Bekijk volle/desktop versie : trouwfeest verpest!!:@



Pagina's : [1] 2

10-06-2007, 11:08
Gister was zo leuk he trouwfeest van nicht bij het begin ging ik gewoon relaxt zitten maar daarna ging ik veel dansen.
Zo leuk eh volgende keer ag ik weer dansen en dansen en dansen.
Opeens gingen al die lichten uit toen mijn nicht allemaal geld enzo kreeg van familie en vrienden ze de helft van de gasten ging weg door dat die zaal was allemaal goed onderheuden enzo alleen volgens die baas daarzo gebruikten wij teveel stroom in een keer tfooeee...een trouwzaal moet daar toch tegen kunnen ofniet dan.
Die man zegt dat dit de eerste keer in 4 jaar is toen wij buiten aan het praten waren met hem toen hij even naar binnen ging om zijn kopje te brengen liet hij een harde scheet zo goor kan iemand toch niet zijn.
Die trouwfeest was allemaal verpest voor mijn nicht zo iets gebeurt maar een keer in je leven en opeens dat .
Ze hebben gewoon eigenlijk mijn nicht zijn trouwfeest verpest ik zou wel eens willen weten hoe zij zich toen voelde
Maar Insallah heeft ze aan de andere kant een leuke trouwfeest gehad

10-06-2007, 11:40


Vreemd dat opeens de lichten uit gingen ??


van wie was dat zaal ?

Tegenwoordig kan je beter echt goeie zaal zoeken ookal is tie duur als je echt groot feest wilt, of anders gewoon thuis gezellig met jefamilie klein houden ... spaar je veel geld nog !!

10-06-2007, 12:22
Mannen die dansen? Báh!

10-06-2007, 14:31

Citaat door Oguzhan:
Gister was zo leuk he trouwfeest van nicht bij het begin ging ik gewoon relaxt zitten maar daarna ging ik veel dansen.
Zo leuk eh volgende keer ag ik weer dansen en dansen en dansen.
Opeens gingen al die lichten uit toen mijn nicht allemaal geld enzo kreeg van familie en vrienden ze de helft van de gasten ging weg door dat die zaal was allemaal goed onderheuden enzo alleen volgens die baas daarzo gebruikten wij teveel stroom in een keer tfooeee...een trouwzaal moet daar toch tegen kunnen ofniet dan.
Die man zegt dat dit de eerste keer in 4 jaar is toen wij buiten aan het praten waren met hem toen hij even naar binnen ging om zijn kopje te brengen liet hij een harde scheet zo goor kan iemand toch niet zijn.
Die trouwfeest was allemaal verpest voor mijn nicht zo iets gebeurt maar een keer in je leven en opeens dat .
Ze hebben gewoon eigenlijk mijn nicht zijn trouwfeest verpest ik zou wel eens willen weten hoe zij zich toen voelde
Maar Insallah heeft ze aan de andere kant een leuke trouwfeest gehad



Was je aan het dansen tussen vrouwen of zo!!

10-06-2007, 14:36



Citaat door Faris:
Was je aan het dansen tussen vrouwen of zo!!


Als dat het geval is geweest verbaasd het me niet dat de lichten spontaan uit vielen.
Het was dan toch al Fitna.

10-06-2007, 19:55
Wat zég je?

10-06-2007, 23:14
Te laat gemaakt zkr!

Wel aan de afspraken houden, eenmaal tijd afgesproken moet men het pand verlaten!

10-06-2007, 23:20
Turken toch ;

11-06-2007, 01:27
misschien was het gwn een familie lid die het geld in het donker stiekem wou stelen

11-06-2007, 11:29

11-06-2007, 15:48
tsjah 14 jaar he?

11-06-2007, 17:59

Citaat door snipertje_:
Turken toch ;



goh

12-06-2007, 07:58



Citaat door snipertje_:
Turken toch ;



Hoezo dat dan heb ik iets tegen jou land ofso waarom begin je over mijn en mijn landgenoten

12-06-2007, 08:02
Ohhh...Wallah wie heeft gezegd dat mannen niet mogen dansen tussen vrouwen .Oke ik doe het niet vaak maar het is een feest en op zo'n feest moet je je nicht blij kunnen maken door te gaan dansen .
En laat ik het jullie weten broedeers en zusters ik kijk niet zo graag naar meisjes/vrouwen...ik ben niet zoals wat jullie op dit moment over mijn denken.

12-06-2007, 08:02

Citaat door anoena:
misschien was het gwn een familie lid die het geld in het donker stiekem wou stelen

waahahahahahhahahahahahahahah..!!!

Pagina's : [1] 2