Bekijk volle/desktop versie : Reisverhalen Marokko + Route Algeciras



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

09-06-2007, 23:41
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een up-to-date route richting Algeciras - Tanger/ Ceuta. Kheb m zelf deze week nog gemaakt dus bouwjaar 2007

Ik heb hem gemaakt met de oude stedenlijst die ik al had plus wat hulp van ANWB en Google Maps. Dus er zouden bijna geen fouten in moeten zitten. De A en E wegen zijn goed aangegeven plus soms nog wat extra info.

Hoop dat jullie er wat aan hebben en dat het jullie insha'allah naar Marokko zal brengen. Als je fouten opmerkt PM me gerust of laat het me weten in deze topic. Dan zal ik kijken of ik het kan verbeteren.

Alvast een goede reis

Download:
Update van 2 Juli 2007
Direct:
http://wtgshare.com/1337/mforum/B-A%20Route.doc

Mirror:
http://rapidshare.com/files/41127625/B-A_Route.doc.html


Gezien we al begonnen zijn over leuke verhaaltjes over Marokko kun je natuurlijk ook jou ervaringen met ons delen.

11-06-2007, 19:39



Citaat door ILI_Amazigh:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een up-to-date route richting Algeciras - Tanger/ Ceuta. Kheb m zelf deze week nog gemaakt dus bouwjaar 2007

Ik heb hem gemaakt met de oude stedenlijst die ik al had plus wat hulp van ANWB en Google Maps. Dus er zouden bijna geen fouten in moeten zitten. De A en E wegen zijn goed aangegeven plus soms nog wat extra info.

Hoop dat jullie er wat aan hebben en dat het jullie insha'allah naar Marokko zal brengen. Als je fouten opmerkt PM me gerust of laat het me weten in deze topic. Dan zal ik kijken of ik het kan verbeteren.

Alvast een goede reis

Download:
http://rapidshare.com/files/36219599/Breda_Algeciras.doc.html


Leuk, ik en mijn vader gaan ook weer bijna aan de slag met de routeplanning zoals elk jaar

Barra Allah fiek.
Dit is de route die wij ook nemen
Vooral dat stukje van Victoria Gasteiz moet je inderdaad goed opletten anders zit je op de weg van Bilbao (omweg + tol).
Hier waarschuwt mijn vader me altijd tig keren voor
En ergens onder bij Granada nemen wij A92 Loja en daarna volgen wij
N359 richting Anteqeurra maar dan neem je hem schuin naar beneden zo bespaar je een paar km.

11-06-2007, 19:59
Bilbao - Vitoria is inderdaad moeilijke aflsag. Vooral omdat het stukje waarbij je eraf kan gaan erg kort is.

11-06-2007, 20:02
bedankt ik zal er veel aan hebben

11-06-2007, 20:20



Citaat door ILI_Amazigh:
Bilbao - Vitoria is inderdaad moeilijke aflsag. Vooral omdat het stukje waarbij je eraf kan gaan erg kort is.



Ja inderdaad rottig stukje, (TIP) wij onthouden het altijd door goed op te letten op de 1e tankstation vlak daarna geeft hij Victoria afslag aan

11-06-2007, 21:47

Citaat door miss_yosraahhh:
Ja inderdaad rottig stukje, (TIP) wij onthouden het altijd door goed op te letten op de 1e tankstation vlak daarna geeft hij Victoria afslag aan


Ok.. bedankt voor de tip, zal het onthouden

12-06-2007, 10:51

Citaat door ILI_Amazigh:
Ok.. bedankt voor de tip, zal het onthouden



12-06-2007, 15:23
Weet iemand misschien iets meer over dat bekende Marokkaanse restaurant in Spanje. Voirge keer langsgereden maar herinner me niet meer waar. Kan iemand me helpen?

13-06-2007, 00:33
Salaam

K heb gekeken naar je bestand... Is precies de route die wij ook nemen Ik heb zinnn

Maar k had ff een vraag over M50 (Madrid)... Wij pakken altijd of M 30 of M 40. Is de M 50 korter? Want uiteindelijk komen M 30 en M 40 weer samen als je Todos Directions volgt nadat (bijna) alle afslagen in de ring geweest zijn. Dus...

Mohim, k lees het wel


13-06-2007, 08:11

Citaat door Bent_Al_Maghreb:
Salaam

K heb gekeken naar je bestand... Is precies de route die wij ook nemen Ik heb zinnn

Maar k had ff een vraag over M50 (Madrid)... Wij pakken altijd of M 30 of M 40. Is de M 50 korter? Want uiteindelijk komen M 30 en M 40 weer samen als je Todos Directions volgt nadat (bijna) alle afslagen in de ring geweest zijn. Dus...

Mohim, k lees het wel



M50 kreeg ik op via ANWB als je de snelste route kiest. Maar het zijn ringwegen dus welke je ook neemt, als je maar lang genoeg het rondje maakt kom je de steden vanzelf tegen. Wij namen vroeger ook altijd M-30 / M-40, maar ik heb toch maar de M-50 aangenomen aangezien Route66 dat ook aangeeft op de route.
Ik neem aan dat als 2 routeplanners hetzelfde aangeven dat die weg wel zal kloppen

13-06-2007, 10:08

Citaat door ILI_Amazigh:
M50 kreeg ik op via ANWB als je de snelste route kiest. Maar het zijn ringwegen dus welke je ook neemt, als je maar lang genoeg het rondje maakt kom je de steden vanzelf tegen. Wij namen vroeger ook altijd M-30 / M-40, maar ik heb toch maar de M-50 aangenomen aangezien Route66 dat ook aangeeft op de route.
Ik neem aan dat als 2 routeplanners hetzelfde aangeven dat die weg wel zal kloppen



Owkeeej... Tuurlijk, een ieder moet de route nemen die hem/haar ht meest vertrouwd voorkomtof het makkelijkst is, maar heb je zelf ook de M50 route weleens gereden en die vergeleken met de M30/M40? Is dat handiger/korter of iets dergelijksss

Sorry dat k zoveel vraag

Jallah, bedankt voor je vorige antwoord

13-06-2007, 14:15

Citaat door Bent_Al_Maghreb:

Owkeeej... Tuurlijk, een ieder moet de route nemen die hem/haar ht meest vertrouwd voorkomtof het makkelijkst is, maar heb je zelf ook de M50 route weleens gereden en die vergeleken met de M30/M40? Is dat handiger/korter of iets dergelijksss

Sorry dat k zoveel vraag

Jallah, bedankt voor je vorige antwoord


Ben zelf maar 1 keer op de terugweg via de M-50 gegaan. is een beetje een buitenringweg... of was een buitenringweg, zal vast wel bebouwd zijn. In elk geval hij was toen best leeg dus lekker doorrijden. Maar welke je neemt maakt niet zoveel uit

14-06-2007, 09:03



Citaat door ILI_Amazigh:
Weet iemand misschien iets meer over dat bekende Marokkaanse restaurant in Spanje. Voirge keer langsgereden maar herinner me niet meer waar. Kan iemand me helpen?

70 kilometer na madrid geloof ik.. je ziet vanzelf bord met naam en alles..

14-06-2007, 14:06

Citaat door weetjedatzeker:
70 kilometer na madrid geloof ik.. je ziet vanzelf bord met naam en alles..


HAHA ja dat was m... na madrid. We zijn er keer s'avonds ff snel gestopt maar hadden het toen niet in de gaten. Bedankt

14-06-2007, 15:50

Citaat door ILI_Amazigh:
HAHA ja dat was m... na madrid. We zijn er keer s'avonds ff snel gestopt maar hadden het toen niet in de gaten. Bedankt

verdien wel een puntjee he

haha geen probleem jonge.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21