Bekijk volle/desktop versie : Meiden die uitdagende foto's in hun ot of avatar hebben...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-06-2007, 14:26
Met uitdagend bedoel ik konten, lange nagels, half naakte vrouwen (zowat alles om de man mee te verleiden)

Zijn óf lelijk óf willen graag aandacht!

Waarom zetten jullie daar niet gewoon
IK WIL PM
is duidelijker en 2 the point...

10-06-2007, 14:31


wahha walah ila wjaja

10-06-2007, 14:32
waar maak je je druk om, laat ze lekker!
misschien vinden ze het gewoon leuk om net een deel van zichzelf te laten zien of misschien hebben ze idd die intenties die jij bedoeld!

10-06-2007, 14:32
Kweet niet?

10-06-2007, 14:32


Oud nieuws.

Nu krijg je weer die smoesjes: 'In real life ziet men je ook wanneer je praat, dus hoor je je zelf te tonen.'

Swimpies.

10-06-2007, 14:32
Whahaha...

Waar was jij gisteren..

10-06-2007, 14:33

Citaat door loubnatjee:
wahha walah ila wjaja


ja toch, doordat de jongens die foto's zien koppelen ze dat beeld aan de meiden achter die naam... is eigenlijk manipulatie en volgens mij trappen veel jongens daarin...

10-06-2007, 14:34

Citaat door Letchiinaa_:
Whahaha...

Waar was jij gisteren..

Niet gegaan... mn ma was ziek... el3ou9kba 3end volgende week

10-06-2007, 14:35

Citaat door funky_fatiha:
waar maak je je druk om, laat ze lekker!
misschien vinden ze het gewoon leuk om net een deel van zichzelf te laten zien of misschien hebben ze idd die intenties die jij bedoeld!


waar kan jij uit opmaken dat dit mij opwindt?

Ik verveel me, heb zin in een discussie en vind dit hier een geschikt onderwerp voor

Volgens mij uit ik nergens mijn frustraties... wel?

10-06-2007, 14:36

Citaat door madame_nadia:
Oud nieuws.

Nu krijg je weer die smoesjes: 'In real life ziet men je ook wanneer je praat, dus hoor je je zelf te tonen.'

Swimpies.


sluit me aan bij jou ot

Ma luister dan.. Vaak zijn het de meiden zelf niet maar iemand anders... dat is nog het meest trieste van t verhaal, ze willen vergeleken worden met die persoon

10-06-2007, 14:36

Citaat door funky_fatiha:
waar maak je je druk om, laat ze lekker!
misschien vinden ze het gewoon leuk om net een deel van zichzelf te laten zien of misschien hebben ze idd die intenties die jij bedoeld!

idd ... laat ze lekker

10-06-2007, 14:37

Citaat door bentalassel:
ja toch, doordat de jongens die foto's zien koppelen ze dat beeld aan de meiden achter die naam... is eigenlijk manipulatie en volgens mij trappen veel jongens daarin...




zeker wahah

10-06-2007, 14:37



Citaat door miss_terious:
idd ... laat ze lekker
Heb k ze iets verboden? Ik geef ze alleen een tip die misschien wat efficienter is

10-06-2007, 14:38

Citaat door bentalassel:
Niet gegaan... mn ma was ziek... el3ou9kba 3end volgende week


Meskiena.

Ik zag je zus, ik zat te twijfelen of jij het nou was of zij.
En nog zo een nicht (groene jurk) ik herkende haar gezicht, maar zij herkende mij niet.... ik zei van.... jij bent toch van (je weet wel waar je woont )... zij zo ja wie ben jij dan... ik weer ja famillie uit (plaatsnaam).

Haha toen herkende ze me pas.

Maarja volgende week zeker.

10-06-2007, 14:39

Citaat door bentalassel:
sluit me aan bij jou ot

Ma luister dan.. Vaak zijn het de meiden zelf niet maar iemand anders... dat is nog het meest trieste van t verhaal, ze willen vergeleken worden met die persoon


Thanks.

Ik vind het gewoon zielig. Zal dat spul nooit begrijpen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7