonheid alles goed, azih inoh. hayat hield van zulke complimentjes,als ze ergens naartoe gingen dan stond ze bijna een uur voor de spiegel , sanae staat dit?, zal ik dit aantrekken of dit bla bla bla zo ging ze maar door.....................

10 min. later..................

he schatje alles goed en met jou. ja hoor ewa waar is tante en de rest van de familie. oh die zijn naar familie in rotterdam en die komen morgen pas thuis. hmmmmmmmmm zo meid dus je hebt de "villa"helemaal tot je beschikking. lekker heerlijk zo rustig.
je komt toch wel bij me slapen sanae vroeg hayat? ik weet het niet man ik heb morgen tentamens en ik moet nog veel leren nichtie.
ewa safie kom nou maar. ik weet niet hayat ik zie wel oke. wat jij wil nichtie. wat wil je drinken heb je honger sanae??? nee dank je heb al thuis gegeten wou alleen ff weg van al het leerwerk.

sanae en hayat zijn best wel modern opgevoed. ze mogen best wel veel maar sanae is een meisje dat niet graag opvalt. ze wil liever op de achtergrond blijven in tegenstelling van hayat zij kleed ze modern en gewaagd soms (alleen als haar ouders er niet achter komen)en maakt zich altijd op voordat ze naar haar werk gaat . maar sanae sanae die kleed zich normaal meestal een spijkerbroek en een lange trui en maakt zich niet op maar ook dan ziet ze er mooi uit

ze heeft iets speciaals ze heeft groene ogen en pikzwart steil haar
als ze haar soms los heeft en de zon schijnt dan lijkt ze wel een model vindt hayat. maar sanae houdt niet van aandacht . ze is alleen met haar studie bezig en met niks anders. jongens doen haar niks ze denkt niet aan jongens en zeker niet aan trouwen.

hayat is ff een film gaan huren ....
10 min later....
he he je bent terug schiet eens op ik moet nog leren meisje.

na de film...
ewa sanae blijf je slapen of niet?? ik weet het niet oke. ik moet nog eerst leren misschien als ik vroeg klaar ben oke en ik moet morgen nog naar school. ewa safi je hebt vaken hier geslapen op een schoolnight.
weet je wat hier heb je de sleutel , if you change your mind !!!
is goed ik moet nu gaan
kus beslema hayat

thuis aangekomen ziet sanae dat haar "nichtje"en "neef"er ook zijn.
he lieverds zijn jullie erook. sanae begroet ze met de gebruikelijke 4 kussen. ze kletst ff met haar nichtje en dan gaat ze naast haar neef zitten.
ewa karim hoe is ie?????
ja lekker en met jou? goed hoor alleen je weet tentamens he.
ja shit man en red je het dit jaar? ik weet het niet sanae heb geen zin meer. ik wil gaan werken want je weet ik ben geen persoon voor school. ik heb een baantje gevonden waar ik heel goed kan verdienen. en je weet dit jaar marokko en ik wil een auto kopen een vette wagen.

karim karim toch maar jongen ik ga naar boven verder leren want ik wil natuurlijk wel iets van mijn toekomst maken. hahah sanae grappig
ah joh was maar een geintje.

in haar kamer 2 uur later ( 20:00 uur) is ze klaar met leren.
ze heeft de hele dag zitten leren en eindelijk is ze klaar.

haar tante en nichtje en karim blijven slapen maar er zijn niet genoeg bedden en sanae heeft geen zijn om weer dekens van boven te halen en dan s'morgens weer op te ruimen.
ze besluit om bij hayat vandaag te logeren zodat tante in haar bed kan slapen.

moeder vind het goed en geeft haar een pan met marmita . voor straks zegt haar moeder. "shokran"zegt sanae.

aangekomen bij hayat .......

oh leuk wijfie je bent toch gekomen. ja ik dacht je komt niet meer
he ik wou je daarstrakjes wat vertellen maar was het helemaal vergeten.
kom meisje ik ga je alles vertellen.maar moet eerst ff douchen en aankleden want hij kan zo komen.
wie komt zo hayat waar heb je het over?? je gaat toch geen stomme dingen doen hayat ????????
nee wees maar niet bang nichtie hoelang ken je me nu al??

sanae zit tv te kijken en opeens hoort ze de deurbel. hayat de deurbel !!!!!!! ik zit nog in de douch doe ff open oke

sanae doet de deur open en kijkt opeens in twee mooie zeeblauwe ogen. ze kreeg ff een vreemd gevoel.
hoi met khalid is hayat thuis.
uh ja wacht ff

hayat khalid aan de deur. laat hem binnen gekkie. WATTE!!!!!! ben je gek. straks komen ze erachter. nee laat hem nou maar binnen.

khalid kom maar binnen hoor ze komt er zo aan ze is zich aan het aankleden. o is goed en wie ben jij als ik vragen mag. ik ben haar nichtje sanae.

mooie naam sanae. sanae voelt zich rood worden en kijkt de andere kant op

ewa mensen moet ik verder gaan
kom maar op met reacties
graag positieve he

05-08-2002, 00:08

ga door gekkie!!dat hoef je geeneens te vragen meid!!!!!!

05-08-2002, 14:25
Let maar niet op tfoeeee alleen de naam zegt al heel wat.

Hey meid ga verder okeeeee

06-08-2002, 14:42
ga door!!!!!pleasseeeeeeee

06-08-2002, 17:13
dit is speciaal voor TFOEEEEEEEEE

alleem mensen die interessant zijn mogen hun mening geven en ik weet zeker dat jij niet tot die categorie hoort

en by the way ik dwing je niet om het te lezen dus ga fietsen of zo
laters

06-08-2002, 17:14
thanx ladies sorry ben ziek(maandelijkse problemen dames) maar als ikweer beter ben dan ga ik weer verder dus a.u.b geduld
veel liefs hansie

06-08-2002, 17:48
is shit he die tyd van t maand.tfoe dan heb ik zin om een winterslaap te gaan houden en een week niet wakker te worden

beterschap meisje

saida

06-08-2002, 21:58
dank je lieverd
liefs hansie

06-08-2002, 22:28
ik hoop dat we snel een vervolgje van lezen

ik hoop dat de buikpyn al wat over is

11-08-2002, 00:54

hay meid hoop dat het vervolg nu een keer komt hihi want ik vind het een goed begin lots of love shafia

11-08-2002, 14:26
thanx soory meid was heel erg ziek maar ik moet ff een verhaal afmaken want ik heb het een vriendin belooft
liefs hansie
p.s. vervolg komt zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-08-2002, 14:45
okez dan girlie girl wel een groot vervolgje okez/???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16